Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent
Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) by měl letos přesáhnout 8,9 miliardy dolarů. Šlo by tak o nárůst ve výši 14,2 procenta oproti loňskému roku. Vyplývá…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2497 článků.
Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) by měl letos přesáhnout 8,9 miliardy dolarů. Šlo by tak o nárůst ve výši 14,2 procenta oproti loňskému roku. Vyplývá…
Povýšení do manažerské funkce je velká příležitost, zároveň však s sebou nese i mnoho možností selhání. Článek proto shrnuje několik základních chyb, kterým byste se měli vyhnout v manažerských…
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a firmami bez ohledu na to, zda u vaší firmy právě nakupují. Pokud potenciální klient nenakoupí dnes, marketéři jej odhazují…
Umíte si ve firmě zmapovat a prezentovat své klienty?Měsíční prodejní aktivity jsou zásadní pro obchodní jednání. Proto je třeba umět si zmapovat všechny detaily klientských schůzek, očekávané příjmy…
Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního sdělení, pouze aby dali najevo, že na ně myslí. Odpověď je ano. Má to smysl, protože tento typ zpráv může…
Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci osobního prodeje (AOP) vzrostly meziročně tržby o zhruba 300 milionů korun na rekordních 4,52 miliardy…
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…
Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…
V životě se setkáváme s mnoha zajímavými lidmi potenciálními skvělými zaměstnanci. Je však chyba přijímat byť skvělé zaměstnance, pokud na to firma není připravená. Proč například nabírat prodejce,…
Ženy mají některé speciální předpoklady pro obchod. Firmy v některých oblastech, jako jsou například reality nebo pojišťovny, si to již uvědomily a dokážou to využít. Existuje však stále řada odvětví,…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web analytics) pomáhají firmám studovat chování návštěvníků jejich webů, což…
Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení nebo jim zajistí kouče. Tím ale…
Chcete ve své firmě prosadit trvale udržitelný rozvoj? Důležité je vědět, že společenská odpovědnost firem začíná na individuální úrovni. Americké Centrum pro kreativní vůdcovství doporučuje sedm…
Než dosáhnete na pozici vedoucího projektů, získáváte své zkušenosti jako řadový obchodník. Pokud nejste prodavač, který splní jen dané cíle, můžete se dostat až do vrcholného managementu. Řídit tým a…
V každé práci je toho hodně k učení. Kromě vlastního popisu práce existuje určitá firemní kultura, politika a očekávání od každého zaměstnance. Článek shrnuje základní věci, které by zaměstnanec měl…