Tváří v tvář klientovi
Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se, přijít s něčím novým, být o krok napřed před konkurencí, to vše je snem a cílem mnoha prodejců. Dnešní…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se, přijít s něčím novým, být o krok napřed před konkurencí, to vše je snem a cílem mnoha prodejců. Dnešní…
Existuje celá řada příčin, kvůli nimž se firmě přestanou dařit obchody. Pokud problém spočívá ve schopnosti vašich zástupců prodávat, je nutné, abyste ihned podnikli následné tři kroky, které vám…
Někdy musíme udělat krok zpět a zkontrolovat svůj vlastní výkon, než můžeme pomáhat s výkonem svému týmu. Pokud byste chtěli svým obchodním zástupcům nabídnout užitečné informace a dobré rady,…
V oblasti prodeje je zcela zřetelný neustálý tlak na lepší výsledky a vyšší výkon. Mějte však na paměti, že pro lepší výsledky prodeje je klíčové zaměřit se na lidi, kteří jsou zodpovědní za zlepšení…
Prodejní styly jsou různé a každý obchodník je originál. Přesto se dají vypozorovat společné vlastnosti, které všichni dobří a úspěšní obchodníci sdílejí. Zde je seznam těch nejvýraznějších.
Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte často se staršími lidmi, kteří mají tendenci ve vás díky vašemu věku vidět nedostatek zkušeností a profesionality. Přesto…
Máte určitý produkt, odlišujete se od konkurence, jste konkurenceschopní a věříte ve vaše řešení a jeho přínos pro klienta. Přesto vaše firma nijak neroste. Proč? Pokud dáme stranou extrémní situace,…
Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by to řekl rovnou. Prohlášení klienta, že si ještě danou věc potřebuje rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat dokáže slib člověka člověku podnítit zvědavost klienta a rozhodně zvýší důvěryhodnost vás coby prodejce. Existuje ale několik…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy je ale již ke špatným prodejům odsouzen samotný produkt kvůli způsobu, jakým je koncipován a jak byl…
Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem. Kromě schopnosti dotáhnout schůzku k pozitivnímu konci je však…
Concur, dodavatel cloudového řešení pro správu služebních cest a cestovních výdajů, který je součástí společnosti SAP, otevřel nové unikátní kanceláře inspirované letištěm a speciálně uzpůsobené tak,…
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na B2C. Jako by se jednalo o dvě zcela odlišné věci. Je to ale skutečně tak? V čem je B2B a B2C prodej stejný a naopak…
CEMEX, přední mexický výrobce a dodavatel cementu a stavebních materiálů v 52 zemích světa s více než 43 000 zaměstnanci, vyhrál první místo v soutěži HR Innovation Challenge. Vítězný projekt s názvem…
Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než kdykoliv v historii. Průměrný zákazník přijde za prodejcem již s poměrně jasnou představou toho, co chce, a s informacemi, které…