Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Jak na B2B prodej: Je skutečně tak odlišný od B2C?

11.7.2017 

Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na B2C. Jako by se jednalo o dvě zcela odlišné věci. Je to ale skutečně tak? V čem je B2B a B2C prodej stejný a naopak…

icon CEMEX se stal vítězem soutěže HR Innovation Challenge CEE 2017

10.7.2017 

CEMEX, přední mexický výrobce a dodavatel cementu a stavebních materiálů v 52 zemích světa s více než 43 000 zaměstnanci, vyhrál první místo v soutěži HR Innovation Challenge. Vítězný projekt s názvem…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod, když má klient nabídku od konkurence?

4.7.2017 

Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než kdykoliv v historii. Průměrný zákazník přijde za prodejcem již s poměrně jasnou představou toho, co chce, a s informacemi, které…

Článek v rámci předplatného Prodeje šly dolů a nevíte, co s tím? Pět tipů, jak se dostat zpět do formy

28.6.2017 

Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl nějaký očividný důvod. Ten totiž může být skrytý a dlouhodobý. Dostat se z osobní prodejní krize bývá často těžké. Přinášíme…

Článek v rámci předplatného 7 kroků k přesvědčení potenciálního klienta

27.6.2017 

Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní. Přinášíme sedm jednoduchých tipů, díky kterým můžete své přesvědčovací schopnosti vylepšit ze dne na den.

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke zrychlení prodejních cyklů

26.6.2017 

Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je buď prodej, nebo odmítnutí ze strany zákazníka. Dnes se podíváme, jak tento životní cyklus v průměru…

Článek v rámci předplatného 10 vlastností úspěšného prodejce

23.6.2017 

Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět v prodejním světě. Někteří lidé mají tyto vlastnosti vrozené, jiní se některým z nich musí učit. Jaké jsou vlastnosti, bez…

Článek v rámci předplatného icon Trochu života do toho prezentování

22.6.2017 

Chystáte prezentaci a už předem víte, že to bude nuda. Nemáte nic převratného, co byste sdělili. Chce se po vás pouze pravidelné shrnutí čísel, průběžných výsledků projektu nebo provozních věcí.…

Článek v rámci předplatného 3 žrouti času, na které si prodejci musí dát pozor

21.6.2017 

V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a obchodními výsledky. Jinými slovy, čím efektivněji nakládáte s pracovním časem, tím úspěšnější obchodníci jste. Přesto se mnoho…

Článek v rámci předplatného Staňte se mistrem v marketingu na sociálních sítích

20.6.2017 

Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není vždy snadné najít správnou rovnováhu mezi prodejem vašich služeb na jedné straně a budováním užitečných vztahů do budoucna na…

Článek v rámci předplatného 5 častých chyb prodejců při schůzkách s klienty

15.6.2017 

Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V případě prodeje je dobrou cestou ze začátku alespoň vědět, jakým chybám se vyhnout při jednání s klientem. Pět častých chyb vám…

Článek v rámci předplatného 3 neobvyklé tipy, jak se stát prvotřídním prodejcem

12.6.2017 

K umění obchodovat a prodávat vyžaduje trochu talentu, hodně teorie, ještě více praxe a velmi mnoho tvrdé práce. Možná se ptáte, jak se můžete stát lepším prodejcem a skutečným profesionálem,…

icon Influenceři: Bez nich přicházíte o peníze

12.6.2017 

Marketing založený na vlivných uživatelích internetu, tzv. influencerech, funguje. A může dokonce výrazně snížit marketingové výdaje. Podívejte se na klíčové důvody, proč byste měli zvážit zapojení…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se vyrovnat s nevydařeným obchodem

9.6.2017 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že většina obchodů, které rozjednáme, skončí neúspěchem. Tedy že klient smlouvu nepodepíše. Časté větší i dílčí neúspěchy jsou v …

icon Návod, jak opravit nefunkční obchodní tým

6.6.2017 

Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní tým v podstatě vůbec nefunguje, neplní plány a nikam se neposouvá. Dosažení tohoto stavu může mít…

Výpis 841855 z celkem 2597