Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

icon 2016: Mzdy rostly napříč všemi vrstvami zaměstnanců

5.6.2017 

Trh práce stále roste. Český statistický úřad uvádí, že míra zaměstnanosti 1564letých očištěná od sezónních vlivů dosáhla v dubnu letošního roku 73,5 % a oproti dubnu 2016 se zvýšila o 1,7 procentního…

Článek v rámci předplatného Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce

2.6.2017 

Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, různé obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete působit…

icon Proč extroverty z holokracie bolí hlava (1/2): Jak se v Zappos možná zmýlili

2.6.2017 

Když mají introverti shromáždit a zpracovat informace, dávají přednost důkladnému promyšlení celé věci a jsou spíše tišší, když uvažují o ideálním řešení. Extroverti toho naopak hodně namluví, často…

Článek v rámci předplatného 3 věci, které vás brzdí v prodeji

1.6.2017 

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli. Mnoho obchodníků nedosáhne úspěchu, protože dělají určité chyby, které jim brání v dosažení cílů. Zde…

icon Každá prezentace potřebuje prvek přesvědčivosti

1.6.2017 

Proč se vlastně vůbec snažit být přesvědčivým řečníkem? Protože v zásadě vždy potřebujete publikum o něčem přesvědčit. Třeba o tom, že to, co říkáte nebo ukazujete, je skutečně důležité. A že by tomu…

Článek v rámci předplatného Několik tipů, jak nenuceně přejít k podpisu smlouvy

31.5.2017 

Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku…

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, které klienty nejvíce štvou na prodejcích

30.5.2017 

Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné vlastnosti vůbec neuvědomují. Stejné je to u obchodníků. Řada z nich vyvolává v zákaznících negativní reakce. Přitom však může jít…

Článek v rámci předplatného Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

29.5.2017 

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první pohled kontraproduktivně, mohou u konkrétních obchodníků v určitých případech fungovat. Jedno však…

Článek v rámci předplatného 7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem

25.5.2017 

Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat. Upozorňujeme na sedm chyb, kterých se dopouštějí ti, kteří nemají s prodejem ještě tolik zkušeností, a…

Článek v rámci předplatného icon Tři prodejní tipy pro začínající podnikatele

24.5.2017 

Máte skvělý inovativní nápad? Výborně. Jste schopni vyrobit produkt, který ma potenciál stát se hitem? Skvěle. Máte kolem sebe lidi, kteří sdílejí vaše hodnoty, kterým věříte a jste ochotni se s …

Článek v rámci předplatného 6 vlastností úspěšného kandidáta na obchodní pozici

24.5.2017 

Obchod je poměrně univerzální pracovní obor. I když nemáte zkušenosti s prodejem konkrétního produktu, můžete se s úspěchem ucházet o pozici prodejce a dokonce být přijati namísto někoho, kdo má s …

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte dobrý software pro hodnocení zaměstnanců?

24.5.2017 

Během posledních několika let se rapidně zvýšil požadavek na efektivní a profesionální hodnocení zaměstnanců téměř ve všech oborech. Vznikají proto softwarové produkty, které mají tuto vzrůstající…

Článek v rámci předplatného icon Náležitosti pracovní smlouvy

23.5.2017 

Dle zákoníku práce musí pracovní smlouva obsahovat tři hlavní body: 1. druh práce, který má zaměstnanec pro zaměstnavatele vykonávat,2. místo nebo místa výkonu práce, ve kterých má být práce…

icon Já o voze, personální agentura o koze

19.5.2017 

Jelikož jsem se po zveřejnění svého prvního článku setkal s názorem, že jsem v této problematice nováček, který hodnotí věci podle jedné zkušenosti, rozhodl jsem se, že napíši další článek, v němž…

icon 4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty

17.5.2017 

Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy v růstu produktivity a výkonnosti. Globálně se dá říci, že dnes potřebujeme zvýšit produktivitu alespoň o 20 %. Často je…

Výpis 856870 z celkem 2597