Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Jak se stát skutečným lídrem zákaznické zkušenosti

10.5.2017 

Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a pravomoci. Jaké rysy by tedy tito lidé měli mít, aby v zákaznické zkušenosti mohli uspět? První a…

Článek v rámci předplatného 5 slov a frází, které kazí obchody

9.5.2017 

Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem o klienta. A pak jsou tu výrazy, které na klienty působí negativně, i když na první pohled mohou znít dobře. Podívejme se na…

Článek v rámci předplatného „Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více

4.5.2017 

V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín upselling, který označuje případ, kdy klientovi po jednom nákupu prodáte ještě další produkt nebo přídavné služby a celkově tak…

Článek v rámci předplatného Co brání obchodníkům v rozletu?

3.5.2017 

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení obchodníků. Které interní myšlenkové procesy nejčastěji znemožňují prodejcům dosáhnout úspěchu a jak se…

Článek v rámci předplatného Proč se pořád ptát „proč“?

2.5.2017 

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové produkty a služby. Pokud obchodník…

Článek v rámci předplatného Jak můžete stále pochybovat o content marketingu?

27.4.2017 

Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo bude tvrdit, že snaha o produkci kvalitního obsahu je pro váš marketing zbytečná. Dokonce i ty největší značky vědí, jak silná…

icon SAP vyhlašuje soutěž HR Innovation Challenge CEE 2017

26.4.2017 

Praha, 25. dubna, 2017 Společnost SAP SE (NYSE: SAP) odstartovala HR Innovation Challenge, soutěž pro HR profesionály, kteří v rámci regionu střední a východní Evropy vyvinuli a realizovali kreativní…

Článek v rámci předplatného Může umělá inteligence nahradit skutečné prodejce?

24.4.2017 

Umělá inteligence (v angličtině AI) dělá vrásky mnoha pracovníkům, protože v celé řadě případů můžou jejich práci nahradit roboti a algoritmy. I když se však katastrofické scénáře o nepotřebě lidské…

Článek v rámci předplatného icon MAKRO ČR zvyšuje mzdy na prodejnách a investuje do rozvoje zaměstnanců

21.4.2017 

Velkoobchod MAKRO ČR, který poskytuje služby registrovaným podnikatelům, přechází na vícekanálový formát a mění se ve společnost orientovanou na služby. Nadále tak posiluje své zaměření na podporu…

Článek v rámci předplatného Nástup nového prodejce: Cesta k prvnímu prodeji během dvou týdnů

21.4.2017 

Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se rozhlédnout, zacvičit, zažít si produkt, a teprve poté může přinášet obchodní výsledky. Zároveň však nějakou dobu trvá i samotný…

Článek v rámci předplatného icon Nový náborový web Wüstenrotu: Kilomesicne.cz

20.4.2017 

Finanční skupina Wüstenrot spustila v dubnu interaktivní microsite Kilomesicne.cz, která je součástí její kampaně zaměřené na nábor finančních poradců. Nová responsivní internetová prezentace vyniká…

icon Vzdělávání je jako sport, musí být komplexní a dlouhodobé, jinak se změny nedostaví

18.4.2017  Rozhovor s Martinem Hoidarem, Key Account Managerem a trenérem ve společnosti DEVELOR Czech

Ve firmě se věnujete obchodní činnosti a jako trenér také rozvíjíte obchodní týmy a vytváříte vzdělávací programy na míru. Původně jste však vystudoval fakultu tělovýchovy a sportu. Co vás dovedlo k…

Článek v rámci předplatného 5 začátečnických chyb v prodeji

13.4.2017 

Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci píle, tvrdé práce a zkušeností. Abyste však nemuseli procházet zdlouhavou a bolestivou metodou…

Článek v rámci předplatného „Už máme svého dodavatele“. Jak se s touto odpovědí vypořádat?

12.4.2017 

Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům velmi často stává, že od klientů slyší negativní reakci v tom smyslu, že danou službu jim již zajišťuje jejich dlouhodobý…

Článek v rámci předplatného Jak e-mailem vyvolat v klientovi pocit urgence

7.4.2017 

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou končí v koši? Odpověď je jednoduchá - prodejce není schopen vyvolat v zákazníkovi pocit urgence a motivovat jej k akci nebo…

Výpis 886900 z celkem 2609