Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem

25.5.2017 

Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat. Upozorňujeme na sedm chyb, kterých se dopouštějí ti, kteří nemají s prodejem ještě tolik zkušeností, a…

Článek v rámci předplatného icon Tři prodejní tipy pro začínající podnikatele

24.5.2017 

Máte skvělý inovativní nápad? Výborně. Jste schopni vyrobit produkt, který ma potenciál stát se hitem? Skvěle. Máte kolem sebe lidi, kteří sdílejí vaše hodnoty, kterým věříte a jste ochotni se s …

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte dobrý software pro hodnocení zaměstnanců?

24.5.2017 

Během posledních několika let se rapidně zvýšil požadavek na efektivní a profesionální hodnocení zaměstnanců téměř ve všech oborech. Vznikají proto softwarové produkty, které mají tuto vzrůstající…

Článek v rámci předplatného 6 vlastností úspěšného kandidáta na obchodní pozici

24.5.2017 

Obchod je poměrně univerzální pracovní obor. I když nemáte zkušenosti s prodejem konkrétního produktu, můžete se s úspěchem ucházet o pozici prodejce a dokonce být přijati namísto někoho, kdo má s …

Článek v rámci předplatného icon Náležitosti pracovní smlouvy

23.5.2017 

Dle zákoníku práce musí pracovní smlouva obsahovat tři hlavní body: 1. druh práce, který má zaměstnanec pro zaměstnavatele vykonávat,2. místo nebo místa výkonu práce, ve kterých má být práce…

icon Já o voze, personální agentura o koze

19.5.2017 

Jelikož jsem se po zveřejnění svého prvního článku setkal s názorem, že jsem v této problematice nováček, který hodnotí věci podle jedné zkušenosti, rozhodl jsem se, že napíši další článek, v němž…

icon 4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty

17.5.2017 

Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy v růstu produktivity a výkonnosti. Globálně se dá říci, že dnes potřebujeme zvýšit produktivitu alespoň o 20 %. Často je…

Článek v rámci předplatného 4 techniky pro urychlení obchodu

16.5.2017 

Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka celého procesu jedním z hlavních důvodů, proč nakonec nevyjdou. Ne všichni klienti spolupracují podle předem domluveného…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje

12.5.2017 

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá a mnoho lidí má vůči telefonickým nabídkám averzi. V menší či větší…

icon (De)Motivační metody v praxi – 2. část

10.5.2017 

V první části článku jsme si připomněli základní principy agilních metod řízení týmů, které jsou často mylně považovány za doménu pouze softwarových projektů.

icon Jak se stát skutečným lídrem zákaznické zkušenosti

10.5.2017 

Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a pravomoci. Jaké rysy by tedy tito lidé měli mít, aby v zákaznické zkušenosti mohli uspět? První a…

Článek v rámci předplatného 5 slov a frází, které kazí obchody

9.5.2017 

Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem o klienta. A pak jsou tu výrazy, které na klienty působí negativně, i když na první pohled mohou znít dobře. Podívejme se na…

Článek v rámci předplatného „Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více

4.5.2017 

V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín upselling, který označuje případ, kdy klientovi po jednom nákupu prodáte ještě další produkt nebo přídavné služby a celkově tak…

Článek v rámci předplatného Co brání obchodníkům v rozletu?

3.5.2017 

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení obchodníků. Které interní myšlenkové procesy nejčastěji znemožňují prodejcům dosáhnout úspěchu a jak se…

Článek v rámci předplatného Proč se pořád ptát „proč“?

2.5.2017 

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové produkty a služby. Pokud obchodník…

Výpis 886900 z celkem 2619