Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného 4 techniky pro urychlení obchodu

16.5.2017 

Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka celého procesu jedním z hlavních důvodů, proč nakonec nevyjdou. Ne všichni klienti spolupracují podle předem domluveného…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje

12.5.2017 

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá a mnoho lidí má vůči telefonickým nabídkám averzi. V menší či větší…

icon (De)Motivační metody v praxi – 2. část

10.5.2017 

V první části článku jsme si připomněli základní principy agilních metod řízení týmů, které jsou často mylně považovány za doménu pouze softwarových projektů.

icon Jak se stát skutečným lídrem zákaznické zkušenosti

10.5.2017 

Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a pravomoci. Jaké rysy by tedy tito lidé měli mít, aby v zákaznické zkušenosti mohli uspět? První a…

Článek v rámci předplatného 5 slov a frází, které kazí obchody

9.5.2017 

Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem o klienta. A pak jsou tu výrazy, které na klienty působí negativně, i když na první pohled mohou znít dobře. Podívejme se na…

Článek v rámci předplatného „Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více

4.5.2017 

V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín upselling, který označuje případ, kdy klientovi po jednom nákupu prodáte ještě další produkt nebo přídavné služby a celkově tak…

Článek v rámci předplatného Co brání obchodníkům v rozletu?

3.5.2017 

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení obchodníků. Které interní myšlenkové procesy nejčastěji znemožňují prodejcům dosáhnout úspěchu a jak se…

Článek v rámci předplatného Proč se pořád ptát „proč“?

2.5.2017 

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové produkty a služby. Pokud obchodník…

Článek v rámci předplatného Jak můžete stále pochybovat o content marketingu?

27.4.2017 

Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo bude tvrdit, že snaha o produkci kvalitního obsahu je pro váš marketing zbytečná. Dokonce i ty největší značky vědí, jak silná…

icon SAP vyhlašuje soutěž HR Innovation Challenge CEE 2017

26.4.2017 

Praha, 25. dubna, 2017 Společnost SAP SE (NYSE: SAP) odstartovala HR Innovation Challenge, soutěž pro HR profesionály, kteří v rámci regionu střední a východní Evropy vyvinuli a realizovali kreativní…

Článek v rámci předplatného Může umělá inteligence nahradit skutečné prodejce?

24.4.2017 

Umělá inteligence (v angličtině AI) dělá vrásky mnoha pracovníkům, protože v celé řadě případů můžou jejich práci nahradit roboti a algoritmy. I když se však katastrofické scénáře o nepotřebě lidské…

Článek v rámci předplatného icon MAKRO ČR zvyšuje mzdy na prodejnách a investuje do rozvoje zaměstnanců

21.4.2017 

Velkoobchod MAKRO ČR, který poskytuje služby registrovaným podnikatelům, přechází na vícekanálový formát a mění se ve společnost orientovanou na služby. Nadále tak posiluje své zaměření na podporu…

Článek v rámci předplatného Nástup nového prodejce: Cesta k prvnímu prodeji během dvou týdnů

21.4.2017 

Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se rozhlédnout, zacvičit, zažít si produkt, a teprve poté může přinášet obchodní výsledky. Zároveň však nějakou dobu trvá i samotný…

Článek v rámci předplatného icon Nový náborový web Wüstenrotu: Kilomesicne.cz

20.4.2017 

Finanční skupina Wüstenrot spustila v dubnu interaktivní microsite Kilomesicne.cz, která je součástí její kampaně zaměřené na nábor finančních poradců. Nová responsivní internetová prezentace vyniká…

icon Vzdělávání je jako sport, musí být komplexní a dlouhodobé, jinak se změny nedostaví

18.4.2017  Rozhovor s Martinem Hoidarem, Key Account Managerem a trenérem ve společnosti DEVELOR Czech

Ve firmě se věnujete obchodní činnosti a jako trenér také rozvíjíte obchodní týmy a vytváříte vzdělávací programy na míru. Původně jste však vystudoval fakultu tělovýchovy a sportu. Co vás dovedlo k…

Výpis 871885 z celkem 2597