Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Jak můžete stále pochybovat o content marketingu?

27.4.2017 

Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo bude tvrdit, že snaha o produkci kvalitního obsahu je pro váš marketing zbytečná. Dokonce i ty největší značky vědí, jak silná…

icon SAP vyhlašuje soutěž HR Innovation Challenge CEE 2017

26.4.2017 

Praha, 25. dubna, 2017 Společnost SAP SE (NYSE: SAP) odstartovala HR Innovation Challenge, soutěž pro HR profesionály, kteří v rámci regionu střední a východní Evropy vyvinuli a realizovali kreativní…

Článek v rámci předplatného Může umělá inteligence nahradit skutečné prodejce?

24.4.2017 

Umělá inteligence (v angličtině AI) dělá vrásky mnoha pracovníkům, protože v celé řadě případů můžou jejich práci nahradit roboti a algoritmy. I když se však katastrofické scénáře o nepotřebě lidské…

Článek v rámci předplatného icon MAKRO ČR zvyšuje mzdy na prodejnách a investuje do rozvoje zaměstnanců

21.4.2017 

Velkoobchod MAKRO ČR, který poskytuje služby registrovaným podnikatelům, přechází na vícekanálový formát a mění se ve společnost orientovanou na služby. Nadále tak posiluje své zaměření na podporu…

Článek v rámci předplatného Nástup nového prodejce: Cesta k prvnímu prodeji během dvou týdnů

21.4.2017 

Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se rozhlédnout, zacvičit, zažít si produkt, a teprve poté může přinášet obchodní výsledky. Zároveň však nějakou dobu trvá i samotný…

Článek v rámci předplatného icon Nový náborový web Wüstenrotu: Kilomesicne.cz

20.4.2017 

Finanční skupina Wüstenrot spustila v dubnu interaktivní microsite Kilomesicne.cz, která je součástí její kampaně zaměřené na nábor finančních poradců. Nová responsivní internetová prezentace vyniká…

icon Vzdělávání je jako sport, musí být komplexní a dlouhodobé, jinak se změny nedostaví

18.4.2017  Rozhovor s Martinem Hoidarem, Key Account Managerem a trenérem ve společnosti DEVELOR Czech

Ve firmě se věnujete obchodní činnosti a jako trenér také rozvíjíte obchodní týmy a vytváříte vzdělávací programy na míru. Původně jste však vystudoval fakultu tělovýchovy a sportu. Co vás dovedlo k…

Článek v rámci předplatného 5 začátečnických chyb v prodeji

13.4.2017 

Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci píle, tvrdé práce a zkušeností. Abyste však nemuseli procházet zdlouhavou a bolestivou metodou…

Článek v rámci předplatného „Už máme svého dodavatele“. Jak se s touto odpovědí vypořádat?

12.4.2017 

Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům velmi často stává, že od klientů slyší negativní reakci v tom smyslu, že danou službu jim již zajišťuje jejich dlouhodobý…

Článek v rámci předplatného Jak e-mailem vyvolat v klientovi pocit urgence

7.4.2017 

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou končí v koši? Odpověď je jednoduchá - prodejce není schopen vyvolat v zákazníkovi pocit urgence a motivovat jej k akci nebo…

icon Rychlé ranní porady: Jak na ně, aby byly efektivní

6.4.2017 

Rychlé porady ráno před začátkem samotné práce mohou být skvělým způsobem, jak připravit tým na následující pracovní den. Významný přínos mohou mít především pro týmy prodejců a obchodníků. Zde je…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které lidé nesnášejí na prodejcích

6.4.2017 

Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na nervy. Dejte si pozor, abyste se pokud možno vyvarovali následujících pěti nejotravnějších prodejních zlozvyků.

Článek v rámci předplatného Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání?

4.4.2017 

Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí pořád povídat. Přitom při správném použití ve vhodný moment je mlčení mocnou zbraní, která vám může při jednání s obchodními…

Článek v rámci předplatného Využijte strach klienta ve svůj prospěch

31.3.2017 

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků)  se ve skrytu duše něčeho obávají, ať už je to neúspěch, nedostatek peněz, ztráta kontroly nebo…

Článek v rámci předplatného Otázky, které byste měli položit každému potenciálnímu klientovi

30.3.2017 

Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi jakýkoliv produkt. Nejen, že musíte před podáním nabídky znát, co klient chce a jaké jsou jeho požadavky, ale musíte se především…

Výpis 901915 z celkem 2619