Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

icon Otevřené dveře nestačí. Otevřete také oči a uši

21.3.2017 

Manažer, který chce svým lidem dát najevo, že za ním mohou kdykoli přijít se svými názory či pracovními problémy, často říká: U mě máte dveře otevřené. Ve skutečnosti tím však dává najevo, že pokud s…

icon Je toto normální přístup personální agentury k registrovaným uchazečům?

17.3.2017 

Dne 9. ledna 2017 jsem se dostavil na předem domluvený pohovor do jedné personální agentury, kam jsem byl pozván slečnou personalistkou, která prý pro mě má nabídku a ráda by mě oslovila.

Článek v rámci předplatného Podceňujete klienty a jejich možnosti? Připravujete se o obchody

14.3.2017 

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli si klienti budou moci dovolit jejich produkt a zda jim nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc nehodí na hlavu. Tato obava, i když je někdy…

icon Průzkum: Jak nakupují, žijí a pracují mileniálové

14.3.2017 

Millennials neboli mileniálové jsou první generací odborníků ve využívání technologií, což výrazně ovlivňuje způsob jejich života. Na druhou stranu však o chování této generace koluje řada mýtů.…

Článek v rámci předplatného Zlepšete se v prodeji ze dne na den díky těmto 5 tipům

9.3.2017 

Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla, trendy nebo vaše konkurence jsou věci, kterým se můžete maximálně přizpůsobovat, nikoliv je ovlivňovat. Ty nejdůležitější věci,…

Článek v rámci předplatného Klient neplatí. Co musíte udělat?

8.3.2017 

Asi se vám to již stalo, stejně jako každému prodejci. Zákazník vypadá solidně, obchod proběhne v pořádku, vy už se soustředíte na nové cíle, a pak přijde zpráva, že klient neuhradil fakturu nebo se…

icon Strach z neúspěchu neprospěje zaměstnancům ani firmě

8.3.2017 

Nedávná studie prezentovaná na Světovém ekonomickém fóru 2017 ve Švýcarsku naznačuje, že pomocí méně přísného přístupu k neúspěchům může být dosaženo vyšších prodejů a vyšší produktivity. Neúspěch v …

Článek v rámci předplatného Návrat k obchodní profesi po vyhoření

7.3.2017 

Syndrom vyhoření je bohužel skutečný problém a obchodníci jsou rizikem vyhoření zasaženi téměř nejvíce ze všech profesí. Nezáleží přitom na tom, jak moc vás momentálně vaše práce baví. Pokud se vám…

Článek v rámci předplatného Od jednorázového prodeje k dlouhodobé obchodní spolupráci

6.3.2017 

Většina obchodníků se zabývá tím, jak nejlépe získávat nové klienty, jak jim prodávat co nejdražší produkty, a jak co nejvíce celý prodejní proces urychlit. Už méně prodejců se zaměřuje na fakt, že…

Článek v rámci předplatného 3 vlastnosti, které musí v roce 2017 mít každý úspěšný prodejce

3.3.2017 

Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud chcete uspět v obchodě. Je to například cílevědomost, pracovitost nebo sebevědomí. Nová doba ovšem přináší i nové požadavky. Jaké…

icon Sýrárna zavedla speciální Baby Bonus pro zaměstnance

2.3.2017 

Společnost Brazzale Moravia a.s., která patří do italské sýrařské skupiny Brazzale, zavádí Baby Bonus - speciální příspěvek za každé dítě narozené kterémukoliv ze zaměstnanců. Příspěvek ve výši 25 …

Článek v rámci předplatného Proč perfekcionismus nepatří do prodeje

1.3.2017 

Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní vlastnost. Vždyť perfekcionista vždy vše dělá s maximální obezřetností a dává pozor i na ty nejmenší detaily. Perfekcionismus…

icon Jak probíhaly kontroly Státní energetické inspekce v roce 2016?

1.3.2017 

Rozhovor s Pavlem Gebauerem, ředitelem Státní energetické inspekce Pane řediteli, mohl byste nám stručně představit činnost Státní energetické inspekce (SEI)? SEI je kontrolní orgán, v jehož…

Článek v rámci předplatného Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje

20.2.2017 

V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých obchodních vztahů, profesionální přístup nebo nutnost vybudovat si u klienta důvěru jsou věci, na které je nutné se soustředit…

Článek v rámci předplatného Více empatie do zákaznického servisu

17.2.2017 

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu sdělili své problémy a křivdy,…

Výpis 901915 z celkem 2597