Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného 3 opomíjené, ale lukrativní skupiny zákazníků

10.2.2017 

V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z nějakého důvodu příliš mnoho prodejců a marketerů necílí, přestože jsou velmi lukrativní z hlediska své kupní síly.…

icon 10 trendů umělé inteligence pro marketéry

10.2.2017 

Strojové učení a další oblasti umělé inteligence zlepší spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu a vytvoří pro značky nové marketingové příležitosti. Dnes si představíme studii, která…

Článek v rámci předplatného 6 fází telefonního prodeje a jejich cíle

9.2.2017 

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi nelichotivé místo. Většina lidí nemá telefonní prodej ráda, i když se v drtivé většině jedná o zcela nutnou součást obchodní…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat

6.2.2017 

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…

Článek v rámci předplatného Nevíte, co děláte špatně? Udělejte si osobní audit

3.2.2017 

Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na neustálé vylepšování svých schopností. Umění obchodovat je přitom jako auto. Pokud je pravidelně…

Článek v rámci předplatného icon Robert Štefl a Lukáš Müller na nových postech v nejvyšším vedení Air Bank

2.2.2017 

Novým členem nejvyššího vedení Air Bank a ředitelem divize Péče o klienta se 1. února 2017 stal Robert Štefl. Dosavadní šéf této divize Lukáš Müller ve vedení Air Bank zůstává dál a povede nově…

Článek v rámci předplatného icon Marcela Syrovátková, nová vedoucí marketingu společnosti ROSSMANN

2.2.2017 

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN provozující v České republice v současnosti 130 prodejen s více než 750 zaměstnanci má od 1. února 2017 novou vedoucí marketingového oddělení. Stala se jí Ing. …

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

1.2.2017 

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v oblasti profesionální komunikace s potenciálními zákazníky a noční můrou většiny obchodníků? Jak je možné, že tento…

Článek v rámci předplatného Návod na organizaci soutěže pro vaše obchodní zástupce

30.1.2017 

Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak stmelit tým, zlepšit náladu, vybičovat pracovníky k maximálnímu výkonu, donutit je přemýšlet nově a celkově pozvednout výkonnost…

icon Produktový web (2/2): Recenze ano, registrace ne

30.1.2017 

V předchozím článku jsme si řekli, na co je třeba myslet, když tvoříte obsah pro produktovou webovou stránku a chcete, aby měla úspěch. Nyní budeme pokračovat s dalšími 2 tipy, které zlepší konverzní…

icon Navštivte XXI. Jarní konferenci AEM na téma Nástup nové energetiky

30.1.2017 

Asociace energetických manažerů, z.s., je nevládní a nezisková organizace, která se zabývá děním v energetickém sektoru již od roku 1992. Stejně jako posledních 21 let pořádá Asociace i letos výroční…

Článek v rámci předplatného Nepřehlížejte tuto účinnou prodejní techniku

26.1.2017 

Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé většině případů jednoduše na otázku odpoví, aniž by jakýmkoliv způsobem danou situaci využili. Víte ale, že se tím připravujete o…

icon Internet věcí: Co to je a jak v blízké budoucnosti ovlivní obchod

25.1.2017 

O Internetu věcí (v angličtině Internet of Things) se intenzivně mluví již několik posledních let. Jedná se o vizi, která se čím dál víc prosazuje v reálném světě, že spotřebiče, vestavěná…

icon Chcete být v balíku? 5 způsobů, jak dosáhnout bohatství

23.1.2017 

Mnoho těch, kteří se znají s bohatými lidmi, se shodují na jednom. Dosažení bohatství není nutně otázka geniality, štěstí ani formálního vzdělání. Všechny, kteří si své bohatství sami vybudovali,…

Článek v rámci předplatného Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

20.1.2017 

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to naopak klient, kdo…

Výpis 931945 z celkem 2609