Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

icon Internet věcí: Co to je a jak v blízké budoucnosti ovlivní obchod

25.1.2017 

O Internetu věcí (v angličtině Internet of Things) se intenzivně mluví již několik posledních let. Jedná se o vizi, která se čím dál víc prosazuje v reálném světě, že spotřebiče, vestavěná…

icon Chcete být v balíku? 5 způsobů, jak dosáhnout bohatství

23.1.2017 

Mnoho těch, kteří se znají s bohatými lidmi, se shodují na jednom. Dosažení bohatství není nutně otázka geniality, štěstí ani formálního vzdělání. Všechny, kteří si své bohatství sami vybudovali,…

Článek v rámci předplatného Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

20.1.2017 

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to naopak klient, kdo…

icon Spotřebitelé nerozumějí svým telefonům a prodejcům a vývojářům je to jedno

19.1.2017 

Smartphony a mobilní aplikace jsou stále sofistikovanější, ale také složitější. Bohužel o nich často nemůžeme říct, že by byly intuitivní. Mnoho uživatelů mobilních telefonů neumí používat ani 5 %…

Článek v rámci předplatného 7 nejčastějších chyb v prodeji

19.1.2017 

Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco dokáží. Proč? Podívejte se na přehled nejčastějších chyb, které obchodní zástupci v jednání s potenciálními klienty dělají.

icon Ředitel Alibaba Group: Dobrý lídr rozhoduje, inovuje a hodně spí

17.1.2017 

Daniel Zhang je od roku 2015 výkonným ředitelem největšího čínského internetového prodejce Alibaba Group Holding, který patří k největším světovým společnostem v oboru e-komerce. Úspěšně se mu daří…

icon Petr Žabža, nový ředitel investičních produktů ING Bank

16.1.2017 

Nové pozice ředitele investičních produktů ING Bank v ČR se od ledna 2017 ujal Petr Žabža (41). Do ING Bank přichází ze společnosti Patria Finance, kde byl ve funkci ředitele odpovědný za vedení on-…

Článek v rámci předplatného Získejte důvěru potenciálního klienta ve třech krocích

16.1.2017 

Mnoho obchodů bohužel nedopadá dobře čistě z toho důvodu, že prodejce nějak naruší důvěru ze strany klienta. Přitom stačí málo, abyste na klienty působili profesionálně, organizovaně a důvěryhodně.…

Článek v rámci předplatného Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat?

13.1.2017 

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové výkyvy směrem dolů stávají (protože…

Článek v rámci předplatného Nejlepší tipy pro telefonní prodejce roku 2016

12.1.2017 

Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a nejefektivnější rady týkající se telefonního prodeje, které se za uplynulý rok vyskytly.

Článek v rámci předplatného Hlavní trendy v prodeji pro rok 2017

9.1.2017 

Přinášíme vám předpověď hlavních trendů v prodeji pro rok 2017. Doporučujeme věnovat jim dostatečnou pozornost, protože bez toho byste mohli nahrát konkurenci, která by se v určitých ohledech mohla…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2016

6.1.2017 

Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2016. Další klíčovým tématem byl prodej a marketing…

Článek v rámci předplatného Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře

5.1.2017 

Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí jim především to, že se scénářem v ruce začnou znít jako roboti, přestanou působit přirozeně a z nenuceně vedené konverzace…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak si vybudovat a udržet úspěšnou kariéru v prodeji

4.1.2017 

Kariéra profesionálního prodejce je zrádná. Musíte na sobě neustále pracovat, být vysoce organizovaní a navíc brát v potaz aktuální trendy v obchodu. Někteří obchodníci svou kariéru slibně začnou,…

Článek v rámci předplatného Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

2.1.2017 

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče? odpoví, že je to uspokojení klienta. Ti zkušenější a osvícenější vám ale správně řeknou, že zákaznický…

Výpis 931945 z celkem 2597