Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Od jednorázového prodeje k dlouhodobé obchodní spolupráci

6.3.2017 

Většina obchodníků se zabývá tím, jak nejlépe získávat nové klienty, jak jim prodávat co nejdražší produkty, a jak co nejvíce celý prodejní proces urychlit. Už méně prodejců se zaměřuje na fakt, že…

Článek v rámci předplatného 3 vlastnosti, které musí v roce 2017 mít každý úspěšný prodejce

3.3.2017 

Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud chcete uspět v obchodě. Je to například cílevědomost, pracovitost nebo sebevědomí. Nová doba ovšem přináší i nové požadavky. Jaké…

icon Sýrárna zavedla speciální Baby Bonus pro zaměstnance

2.3.2017 

Společnost Brazzale Moravia a.s., která patří do italské sýrařské skupiny Brazzale, zavádí Baby Bonus - speciální příspěvek za každé dítě narozené kterémukoliv ze zaměstnanců. Příspěvek ve výši 25 …

icon Jak probíhaly kontroly Státní energetické inspekce v roce 2016?

1.3.2017 

Rozhovor s Pavlem Gebauerem, ředitelem Státní energetické inspekce Pane řediteli, mohl byste nám stručně představit činnost Státní energetické inspekce (SEI)? SEI je kontrolní orgán, v jehož…

Článek v rámci předplatného Proč perfekcionismus nepatří do prodeje

1.3.2017 

Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní vlastnost. Vždyť perfekcionista vždy vše dělá s maximální obezřetností a dává pozor i na ty nejmenší detaily. Perfekcionismus…

Článek v rámci předplatného Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje

20.2.2017 

V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých obchodních vztahů, profesionální přístup nebo nutnost vybudovat si u klienta důvěru jsou věci, na které je nutné se soustředit…

Článek v rámci předplatného Více empatie do zákaznického servisu

17.2.2017 

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu sdělili své problémy a křivdy,…

Článek v rámci předplatného Staňte se nejlepším prodejcem ve firmě během tří měsíců

16.2.2017 

Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně společného. Oba vyžadují tvrdou práci, odhodlání, pevné přesvědčení a dlouhodobé plánování. I když to může znít přehnaně, znalosti…

Článek v rámci předplatného 5 chyb, kvůli kterým obchodníci působí neprofesionálně

15.2.2017 

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně věcní, vždy byste coby obchodní zástupce měli působit co možná nejprofesionálněji. Měli byste se…

Článek v rámci předplatného Jak by měl vypadat příspěvek na Instagramu, který zaujme

13.2.2017 

Instagram je jedno z dítek moderní doby a příklad účinné formy nových médií par excellence. Spolu s Facebookem, LinkedInem a Twitterem patří primárně obrázkový Instagram mezi ideální platformy, přes…

Článek v rámci předplatného 3 opomíjené, ale lukrativní skupiny zákazníků

10.2.2017 

V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z nějakého důvodu příliš mnoho prodejců a marketerů necílí, přestože jsou velmi lukrativní z hlediska své kupní síly.…

icon 10 trendů umělé inteligence pro marketéry

10.2.2017 

Strojové učení a další oblasti umělé inteligence zlepší spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu a vytvoří pro značky nové marketingové příležitosti. Dnes si představíme studii, která…

Článek v rámci předplatného 6 fází telefonního prodeje a jejich cíle

9.2.2017 

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi nelichotivé místo. Většina lidí nemá telefonní prodej ráda, i když se v drtivé většině jedná o zcela nutnou součást obchodní…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat

6.2.2017 

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…

Článek v rámci předplatného Nevíte, co děláte špatně? Udělejte si osobní audit

3.2.2017 

Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na neustálé vylepšování svých schopností. Umění obchodovat je přitom jako auto. Pokud je pravidelně…

Výpis 931945 z celkem 2619