Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat?

13.1.2017 

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové výkyvy směrem dolů stávají (protože…

Článek v rámci předplatného Nejlepší tipy pro telefonní prodejce roku 2016

12.1.2017 

Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a nejefektivnější rady týkající se telefonního prodeje, které se za uplynulý rok vyskytly.

Článek v rámci předplatného Hlavní trendy v prodeji pro rok 2017

9.1.2017 

Přinášíme vám předpověď hlavních trendů v prodeji pro rok 2017. Doporučujeme věnovat jim dostatečnou pozornost, protože bez toho byste mohli nahrát konkurenci, která by se v určitých ohledech mohla…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2016

6.1.2017 

Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2016. Další klíčovým tématem byl prodej a marketing…

Článek v rámci předplatného Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře

5.1.2017 

Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí jim především to, že se scénářem v ruce začnou znít jako roboti, přestanou působit přirozeně a z nenuceně vedené konverzace…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak si vybudovat a udržet úspěšnou kariéru v prodeji

4.1.2017 

Kariéra profesionálního prodejce je zrádná. Musíte na sobě neustále pracovat, být vysoce organizovaní a navíc brát v potaz aktuální trendy v obchodu. Někteří obchodníci svou kariéru slibně začnou,…

Článek v rámci předplatného Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

2.1.2017 

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče? odpoví, že je to uspokojení klienta. Ti zkušenější a osvícenější vám ale správně řeknou, že zákaznický…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky?

22.12.2016 

Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si se zákazníkem schůzku. Některým obchodníkům se ale stává, že i když mají kalendář zaplněný sjednanými schůzkami, ve výsledku…

icon Vše, co byste měli vědět o byznysu, než vám bude 30

21.12.2016 

Podnikat dnes začínají stále mladší a mladší lidé. Ať už se však rozhodnou začít sami, nebo se připojit k začínající firmě, znalosti ze školy a knih jim stačit nebudou. Nejvíce se naučí vlastní…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

20.12.2016 

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění obchodu téměř mizivé. Situace je o…

Článek v rámci předplatného Mladí lidé patří do každého prodejního týmu

16.12.2016 

Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních zaměstnancích praxi v oboru. Často tak preferují starší lidi před mladými pracovníky. Jaké jsou ale výhody mladších prodejců a v čem…

icon Nová éra podnikání (1/2): Dodavatelé, očekávejte těžké časy

15.12.2016 

Dnes existuje spousta příležitostí pro podnikatele, a to ve dvou klíčových oblastech. První z nich je koncový zákazník. Druhou je to, jak vypadá samotný byznys (hlavně jde o rozsah nabídky produktů a…

Článek v rámci předplatného Žádný dobrý obchodník z nebe nespadl

14.12.2016 

Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch špatných? Na které vlastnosti se máte zaměřit, abyste vylepšili své obchodní výsledky?

Článek v rámci předplatného 5 fatálních prodejních chyb

9.12.2016 

Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho obchodníků si ale časem vypěstuje špatné návyky, které jim zabraňují postupovat v obchodním světě a kariéře dále. Zde je 5 fatálních…

Článek v rámci předplatného Stres: brzda, nebo pomocník?

8.12.2016 

Stres je s prodejní profesí úzce spjat. Tlak na výkon, dodržování obchodních plánů, časté odmítnutí ze strany klientů a systém odměn založený na provizi. To vše způsobuje, že obchodníci jsou stresu a…

Výpis 961975 z celkem 2619