Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem

24.11.2016 

Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od obchodování se zavedenými, známými produkty a službami. Je nutné, aby prodejce ze své strany tato specifika reflektoval a zajistil…

icon Martina Václavíková v HR tv: Finanční gramotnost jako prevence před budoucími problémy

Audio  24.11.2016 

Martina Václavíková je se věnuje projektům finančního vzdělávání od roku 2011. Cílem těchto aktivit je především zlepšení finanční gramotnosti české populace. Sama si totiž prošla byznysem s dluhy a…

icon 5 tipů, jak držet krok s dobou v podnikání díky on-line prezentaci

23.11.2016 

Malé a střední podniky v Česku představují celkem více než milion ekonomických subjektů. V řadě oborů je konkurence velmi vysoká a využití moderních on-line nástrojů může být pro podnikatele klíčová…

Článek v rámci předplatného Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu

22.11.2016 

Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať už obchodujete s čímkoliv, pokud si…

Článek v rámci předplatného 4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty

21.11.2016 

Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní klientely. Dnes se ovšem zaměříme na to, jakým způsobem lze rychle a bez vynaložení větších prostředků přilákat nové zákazníky.

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti

18.11.2016 

Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl úspěšně uzavřených obchodů v celkovém počtu kontaktovaných potenciálních klientů. Tato úspěšnost se velmi liší podle typu…

Článek v rámci předplatného 3 marketingové tipy pro malé firmy

14.11.2016 

Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si asi lámete hlavu, jak za minimální náklady zrealizovat co nejefektivnější reklamu, která vaší firmě přinese co nejvíce nových…

Článek v rámci předplatného icon Firemní kultura v době fúzování společností

14.11.2016  Rozhovor s Viktorem Trdlicou, obchodním ředitelem společnosti STAHLGRUBER CZ

Fúze - náročný projekt, který dokáže zamíchat nejen procesy, ale především firemní kulturou slučovaných společností. Avšak dobře nastavená firemní kultura naopak podrží společnost i v době velkých…

Článek v rámci předplatného Hrozí vám syndrom vyhoření? 3 způsoby, jak mu předcházet

11.11.2016 

Obchodní kariéra má všechny parametry, aby byla jednou z nejrizikovějších, co se týče potenciálního syndromu vyhoření. Je to často stresující práce, kdy se musíte časově přizpůsobovat svým klientům,…

Článek v rámci předplatného Kde je chyba, když obchody nejdou?

9.11.2016 

Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a nedají se ovlivnit, pouze je možné se přizpůsobit nové situaci. Spousta případů, kdy se obchodník…

Článek v rámci předplatného Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu

7.11.2016 

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné…

Článek v rámci předplatného 10 tipů, jak si získat důvěru potenciálního klienta

4.11.2016 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatičtí a pokud nezískáte jeho plnou…

Článek v rámci předplatného Nebojte se mluvit o ceně

3.11.2016 

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě neměli. V mnoha případech byla pouze cena ze strany prodejce špatně komunikována. Řada prodejců se…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak nemít mezi klienty dlužníky

2.11.2016 

Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné platby svých klientů. V drtivé většině případů se provize prodejce odvíjí od částky skutečně připsané na účet, nikoliv z …

Článek v rámci předplatného 4 chyby začátečníků v telefonním prodeji

1.11.2016 

Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez které by se nešlo obejít. A není se čemu divit. Telefonní prodej může být velmi efektivní. Tedy pokud se nedopouštíte…

Výpis 961975 z celkem 2597