Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 3 vlastnosti těch nejlepších prodejních es

6.12.2016 

Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové prodejní buldozery, které překonávají své obchodní plány a cíle. Jak můžete i vy nastavit svou mysl tak, abyste se také…

Článek v rámci předplatného Klienti, které musíte odmítnout pro své vlastní dobro

2.12.2016 

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám nevyplatí z hlediska času, financí, vynaložené energie a stresu. Vaším úkolem coby prodejce je naučit se…

Článek v rámci předplatného 8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon

30.11.2016 

Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat více obchodů? Právě vám je určeno následujících 8 prověřených tipů.

icon Image Lab hledá lektora soft-skills

29.11.2016 

Požadujeme Zkušenosti s trénováním soft-skills Autentičnost v projevu, dovednost vybudovat důvěru ve vztahu s klienty Osobní energie a nadšení směřující k vytváření hodnoty pro klienty (orientace…

icon Zažijte jedinečné firemní vzdělávání pomocí manažerské simulační hry Unisim

29.11.2016 

Uvažovali jste o tom, že byste rádi pro své zaměstnance něco udělali, ale nevíte, co? Existují různé teambuildingové akce, ale většina z nich slouží pouze jedinému účelu budování vztahů s kolegy.…

Článek v rámci předplatného Analýza potřeb: Základní otázky

29.11.2016 

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je vlastně zjištěním, co klient potřebuje, jaké má možnosti, představy a priority. Na základě tohoto…

Článek v rámci předplatného Nenechte obchod „vyšumět“

25.11.2016 

Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem do absolutního konce, ať už pozitivního nebo negativního. Řada obchodů tak nekončí úspěchem ani neúspěchem, ale jakýmsi…

Článek v rámci předplatného Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem

24.11.2016 

Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od obchodování se zavedenými, známými produkty a službami. Je nutné, aby prodejce ze své strany tato specifika reflektoval a zajistil…

icon Martina Václavíková v HR tv: Finanční gramotnost jako prevence před budoucími problémy

Audio  24.11.2016 

Martina Václavíková je se věnuje projektům finančního vzdělávání od roku 2011. Cílem těchto aktivit je především zlepšení finanční gramotnosti české populace. Sama si totiž prošla byznysem s dluhy a…

icon 5 tipů, jak držet krok s dobou v podnikání díky on-line prezentaci

23.11.2016 

Malé a střední podniky v Česku představují celkem více než milion ekonomických subjektů. V řadě oborů je konkurence velmi vysoká a využití moderních on-line nástrojů může být pro podnikatele klíčová…

Článek v rámci předplatného Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu

22.11.2016 

Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať už obchodujete s čímkoliv, pokud si…

Článek v rámci předplatného 4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty

21.11.2016 

Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní klientely. Dnes se ovšem zaměříme na to, jakým způsobem lze rychle a bez vynaložení větších prostředků přilákat nové zákazníky.

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti

18.11.2016 

Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl úspěšně uzavřených obchodů v celkovém počtu kontaktovaných potenciálních klientů. Tato úspěšnost se velmi liší podle typu…

Článek v rámci předplatného 3 marketingové tipy pro malé firmy

14.11.2016 

Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si asi lámete hlavu, jak za minimální náklady zrealizovat co nejefektivnější reklamu, která vaší firmě přinese co nejvíce nových…

Článek v rámci předplatného icon Firemní kultura v době fúzování společností

14.11.2016  Rozhovor s Viktorem Trdlicou, obchodním ředitelem společnosti STAHLGRUBER CZ

Fúze - náročný projekt, který dokáže zamíchat nejen procesy, ale především firemní kulturou slučovaných společností. Avšak dobře nastavená firemní kultura naopak podrží společnost i v době velkých…

Výpis 976990 z celkem 2619