Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Naučte se používat LinkedIn k akvizici klientů

27.10.2016 

Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo se zajímá o novinky ze svého oboru, jiný udržuje kontakt s obchodními partnery a kolegy, někdo hledá zaměstnání a někdo zase…

icon Vyhrajte vstupenku na seminář s využitím metody Structogram®

26.10.2016 

Na začátku je důležité uvědomit si, že ať chceme nebo ne, každý z nás celý život prodává (a to ani nemusíme být prodejci). Prodáváme nápad, službu, úkol, produkt, spolupráci, projekt sami sebe. Někomu…

Článek v rámci předplatného Stop prokrastinaci jednou pro vždy

25.10.2016 

Když se u jednoho prodejce sejde motivace, obchodní dovednosti, znalosti a pracovitost, je velká škoda, pokud mu má v dosažení úspěchu zabránit prokrastinace. Zvláště proto, že na prokrastinaci se dá…

icon Facebook pro firmy oficiálně spuštěn

25.10.2016 

V pondělí 10. října 2016 spustila společnost Facebook oficiálně svou sociální síť pro firmy. Lukrativní trh softwaru určeného pro interní komunikaci ve firmách chce dobýt produktem, který dostal…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

24.10.2016 

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních klientů, kteří se k …

Článek v rámci předplatného Jak vyvolat u klienta pocit, že váš produkt nutně potřebuje?

21.10.2016 

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že si daný produkt opravdu potřebuje koupit.…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k úspěchu v obchodní branži

18.10.2016 

Dobrým obchodníkem se nikdo nerodí, dobrý obchodníkem se člověk stane pouze praxí, tvrdou prací a cíleným vzděláváním. Cesta k tomu, stát se lepším prodejcem, probíhá v pěti krocích.

Článek v rámci předplatného Kontakty nad zlato

17.10.2016 

Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na jejímž vrcholu je obchodní úspěch. Obchodníci se velmi často zaměřují na prodejní techniky a obchodní strategie, přitom drobnou…

4 účinné metody, jak přesvědčit nerozhodného klienta

14.10.2016 

V mnoha případech se stává, že se klientovi vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat nerozhodnost a dojít tak k jasnému závěru. U spousty lidí je to jednoduše strachem ze změny nebo ze závazku.…

Článek v rámci předplatného Proč se zákazník orientuje na cenu a co s tím dělat

13.10.2016 

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka si zaděláváte na to, že klient koupí nejlevnější a nejokleštěnější verzi vašeho produktu, pokud…

Článek v rámci předplatného Postarejte se, aby vaši prodejci měli rádi svou práci

11.10.2016 

Úspěch prodeje a obchodní činnosti obecně je ve vysoké míře závislý na tom, jaký má daný jedinec ke své práci přístup. Vaším úkolem coby manažera prodeje je tedy mimo jiné zajistit, aby se vaši…

icon Evoluce organizace (2/2): Moc je v síti

10.10.2016 

Doba, kdy každé oddělení bylo samostatné silo, pozvolna končí. Tvorba sil byla pro dosavadní organizační struktury charakteristická, v blízké budoucnosti však uvidíme stále více a více modrozelených…

icon Největší české firmy ve střední Evropě

7.10.2016 

Celkem 74 českých firem se umístilo v žebříčku CE Top 500, který už podesáté sestavila podle tržeb v regionu střední a jihovýchodní Evropy a Ukrajiny společnost Deloitte. Obrat 500 největších…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k uskutečnění prodeje na základě doporučení od klienta

7.10.2016 

Doporučení od stávajících klientů jsou jedním z nejkvalitnějších druhů kontaktů. Jestliže se vám podaří od zákazníka získat doporučení na jeho známého, kolegu, příbuzného nebo kamaráda coby vhodného…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak zaujmout top management firem

6.10.2016 

Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s rozhodovacími pravomocemi. Jedná se především o ředitele, náměstky, top management a majitele firem. Když už se…

Výpis 976990 z celkem 2597