Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu

22.11.2016 

Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať už obchodujete s čímkoliv, pokud si…

Článek v rámci předplatného 4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty

21.11.2016 

Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní klientely. Dnes se ovšem zaměříme na to, jakým způsobem lze rychle a bez vynaložení větších prostředků přilákat nové zákazníky.

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti

18.11.2016 

Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl úspěšně uzavřených obchodů v celkovém počtu kontaktovaných potenciálních klientů. Tato úspěšnost se velmi liší podle typu…

Článek v rámci předplatného 3 marketingové tipy pro malé firmy

14.11.2016 

Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si asi lámete hlavu, jak za minimální náklady zrealizovat co nejefektivnější reklamu, která vaší firmě přinese co nejvíce nových…

Článek v rámci předplatného icon Firemní kultura v době fúzování společností

14.11.2016  Rozhovor s Viktorem Trdlicou, obchodním ředitelem společnosti STAHLGRUBER CZ

Fúze - náročný projekt, který dokáže zamíchat nejen procesy, ale především firemní kulturou slučovaných společností. Avšak dobře nastavená firemní kultura naopak podrží společnost i v době velkých…

Článek v rámci předplatného Hrozí vám syndrom vyhoření? 3 způsoby, jak mu předcházet

11.11.2016 

Obchodní kariéra má všechny parametry, aby byla jednou z nejrizikovějších, co se týče potenciálního syndromu vyhoření. Je to často stresující práce, kdy se musíte časově přizpůsobovat svým klientům,…

Článek v rámci předplatného Kde je chyba, když obchody nejdou?

9.11.2016 

Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a nedají se ovlivnit, pouze je možné se přizpůsobit nové situaci. Spousta případů, kdy se obchodník…

Článek v rámci předplatného Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu

7.11.2016 

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné…

Článek v rámci předplatného 10 tipů, jak si získat důvěru potenciálního klienta

4.11.2016 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatičtí a pokud nezískáte jeho plnou…

Článek v rámci předplatného Nebojte se mluvit o ceně

3.11.2016 

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě neměli. V mnoha případech byla pouze cena ze strany prodejce špatně komunikována. Řada prodejců se…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak nemít mezi klienty dlužníky

2.11.2016 

Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné platby svých klientů. V drtivé většině případů se provize prodejce odvíjí od částky skutečně připsané na účet, nikoliv z …

Článek v rámci předplatného 4 chyby začátečníků v telefonním prodeji

1.11.2016 

Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez které by se nešlo obejít. A není se čemu divit. Telefonní prodej může být velmi efektivní. Tedy pokud se nedopouštíte…

Článek v rámci předplatného Naučte se používat LinkedIn k akvizici klientů

27.10.2016 

Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo se zajímá o novinky ze svého oboru, jiný udržuje kontakt s obchodními partnery a kolegy, někdo hledá zaměstnání a někdo zase…

icon Vyhrajte vstupenku na seminář s využitím metody Structogram®

26.10.2016 

Na začátku je důležité uvědomit si, že ať chceme nebo ne, každý z nás celý život prodává (a to ani nemusíme být prodejci). Prodáváme nápad, službu, úkol, produkt, spolupráci, projekt sami sebe. Někomu…

Článek v rámci předplatného Stop prokrastinaci jednou pro vždy

25.10.2016 

Když se u jednoho prodejce sejde motivace, obchodní dovednosti, znalosti a pracovitost, je velká škoda, pokud mu má v dosažení úspěchu zabránit prokrastinace. Zvláště proto, že na prokrastinaci se dá…

Výpis 976990 z celkem 2609