Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Hrozí vám syndrom vyhoření? 3 způsoby, jak mu předcházet

11.11.2016 

Obchodní kariéra má všechny parametry, aby byla jednou z nejrizikovějších, co se týče potenciálního syndromu vyhoření. Je to často stresující práce, kdy se musíte časově přizpůsobovat svým klientům,…

Článek v rámci předplatného Kde je chyba, když obchody nejdou?

9.11.2016 

Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a nedají se ovlivnit, pouze je možné se přizpůsobit nové situaci. Spousta případů, kdy se obchodník…

Článek v rámci předplatného Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu

7.11.2016 

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné…

Článek v rámci předplatného 10 tipů, jak si získat důvěru potenciálního klienta

4.11.2016 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatičtí a pokud nezískáte jeho plnou…

Článek v rámci předplatného Nebojte se mluvit o ceně

3.11.2016 

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě neměli. V mnoha případech byla pouze cena ze strany prodejce špatně komunikována. Řada prodejců se…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak nemít mezi klienty dlužníky

2.11.2016 

Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné platby svých klientů. V drtivé většině případů se provize prodejce odvíjí od částky skutečně připsané na účet, nikoliv z …

Článek v rámci předplatného 4 chyby začátečníků v telefonním prodeji

1.11.2016 

Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez které by se nešlo obejít. A není se čemu divit. Telefonní prodej může být velmi efektivní. Tedy pokud se nedopouštíte…

Článek v rámci předplatného Naučte se používat LinkedIn k akvizici klientů

27.10.2016 

Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo se zajímá o novinky ze svého oboru, jiný udržuje kontakt s obchodními partnery a kolegy, někdo hledá zaměstnání a někdo zase…

icon Vyhrajte vstupenku na seminář s využitím metody Structogram®

26.10.2016 

Na začátku je důležité uvědomit si, že ať chceme nebo ne, každý z nás celý život prodává (a to ani nemusíme být prodejci). Prodáváme nápad, službu, úkol, produkt, spolupráci, projekt sami sebe. Někomu…

Článek v rámci předplatného Stop prokrastinaci jednou pro vždy

25.10.2016 

Když se u jednoho prodejce sejde motivace, obchodní dovednosti, znalosti a pracovitost, je velká škoda, pokud mu má v dosažení úspěchu zabránit prokrastinace. Zvláště proto, že na prokrastinaci se dá…

icon Facebook pro firmy oficiálně spuštěn

25.10.2016 

V pondělí 10. října 2016 spustila společnost Facebook oficiálně svou sociální síť pro firmy. Lukrativní trh softwaru určeného pro interní komunikaci ve firmách chce dobýt produktem, který dostal…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

24.10.2016 

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních klientů, kteří se k …

Článek v rámci předplatného Jak vyvolat u klienta pocit, že váš produkt nutně potřebuje?

21.10.2016 

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že si daný produkt opravdu potřebuje koupit.…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k úspěchu v obchodní branži

18.10.2016 

Dobrým obchodníkem se nikdo nerodí, dobrý obchodníkem se člověk stane pouze praxí, tvrdou prací a cíleným vzděláváním. Cesta k tomu, stát se lepším prodejcem, probíhá v pěti krocích.

Článek v rámci předplatného Kontakty nad zlato

17.10.2016 

Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na jejímž vrcholu je obchodní úspěch. Obchodníci se velmi často zaměřují na prodejní techniky a obchodní strategie, přitom drobnou…

Výpis 9911005 z celkem 2619