Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Co dělají neúspěšní prodejci špatně?

5.10.2016 

Ne každý vydrží být prodejcem dlouho. Někteří lidé na to nemají předpoklady, někteří na to nemají píli. V drtivé většině však všechny neúspěšné prodejce spojuje následujících několik vlastností. Čemu…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít první obchod aneb 3 rady začátečníkům

4.10.2016 

Ne každý chce být známý jako prodejce. Kvůli stigmatům vážícím se k profesi prodejce chce být mnoho lidí viděno spíše jako obchodník nebo poskytovatel služeb. A právě tato podvědomá snaha distancovat…

Článek v rámci předplatného Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců

29.9.2016 

Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje výkonnost? Výsledky studií na toto téma se liší, všechny se ale shodují na jednom: vhodně zvolený design, doplňky a celá…

Článek v rámci předplatného 4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

27.9.2016 

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi nabízeného produktu. Mnoho obchodníků se však i přesto snaží dále prodávat i ve chvíli, kdy je klient…

Článek v rámci předplatného Vyblogujte si své zákazníky

26.9.2016 

Najít a přitáhnout nové potenciální zákazníky, to je inbound marketing. Je to však spíše maratonský běh než krátký sprint. Musíte mít odhodlání a trpělivost pro dlouhodobé úsilí. Vytvořte si strategii…

icon Rozhodli jsme se vychovávat nové IT odborníky sami

26.9.2016  Rozhovor s Milošem Tyglem, odborným garantem Akademie ASSIST

Akademie ASSIST je novým vzdělávacím projektem české vývojářské společnosti ASSIST poskytující softwarové služby a vzdělávání na platformě IBM Power Systems. Od roku 2015, kdy Akademie vznikla,…

icon Marketing v nové zemi: Znáte své zákazníky?

26.9.2016 

Firmy musejí analyzovat hned několik aspektů kultury dané země, nesmějí se spoléhat na to, že jedno řešení bude fungovat pro všechny trhy. Pokud firma plánuje investice v cizí zemi jen proto, že její…

icon V čem se manažeři nejčastěji mýlí

23.9.2016 

Když se firmám nedaří, vina je většinou svalována na špatné produkty, trhy či prodejní strategie. Často se však zapomíná na manažery, kterým chybí schopnost vybudovat soudržný tým vedení a produktivní…

Článek v rámci předplatného Otázky, které si položit, když nevyjde obchod

22.9.2016 

Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého prodejce dívat se na každý neúspěšný prodej jako na zkušenost, ze které se můžete poučit. V určitém ohledu jsou neúspěšné obchody…

icon Internet válcuje trh s uměním (2/2)

22.9.2016 

Vpředchozím článku jsme viděli, jak obchodníci s uměním a aukční domy ztrácejí své dosud neotřesitelné pozice. Nyní se podívejme na nové hráče, kteří se objevují na scéně.

icon Viktor Fiala, nový obchodní ředitel společnosti Renishaw

21.9.2016 

Přední světová společnost v oboru strojírenských a vědeckých technologií Renishaw jmenovala na místo obchodního ředitele v České republice Viktora Fialu. Viktor Fiala (55) bude mít odpovědnost za…

Článek v rámci předplatného 5 vlastností, které špatní prodejci postrádají

21.9.2016 

Prodej je pro mnoho lidí profese, u které skončí, když všechny ostatní pracovní možnosti z nějakého důvodu nefungují. A podle toho také potom přehlídka prodejců vypadá. Mnoho takzvaných obchodníků…

Článek v rámci předplatného Prolomte status quo ve třech krocích

19.9.2016 

Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou, i když je logicky mnohem výhodnější pustit se do určitých změn, znamená, že lidé často raději…

icon Internet válcuje trh s uměním (1/2)

19.9.2016 

Dlouho zde byli obchodníci, veletrhy a aukce, kteří propojovali svět kreativců se světem bohatých. Obchody s uměním často nebyly transparentní. Nyní jsou zde však noví online hráči, kteří mnohem více…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak prodávat více stávajícím zákazníkům

16.9.2016 

Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená část prodeje, který se jinak převážně soustředí na vyhledávání a akvizici nových zákazníků. Přitom právě současná klientela se…

Výpis 9911005 z celkem 2597