Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

4 účinné metody, jak přesvědčit nerozhodného klienta

14.10.2016 

V mnoha případech se stává, že se klientovi vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat nerozhodnost a dojít tak k jasnému závěru. U spousty lidí je to jednoduše strachem ze změny nebo ze závazku.…

Článek v rámci předplatného Proč se zákazník orientuje na cenu a co s tím dělat

13.10.2016 

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka si zaděláváte na to, že klient koupí nejlevnější a nejokleštěnější verzi vašeho produktu, pokud…

Článek v rámci předplatného Postarejte se, aby vaši prodejci měli rádi svou práci

11.10.2016 

Úspěch prodeje a obchodní činnosti obecně je ve vysoké míře závislý na tom, jaký má daný jedinec ke své práci přístup. Vaším úkolem coby manažera prodeje je tedy mimo jiné zajistit, aby se vaši…

icon Evoluce organizace (2/2): Moc je v síti

10.10.2016 

Doba, kdy každé oddělení bylo samostatné silo, pozvolna končí. Tvorba sil byla pro dosavadní organizační struktury charakteristická, v blízké budoucnosti však uvidíme stále více a více modrozelených…

icon Největší české firmy ve střední Evropě

7.10.2016 

Celkem 74 českých firem se umístilo v žebříčku CE Top 500, který už podesáté sestavila podle tržeb v regionu střední a jihovýchodní Evropy a Ukrajiny společnost Deloitte. Obrat 500 největších…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k uskutečnění prodeje na základě doporučení od klienta

7.10.2016 

Doporučení od stávajících klientů jsou jedním z nejkvalitnějších druhů kontaktů. Jestliže se vám podaří od zákazníka získat doporučení na jeho známého, kolegu, příbuzného nebo kamaráda coby vhodného…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak zaujmout top management firem

6.10.2016 

Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s rozhodovacími pravomocemi. Jedná se především o ředitele, náměstky, top management a majitele firem. Když už se…

Článek v rámci předplatného Co dělají neúspěšní prodejci špatně?

5.10.2016 

Ne každý vydrží být prodejcem dlouho. Někteří lidé na to nemají předpoklady, někteří na to nemají píli. V drtivé většině však všechny neúspěšné prodejce spojuje následujících několik vlastností. Čemu…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít první obchod aneb 3 rady začátečníkům

4.10.2016 

Ne každý chce být známý jako prodejce. Kvůli stigmatům vážícím se k profesi prodejce chce být mnoho lidí viděno spíše jako obchodník nebo poskytovatel služeb. A právě tato podvědomá snaha distancovat…

Článek v rámci předplatného Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců

29.9.2016 

Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje výkonnost? Výsledky studií na toto téma se liší, všechny se ale shodují na jednom: vhodně zvolený design, doplňky a celá…

Článek v rámci předplatného 4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

27.9.2016 

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi nabízeného produktu. Mnoho obchodníků se však i přesto snaží dále prodávat i ve chvíli, kdy je klient…

icon Marketing v nové zemi: Znáte své zákazníky?

26.9.2016 

Firmy musejí analyzovat hned několik aspektů kultury dané země, nesmějí se spoléhat na to, že jedno řešení bude fungovat pro všechny trhy. Pokud firma plánuje investice v cizí zemi jen proto, že její…

Článek v rámci předplatného Vyblogujte si své zákazníky

26.9.2016 

Najít a přitáhnout nové potenciální zákazníky, to je inbound marketing. Je to však spíše maratonský běh než krátký sprint. Musíte mít odhodlání a trpělivost pro dlouhodobé úsilí. Vytvořte si strategii…

icon Rozhodli jsme se vychovávat nové IT odborníky sami

26.9.2016  Rozhovor s Milošem Tyglem, odborným garantem Akademie ASSIST

Akademie ASSIST je novým vzdělávacím projektem české vývojářské společnosti ASSIST poskytující softwarové služby a vzdělávání na platformě IBM Power Systems. Od roku 2015, kdy Akademie vznikla,…

icon V čem se manažeři nejčastěji mýlí

23.9.2016 

Když se firmám nedaří, vina je většinou svalována na špatné produkty, trhy či prodejní strategie. Často se však zapomíná na manažery, kterým chybí schopnost vybudovat soudržný tým vedení a produktivní…

Výpis 10061020 z celkem 2619