Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Řídíte se etiketou prodeje po telefonu?

22.8.2016 

Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v tomto ohledu žádnou výjimkou. Abyste neodradili potenciálního klienta, musíte se držet etikety prodeje po telefonu.

Článek v rámci předplatného Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky

19.8.2016 

Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato otázka je ovšem špatně. Mnohem důležitější totiž je, na co se zákazníka ptáte. Proto přinášíme seznam…

Článek v rámci předplatného 6 tipů prodejcům po telefonu

16.8.2016 

Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po telefonu zdát překonaný, existují důvody, proč jej stále většina velkých firem používá jako jednu z metod akvizice nových klientů.…

icon Alexander Vyšek, nový ředitel zákaznických služeb Jaguar Land Rover

15.8.2016 

Alexander Vyšek nově přichází na pozici Customer Service Director u společnosti Jaguar Land Rover. Bude zodpovědný za obě značky pro Českou republiku a Rakousko a bude mít na starosti především…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když přestanou jít obchody

11.8.2016 

Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody přestanou jít a vy nevíte, co děláte špatně. Zkoušíte nové věci, snažíte se více pracovat, ale čím zoufalejší jste, tím…

Článek v rámci předplatného 4 každodenní triky, jak si udržet pozitivní přístup

9.8.2016 

Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v obchodním světě. Bez pozitivní nálady a kreativity nemůže nikdy prodejce klienty dostatečně zaujmout a přijít s inovativním…

Článek v rámci předplatného 7 filmů, které musí vidět každý prodejce

8.8.2016 

Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se dovzdělává. Proč tedy nespojit příjemné s užitečným a nepodívat se během letních večerů na filmy, které nás mohou inspirovat v…

Článek v rámci předplatného Komoditní trh je velmi citlivý na kvalitu

4.8.2016 

Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat obecně na všechny druhy prodeje. Obchodování s určitými produkty má ovšem vždy svá specifika. Jedním případem je i obchodování s …

Článek v rámci předplatného Scénář pro telefonisty krok za krokem

3.8.2016 

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do nich můžete zakomponovat moderní prodejní prvky, které výrazně zvýší úspěšnost telefonátů, a postupně tak vypracovat ideální…

icon Co všechno by měl měřit dobrý LMS?

3.8.2016 

Zásadní výhodou používání systémů pro řízení vzdělávání zaměstnanců (LMS) je možnost získat informace o tom, jak se zaměstnanci rozvíjejí a jaké formy vzdělávání jim vyhovují. Na základě těchto…

Článek v rámci předplatného Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

2.8.2016 

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a získávat nového zákazníka. Ze stálé, spokojené klientely navíc díky dodatečným prodejům může proudit i…

Článek v rámci předplatného 5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

29.7.2016 

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní techniky, druhá je pak především otázka zákaznického servisu. Které věci nesmíte dělat, aby vás klienti…

Článek v rámci předplatného Co neříkat klientovi, i když je to pravda

27.7.2016 

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby prodejce musíte dodržovat. K této…

icon Robert Hogan: Charisma je lídrovi k ničemu

26.7.2016 

Ikona v oblasti organizační psychologie nebo též duchovní otec profesní psychodiagnostiky. Tak je nazýván Robert Hogan, prezident a zakladatel společnosti Hogan Assessment Systems, který pomáhá…

Článek v rámci předplatného 4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod

25.7.2016 

Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby se obchod vůbec neuskutečnil. Mluvíme tu o zákaznících, kteří vám berou příliš mnoho času, zdrojů,…

Výpis 10211035 z celkem 2597