Co si chcete rozmyslet?
Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a metody zaměřené na předkládání a prezentování nabídek, prodejních akcí, bonusů a slev? Proč…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a metody zaměřené na předkládání a prezentování nabídek, prodejních akcí, bonusů a slev? Proč…
U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu akvizice nových klientů. Mnoho prodejců si však upravuje čas toho, kdy lidem volají, podle toho, kdy jim samotným se to hodí.…
U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se obchodům prostě nedaří. Úkolem prodejce je tato období co nejvíce eliminovat, zkracovat, snižovat jejich dopady a pokud možno rychle…
Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co spojuje ty nejlepší prodejce? Vlastnosti a schopnosti, které lze shrnout pod čtyři K.
Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v jakékoliv oblasti, a možná si myslíte, že ve vašem případě nejsou prodejní schopnosti k úspěchu nutné, dříve nebo později nutně…
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si klienty víceméně po celý jejich život. Při přemíře nabídky je dlouhodobý zákazník svatým grálem…
Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům nebo potenciálním klientům. Mít předem připravené a časem prověřené e-mailové vzory je sice žádoucí,…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se o ranou fázi prodejního procesu, ve které musí prodejce zjistit, co vlastně klient potřebuje a podle…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou předurčeni k neúspěchu. Prodejci mají často problém s tím, že po určité době pokusů naleznou v tu chvíli ideální prodejní techniku,…
Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou jsou obchodní plány a prodejní cíle. Chcete-li být dobrými prodejci, musíte neustále zlepšovat své prodejní techniky a…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální klienty, tím větší zisky. Kontakty se však samozřejmě liší svou kvalitou (danou především zdrojem kontaktu) a podle jejich…
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě. Se svými produkty a hodnotou svého brandu předběhl Apple i Google, Microsoft či Coca-Colu. Apple a jeho distribuční síť (v…
Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v tomto ohledu žádnou výjimkou. Abyste neodradili potenciálního klienta, musíte se držet etikety prodeje po telefonu.
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato otázka je ovšem špatně. Mnohem důležitější totiž je, na co se zákazníka ptáte. Proto přinášíme seznam…
Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po telefonu zdát překonaný, existují důvody, proč jej stále většina velkých firem používá jako jednu z metod akvizice nových klientů.…