Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Co si chcete rozmyslet?

14.9.2016 

Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a metody zaměřené na předkládání a prezentování nabídek, prodejních akcí, bonusů a slev? Proč…

Článek v rámci předplatného Načasování telefonátů: Jak na to

13.9.2016 

U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu akvizice nových klientů. Mnoho prodejců si však upravuje čas toho, kdy lidem volají, podle toho, kdy jim samotným se to hodí.…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Zde jsou možné důvody

9.9.2016 

U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se obchodům prostě nedaří. Úkolem prodejce je tato období co nejvíce eliminovat, zkracovat, snižovat jejich dopady a pokud možno rychle…

Článek v rámci předplatného Čtyři „K“ každého dobrého prodejce

7.9.2016 

Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co spojuje ty nejlepší prodejce? Vlastnosti a schopnosti, které lze shrnout pod čtyři K.

Článek v rámci předplatného 7 prodejních rad začínajícím podnikatelům

6.9.2016 

Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v jakékoliv oblasti, a možná si myslíte, že ve vašem případě nejsou prodejní schopnosti k úspěchu nutné, dříve nebo později nutně…

Článek v rámci předplatného Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?

5.9.2016 

I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si klienty víceméně po celý jejich život. Při přemíře nabídky je dlouhodobý zákazník svatým grálem…

Článek v rámci předplatného 5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu

2.9.2016 

Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům nebo potenciálním klientům. Mít předem připravené a časem prověřené e-mailové vzory je sice žádoucí,…

Článek v rámci předplatného Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

1.9.2016 

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se o ranou fázi prodejního procesu, ve které musí prodejce zjistit, co vlastně klient potřebuje a podle…

Článek v rámci předplatného Trh se neustále mění. Víte, jak držet krok s dobou?

31.8.2016 

Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou předurčeni k neúspěchu. Prodejci mají často problém s tím, že po určité době pokusů naleznou v tu chvíli ideální prodejní techniku,…

Článek v rámci předplatného 5 vlastností, které z vás udělají vedoucího týmu

30.8.2016 

Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou jsou obchodní plány a prodejní cíle. Chcete-li být dobrými prodejci, musíte neustále zlepšovat své prodejní techniky a…

Článek v rámci předplatného 3 kategorie potenciálních klientů a jak s nimi zacházet

24.8.2016 

V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální klienty, tím větší zisky. Kontakty se však samozřejmě liší svou kvalitou (danou především zdrojem kontaktu) a podle jejich…

Článek v rámci předplatného 4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple

23.8.2016 

Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě. Se svými produkty a hodnotou svého brandu předběhl Apple i Google, Microsoft či Coca-Colu. Apple a jeho distribuční síť (v…

Článek v rámci předplatného Řídíte se etiketou prodeje po telefonu?

22.8.2016 

Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v tomto ohledu žádnou výjimkou. Abyste neodradili potenciálního klienta, musíte se držet etikety prodeje po telefonu.

Článek v rámci předplatného Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky

19.8.2016 

Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato otázka je ovšem špatně. Mnohem důležitější totiž je, na co se zákazníka ptáte. Proto přinášíme seznam…

Článek v rámci předplatného 6 tipů prodejcům po telefonu

16.8.2016 

Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po telefonu zdát překonaný, existují důvody, proč jej stále většina velkých firem používá jako jednu z metod akvizice nových klientů.…

Výpis 10211035 z celkem 2609