Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Co všechno by měl měřit dobrý LMS?

3.8.2016 

Zásadní výhodou používání systémů pro řízení vzdělávání zaměstnanců (LMS) je možnost získat informace o tom, jak se zaměstnanci rozvíjejí a jaké formy vzdělávání jim vyhovují. Na základě těchto…

Článek v rámci předplatného Scénář pro telefonisty krok za krokem

3.8.2016 

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do nich můžete zakomponovat moderní prodejní prvky, které výrazně zvýší úspěšnost telefonátů, a postupně tak vypracovat ideální…

Článek v rámci předplatného Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

2.8.2016 

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a získávat nového zákazníka. Ze stálé, spokojené klientely navíc díky dodatečným prodejům může proudit i…

Článek v rámci předplatného 5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

29.7.2016 

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní techniky, druhá je pak především otázka zákaznického servisu. Které věci nesmíte dělat, aby vás klienti…

Článek v rámci předplatného Co neříkat klientovi, i když je to pravda

27.7.2016 

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby prodejce musíte dodržovat. K této…

icon Robert Hogan: Charisma je lídrovi k ničemu

26.7.2016 

Ikona v oblasti organizační psychologie nebo též duchovní otec profesní psychodiagnostiky. Tak je nazýván Robert Hogan, prezident a zakladatel společnosti Hogan Assessment Systems, který pomáhá…

Článek v rámci předplatného 4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod

25.7.2016 

Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby se obchod vůbec neuskutečnil. Mluvíme tu o zákaznících, kteří vám berou příliš mnoho času, zdrojů,…

Článek v rámci předplatného Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

22.7.2016 

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas prodejci prodávají své produkty komukoliv a snaží se za každou cenu udržet každého klienta, aniž by…

Profil top prodejce aneb Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak

21.7.2016 

Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of Business při University of Southern California. Nedávno provedl výzkum, kterého se účastnilo na 1000 prodejních profesionálů, a…

Rozjímání o účelu obchodu

20.7.2016 

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl jsem k těmto závěrům: 1. Pokaždé (ať už v únoru, březnu, dubnu či květnu) jsem měl cíl: prodat…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k vybudování důvěry u klienta

19.7.2016 

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější totiž je, jestli vy coby prodejce dovedete působit na potenciální zákazníky na lidské úrovni. Dá se…

Článek v rámci předplatného Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

18.7.2016 

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Ještě před prezentací daného produktu se však musí ujistit, že klient vnímá daný problém jako…

Článek v rámci předplatného Neptejte se klientů, jestli na vás mají čas

15.7.2016 

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: Máte čas na krátký hovor? Většinou na ni dostaneme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka…

Článek v rámci předplatného I introvertní prodejce může být úspěšný

14.7.2016 

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a zakladatelka konzultační firmy Salesfolk, je podle svých slov introvertem. Nenucený, neformální osobní kontakt s ostatními lidmi,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně

12.7.2016 

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou především ze začátku často přináší i…

Výpis 10511065 z celkem 2619