Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného 4 kroky k vybudování důvěry u klienta

19.7.2016 

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější totiž je, jestli vy coby prodejce dovedete působit na potenciální zákazníky na lidské úrovni. Dá se…

Článek v rámci předplatného Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

18.7.2016 

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Ještě před prezentací daného produktu se však musí ujistit, že klient vnímá daný problém jako…

Článek v rámci předplatného Neptejte se klientů, jestli na vás mají čas

15.7.2016 

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: Máte čas na krátký hovor? Většinou na ni dostaneme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka…

Článek v rámci předplatného I introvertní prodejce může být úspěšný

14.7.2016 

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a zakladatelka konzultační firmy Salesfolk, je podle svých slov introvertem. Nenucený, neformální osobní kontakt s ostatními lidmi,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně

12.7.2016 

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou především ze začátku často přináší i…

Článek v rámci předplatného Profesionalita – co to vlastně znamená?

11.7.2016 

Profesionální vystupování. Častý požadavek uváděný v inzerátech, které hledají kohokoliv, kdo před lidmi nějakým způsobem zastupuje společnost, ať už jako obchodní zástupce, pracovník na recepci nebo…

Abyste klienta zaujali, musíte k němu mít respekt

8.7.2016 

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem, kolik obchodů ztroskotá na tom, že se prodejce svévolně rozhodne být k zákazníkovi hned o začátku…

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

4.7.2016 

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s klientem vybudovat velké porozumění založené na důvěře, upřímnosti a otevřenosti. Chodil jsem na…

Článek v rámci předplatného 5 základních tipů určených telefonním prodejcům

1.7.2016 

Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům není ta nejefektivnější metoda prodeje. Přesto má však v prodeji stále své místo a začínající prodejce se v ní může naučit…

Článek v rámci předplatného 3 schopnosti těch nejlepších obchodníků

30.6.2016 

U úspěšných lidí kolem sebe často vidíme pouze pozlátko navrchu, ale už si neuvědomujeme tvrdou práci, která za jejich úspěchem stojí. Ani dosažení té nejvyšší úrovně v prodeji nepřichází samo od…

Článek v rámci předplatného Výhody spolupráce s konkurencí

29.6.2016 

Pokud coby podnikatelé nebo prodejci přemýšlíme o snížení nákladů nebo o efektivnějším využití prostředků, většinou nás zřejmě nenapadne zrovna spolupráce s konkurencí. Hlavně start-upy ovšem často…

Článek v rámci předplatného icon 5 triků, které zajistí úspěch vašemu veřejnému vystoupení

27.6.2016 

Aby váš projev nebo prezentace na konferenci zaujaly, musí se lišit od ostatních. V tom dobrém slova smyslu. Server INC.com přinesl 5 málo používaných triků, které vaše vystoupení povznesou na…

Článek v rámci předplatného Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

24.6.2016 

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence udržovat za každou cenu status quo. Nic nedělat je mnohdy pohodlnější, než dobrovolně prodělávat proces…

icon Podlehne váš byznys digitální revoluci?

23.6.2016 

Během posledních 10 let byla další a další odvětví zasažena a proměněna digitálními technologiemi. První na řadu přišel hudební průmysl. Následovalo cestování, pak tištěná média, maloobchod,…

Článek v rámci předplatného Výhody, které přináší prodejce staršího věku

22.6.2016 

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a energického. Obchodní zástupci staršího věku nejsou často ani zváni na pohovory. To je ale velká chyba, píše…

Výpis 10511065 z celkem 2609