Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

24.6.2016 

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence udržovat za každou cenu status quo. Nic nedělat je mnohdy pohodlnější, než dobrovolně prodělávat proces…

icon Podlehne váš byznys digitální revoluci?

23.6.2016 

Během posledních 10 let byla další a další odvětví zasažena a proměněna digitálními technologiemi. První na řadu přišel hudební průmysl. Následovalo cestování, pak tištěná média, maloobchod,…

Článek v rámci předplatného Výhody, které přináší prodejce staršího věku

22.6.2016 

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a energického. Obchodní zástupci staršího věku nejsou často ani zváni na pohovory. To je ale velká chyba, píše…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby boje proti strachu při prodeji

21.6.2016 

Každý prodejce má před obchodní schůzkou nebo prezentací větší či menší obavy. I ti nejlepší. Pokud tomu tak není, je něco špatně, protože obchodník by se měl pokoušet neustále posouvat dál, neustále…

Článek v rámci předplatného Opravdu má dobrá prezentace být krátká?

20.6.2016 

Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace krátké a stručné, nezahrnujte potenciálního klienta přílišným množstvím informací. Vzhledem ke schopnosti lidí udržet…

Opakování, matka moudrosti

17.6.2016 

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které napomáhají k úspěšnému obchodování. Pojem staronové proto, že jsem se něco naučil, pak jsem to…

Článek v rámci předplatného Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

14.6.2016 

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je na 100 procent v pořádku a správně a ignorují signály o tom, že zákazník má o některých věcech…

icon Vaše značka a udržení zákazníků: Na očekáváních záleží

13.6.2016 

Americký řetězec velkých diskontních obchodů WalMart, který je známý svým důrazem na levnější zboží, nedávno zažil pád ceny akcií poté, co se rozhodl zřídit vlastní lékárny a obchody s potravinami.…

Článek v rámci předplatného 3 základní pravidla úspěšné obchodní schůzky

9.6.2016 

Obchodní schůzka, při které prezentujete váš produkt potenciálnímu klientovi, má veskrze pouze dvě možná vyústění. Buď obchod uzavřete, nebo ne. Server SellingPower ve svém nedávném článku prodejním…

Článek v rámci předplatného Tajemství prodejního úspěchu? Zeptejte se sami sebe, co a proč kupujete

8.6.2016 

Prodejní teorie a obchodní tipy (ať už publikované na tomto webu nebo kdekoliv jinde) mají všeobecnou platnost pouze do určité míry, protože každý prodejce má svůj vlastní prodejní styl, který…

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

7.6.2016 

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání. Jak tedy získat zákazníka, pokud je naše nabídka velmi podobná konkurenci? Odpovědí je lidský přístup.

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nebýt „otravným“ prodejcem

7.6.2016 

Ruku na srdce, jsou prodejci a prodejci. Moderní obchodní profesionál je člověk, který umí rozpoznávat příležitosti, naslouchat klientům, efektivně analyzovat jejich potřeby a ve spolupráci se…

icon Nenechte alfa samce zničit váš tým

6.6.2016 

Mezi přínosnou a škodlivou soutěživostí je velký rozdíl. První je produktivní, zatímco ta druhá je pro produktivitu špatná. Často se stává, že soutěživí kolegové šikanují ostatní, kteří s nimi mají…

Článek v rámci předplatného Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy

3.6.2016 

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého jednání. Prodejci by proto měli využívat jeden velmi účinný nástroj, a to je vyprávění příběhů. Případové…

Článek v rámci předplatného icon 3 prodejní tipy pro mladé začínající podnikatele

2.6.2016 

Podnikání láká mnohé mladé absolventy a pracovníky, kteří nejsou ve své práci z nějakého důvodu spokojeni nebo které jejich zaměstnání dostatečně nenaplňuje. Být sám sobě vlastním pánem je zajisté…

Výpis 10511065 z celkem 2597