Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky?

22.12.2016 

Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si se zákazníkem schůzku. Některým obchodníkům se ale stává, že i když mají kalendář zaplněný sjednanými schůzkami, ve výsledku…

icon Vše, co byste měli vědět o byznysu, než vám bude 30

21.12.2016 

Podnikat dnes začínají stále mladší a mladší lidé. Ať už se však rozhodnou začít sami, nebo se připojit k začínající firmě, znalosti ze školy a knih jim stačit nebudou. Nejvíce se naučí vlastní…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

20.12.2016 

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění obchodu téměř mizivé. Situace je o…

Článek v rámci předplatného Mladí lidé patří do každého prodejního týmu

16.12.2016 

Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních zaměstnancích praxi v oboru. Často tak preferují starší lidi před mladými pracovníky. Jaké jsou ale výhody mladších prodejců a v čem…

icon Nová éra podnikání (1/2): Dodavatelé, očekávejte těžké časy

15.12.2016 

Dnes existuje spousta příležitostí pro podnikatele, a to ve dvou klíčových oblastech. První z nich je koncový zákazník. Druhou je to, jak vypadá samotný byznys (hlavně jde o rozsah nabídky produktů a…

Článek v rámci předplatného Žádný dobrý obchodník z nebe nespadl

14.12.2016 

Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch špatných? Na které vlastnosti se máte zaměřit, abyste vylepšili své obchodní výsledky?

Článek v rámci předplatného 5 fatálních prodejních chyb

9.12.2016 

Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho obchodníků si ale časem vypěstuje špatné návyky, které jim zabraňují postupovat v obchodním světě a kariéře dále. Zde je 5 fatálních…

Článek v rámci předplatného Stres: brzda, nebo pomocník?

8.12.2016 

Stres je s prodejní profesí úzce spjat. Tlak na výkon, dodržování obchodních plánů, časté odmítnutí ze strany klientů a systém odměn založený na provizi. To vše způsobuje, že obchodníci jsou stresu a…

Článek v rámci předplatného 3 vlastnosti těch nejlepších prodejních es

6.12.2016 

Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové prodejní buldozery, které překonávají své obchodní plány a cíle. Jak můžete i vy nastavit svou mysl tak, abyste se také…

Článek v rámci předplatného Klienti, které musíte odmítnout pro své vlastní dobro

2.12.2016 

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám nevyplatí z hlediska času, financí, vynaložené energie a stresu. Vaším úkolem coby prodejce je naučit se…

Článek v rámci předplatného 8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon

30.11.2016 

Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat více obchodů? Právě vám je určeno následujících 8 prověřených tipů.

icon Image Lab hledá lektora soft-skills

29.11.2016 

Požadujeme Zkušenosti s trénováním soft-skills Autentičnost v projevu, dovednost vybudovat důvěru ve vztahu s klienty Osobní energie a nadšení směřující k vytváření hodnoty pro klienty (orientace…

icon Zažijte jedinečné firemní vzdělávání pomocí manažerské simulační hry Unisim

29.11.2016 

Uvažovali jste o tom, že byste rádi pro své zaměstnance něco udělali, ale nevíte, co? Existují různé teambuildingové akce, ale většina z nich slouží pouze jedinému účelu budování vztahů s kolegy.…

Článek v rámci předplatného Analýza potřeb: Základní otázky

29.11.2016 

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je vlastně zjištěním, co klient potřebuje, jaké má možnosti, představy a priority. Na základě tohoto…

Článek v rámci předplatného Nenechte obchod „vyšumět“

25.11.2016 

Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem do absolutního konce, ať už pozitivního nebo negativního. Řada obchodů tak nekončí úspěchem ani neúspěchem, ale jakýmsi…

Výpis 946960 z celkem 2597