Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného 7 nejčastějších chyb v prodeji

19.1.2017 

Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco dokáží. Proč? Podívejte se na přehled nejčastějších chyb, které obchodní zástupci v jednání s potenciálními klienty dělají.

icon Spotřebitelé nerozumějí svým telefonům a prodejcům a vývojářům je to jedno

19.1.2017 

Smartphony a mobilní aplikace jsou stále sofistikovanější, ale také složitější. Bohužel o nich často nemůžeme říct, že by byly intuitivní. Mnoho uživatelů mobilních telefonů neumí používat ani 5 %…

icon Ředitel Alibaba Group: Dobrý lídr rozhoduje, inovuje a hodně spí

17.1.2017 

Daniel Zhang je od roku 2015 výkonným ředitelem největšího čínského internetového prodejce Alibaba Group Holding, který patří k největším světovým společnostem v oboru e-komerce. Úspěšně se mu daří…

icon Petr Žabža, nový ředitel investičních produktů ING Bank

16.1.2017 

Nové pozice ředitele investičních produktů ING Bank v ČR se od ledna 2017 ujal Petr Žabža (41). Do ING Bank přichází ze společnosti Patria Finance, kde byl ve funkci ředitele odpovědný za vedení on-…

Článek v rámci předplatného Získejte důvěru potenciálního klienta ve třech krocích

16.1.2017 

Mnoho obchodů bohužel nedopadá dobře čistě z toho důvodu, že prodejce nějak naruší důvěru ze strany klienta. Přitom stačí málo, abyste na klienty působili profesionálně, organizovaně a důvěryhodně.…

Článek v rámci předplatného Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat?

13.1.2017 

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové výkyvy směrem dolů stávají (protože…

Článek v rámci předplatného Nejlepší tipy pro telefonní prodejce roku 2016

12.1.2017 

Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a nejefektivnější rady týkající se telefonního prodeje, které se za uplynulý rok vyskytly.

Článek v rámci předplatného Hlavní trendy v prodeji pro rok 2017

9.1.2017 

Přinášíme vám předpověď hlavních trendů v prodeji pro rok 2017. Doporučujeme věnovat jim dostatečnou pozornost, protože bez toho byste mohli nahrát konkurenci, která by se v určitých ohledech mohla…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2016

6.1.2017 

Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2016. Další klíčovým tématem byl prodej a marketing…

Článek v rámci předplatného Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře

5.1.2017 

Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí jim především to, že se scénářem v ruce začnou znít jako roboti, přestanou působit přirozeně a z nenuceně vedené konverzace…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak si vybudovat a udržet úspěšnou kariéru v prodeji

4.1.2017 

Kariéra profesionálního prodejce je zrádná. Musíte na sobě neustále pracovat, být vysoce organizovaní a navíc brát v potaz aktuální trendy v obchodu. Někteří obchodníci svou kariéru slibně začnou,…

Článek v rámci předplatného Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

2.1.2017 

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče? odpoví, že je to uspokojení klienta. Ti zkušenější a osvícenější vám ale správně řeknou, že zákaznický…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky?

22.12.2016 

Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si se zákazníkem schůzku. Některým obchodníkům se ale stává, že i když mají kalendář zaplněný sjednanými schůzkami, ve výsledku…

icon Vše, co byste měli vědět o byznysu, než vám bude 30

21.12.2016 

Podnikat dnes začínají stále mladší a mladší lidé. Ať už se však rozhodnou začít sami, nebo se připojit k začínající firmě, znalosti ze školy a knih jim stačit nebudou. Nejvíce se naučí vlastní…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

20.12.2016 

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění obchodu téměř mizivé. Situace je o…

Výpis 946960 z celkem 2609