Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Pařmen, mluvka nebo generál? Naučte se poznat základní typy potenciálních klientů

28.3.2017 

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, však může pomoci určité zjednodušení. Naučte se…

Článek v rámci předplatného 5 vlastností moderního prodejce

27.3.2017 

Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se zaměřují na stále užší segmenty trhu a klienti mají daleko vyšší očekávání i přehled o vaší konkurenci. Jak by měl vypadat…

icon Profil Martina Hoidara - Key Account Managera a trenéra ve společnosti DEVELOR Czech

Audio  22.3.2017 

Martin Hoidar působí ve společnosti DEVELOR Czech jako Key Acccount Manager a trenér od roku 2004. Věnuje se především aktivnímu obchodu a péči o klíčové zákazníky. Jako trenér pracuje hlavně na…

icon Martin Hoidar v HR tv: Naše metriky jsou jednoduché, změří ale vše

Audio  22.3.2017 

Martin Hoidar působí ve společnosti DEVELOR Czech jako Key Acccount Manager a trenér od roku 2004. Věnuje se především aktivnímu obchodu a péči o klíčové zákazníky. Jako trenér pracuje hlavně na…

Čtyři zastaralé prodejní techniky, na které okamžitě zapomeňte

22.3.2017 

Řekněme si to upřímně - profese prodejce vyvolává u mnoha lidí nejistotu či vyloženě averzi. Je to kvůli tomu, že si prodejce spojují s vtíravostí, se snahou prodat cokoli komukoliv prodat za každou…

icon Přijďte na Motivp Business Brunch® – Sokratovský dialog

21.3.2017 

Vedeme různé rozhovory. Hodnotící. Prodejní. Koučovací. Výběrové. Někdy chceme vyhrát, někdy  chceme přesvědčit nebo se dozvědět  něco nového. Na Motivp Business Brunch budeme tentokrát hledat…

Článek v rámci předplatného Máte strach, že vás klient odmítne? Známe řešení

21.3.2017 

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém obchodníků. Převážně se týká těch, kteří v obchodě začínají, ale nevyhýbá se ani zkušeným matadorům, kteří mohou tento…

icon Otevřené dveře nestačí. Otevřete také oči a uši

21.3.2017 

Manažer, který chce svým lidem dát najevo, že za ním mohou kdykoli přijít se svými názory či pracovními problémy, často říká: U mě máte dveře otevřené. Ve skutečnosti tím však dává najevo, že pokud s…

icon Je toto normální přístup personální agentury k registrovaným uchazečům?

17.3.2017 

Dne 9. ledna 2017 jsem se dostavil na předem domluvený pohovor do jedné personální agentury, kam jsem byl pozván slečnou personalistkou, která prý pro mě má nabídku a ráda by mě oslovila.

Článek v rámci předplatného Podceňujete klienty a jejich možnosti? Připravujete se o obchody

14.3.2017 

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli si klienti budou moci dovolit jejich produkt a zda jim nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc nehodí na hlavu. Tato obava, i když je někdy…

icon Průzkum: Jak nakupují, žijí a pracují mileniálové

14.3.2017 

Millennials neboli mileniálové jsou první generací odborníků ve využívání technologií, což výrazně ovlivňuje způsob jejich života. Na druhou stranu však o chování této generace koluje řada mýtů.…

Článek v rámci předplatného Zlepšete se v prodeji ze dne na den díky těmto 5 tipům

9.3.2017 

Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla, trendy nebo vaše konkurence jsou věci, kterým se můžete maximálně přizpůsobovat, nikoliv je ovlivňovat. Ty nejdůležitější věci,…

icon Strach z neúspěchu neprospěje zaměstnancům ani firmě

8.3.2017 

Nedávná studie prezentovaná na Světovém ekonomickém fóru 2017 ve Švýcarsku naznačuje, že pomocí méně přísného přístupu k neúspěchům může být dosaženo vyšších prodejů a vyšší produktivity. Neúspěch v …

Článek v rámci předplatného Klient neplatí. Co musíte udělat?

8.3.2017 

Asi se vám to již stalo, stejně jako každému prodejci. Zákazník vypadá solidně, obchod proběhne v pořádku, vy už se soustředíte na nové cíle, a pak přijde zpráva, že klient neuhradil fakturu nebo se…

Článek v rámci předplatného Návrat k obchodní profesi po vyhoření

7.3.2017 

Syndrom vyhoření je bohužel skutečný problém a obchodníci jsou rizikem vyhoření zasaženi téměř nejvíce ze všech profesí. Nezáleží přitom na tom, jak moc vás momentálně vaše práce baví. Pokud se vám…

Výpis 916930 z celkem 2619