Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Account based marketing: Co to je a jak na to?

18.10.2017 

Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často objevuje v odborných textech a v terminologii prodejních a marketingových specialistů. ABM efektivně propojuje reklamu s …

Článek v rámci předplatného Specifika žen-zákaznic

16.10.2017 

Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony, které mají v rodině hlavní slovo při výběru dovolené, léků i spotřebního zboží. Jaká jsou specifika…

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

11.10.2017 

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více kanálů, jejichž prostřednictvím získáváme nové kontakty, a je nutné mít předem připravenou taktiku pro…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

9.10.2017 

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí na nových klientech. Dnes se proto podíváme na praktická doporučení, která se pojí s vyhledáváním a…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Chce to klid a systém

5.10.2017 

Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom stres a negativní přístup vedou k adekvátním reakcím ze strany potenciálních klientů, k horším výsledkům a k ještě většímu…

icon Bankovnictví: Fyzické kanály ve věku digitalizace

3.10.2017 

Nedigitální kanály bank se mění a zaměstnanci, kteří je obsluhují, tak získávají více času na poskytování kvalitního poradenství klientům. Téměř jedna pětina zákazníků, kteří využívají digitální…

Článek v rámci předplatného Výhody a nevýhody práce z domova

3.10.2017 

Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především u těch pozic, jejichž hodnocení probíhá na základě provedené práce, jako je tomu například u obchodníků a externích prodejců,…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

2.10.2017 

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu či podepsat objednávku. Právě s touto poslední fází však mají někteří prodejci problémy a těsně před…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

25.9.2017 

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli…

Článek v rámci předplatného icon Čeští exportéři nás nejčastěji oslovují při hledání zahraničního obchodního partnera

25.9.2017  Rozhovor s Milanem Rážem, ředitelem sekce Služeb pro exportéry, a Monikou Dostálovou, vedoucí Exportního vzdělávání agentury CzechTrade

Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade působí na domácím trhu od roku 1997. Za jakým účelem vznikla a kam se za tu dobu posunula? M. R.: Agentura CzechTrade je národní proexportní organizací,…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

22.9.2017 

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami prodeje. Prodejci neradi telefonují klientům, zvláště těm, se kterými doposud nebyli v kontaktu a kteří zatím nevyjádřili žádný…

icon Základní finanční funkce v Microsoft Excel

20.9.2017 

Operace s čísly a práce s tabulkami jsou od nejstarší historie až po dnešek spojeny s finančními operacemi. Je proto samozřejmé, že všechny tabulkové procesory, program MS Excel nevyjímaje, jsou…

Článek v rámci předplatného Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

19.9.2017 

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční. Naštěstí žijeme v technologicky pokročilé době, která nám usnadňuje statistiky a analýzy úspěchu. V…

icon ProHR – profesionální hodnocení zaměstnanců: Příklady z nasazení v praxi

11.9.2017 

V prvním a druhém dílu našeho seriálu o nových standardech v hodnocení zaměstnanců jsme vám představovali všechny funkce systému proHR – profesionální hodnocení zaměstnanců. ProHR obsahuje…

Článek v rámci předplatného Prodejce musí zvládat zklamání každý den

7.9.2017 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního obchodníka vyhýbají. Jestliže ovšem…

Výpis 811825 z celkem 2609