Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

19.9.2017 

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční. Naštěstí žijeme v technologicky pokročilé době, která nám usnadňuje statistiky a analýzy úspěchu. V…

icon ProHR – profesionální hodnocení zaměstnanců: Příklady z nasazení v praxi

11.9.2017 

V prvním a druhém dílu našeho seriálu o nových standardech v hodnocení zaměstnanců jsme vám představovali všechny funkce systému proHR – profesionální hodnocení zaměstnanců. ProHR obsahuje…

Článek v rámci předplatného Prodejce musí zvládat zklamání každý den

7.9.2017 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního obchodníka vyhýbají. Jestliže ovšem…

Článek v rámci předplatného 4 vlastnosti lidí, kteří dokáží zbohatnout díky prodeji

6.9.2017 

Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností, teorie, tvrdé práce a zkušeností. Bez správného nastavení mysli to ale v obchodě moc daleko nedotáhnete. Zde jsou čtyři…

Článek v rámci předplatného B2B: 4 nejčastější důvody, proč od vás klient nic nekoupí

1.9.2017 

Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou snahu si od vás firemní klienti téměř nic nekupují? Důvodů samozřejmě může být celá řada, my vám…

Článek v rámci předplatného Reputace je vše. Vybudujte si ji rychle

30.8.2017 

Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace zvyšuje jak šance na dalších nákupy ze strany stávajících klientů, tak i množství doporučení a především úspěšnost náboru…

Článek v rámci předplatného Zkraťte průměrnou délku prodejních cyklů

29.8.2017 

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po podpis smlouvy, dodání zboží či služby a následnou zákaznickou péči. Je v zájmu všech (a především…

Článek v rámci předplatného 10 netradičních prodejních tipů

23.8.2017 

Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje. Zde je deset neobvyklých a originálních tipů, jak lépe prodávat, na které jen tak někde jinde nenarazíte.

Článek v rámci předplatného 5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

22.8.2017 

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do velké míry definuje celou vaši společnost. Zákazníci jsou ochotni připlatit si za služby a produkty, u…

Článek v rámci předplatného Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

21.8.2017 

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika vteřinách se alespoň částečně rozhoduje, jaký bude výsledek celého jednání. Úplný počátek jednání je…

Článek v rámci předplatného „Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?

18.8.2017 

Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání klientům, kteří nikdy neprojevili přímý zájem o váš produkt. S vámi a vašimi produkty ještě nebyli v kontaktu, a proto váš…

Článek v rámci předplatného Budujeme obchodní tým snů

17.8.2017 

Každý manažer chce mít tým lidí, na který se může spolehnout a který bude přinášet dobré obchodní výsledky. Sestavit takový tým chce důvtip, schopnost odhadnout lidi a možná i trochu štěstí. Existuje…

Článek v rámci předplatného Tři rady pro ty, kteří nemají rádi aktivní prodej

16.8.2017 

Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli žádným školením a spoléhají jen na svůj vlastní vrozený šarm. Existuje spousta lidí, kteří nemají rádi prodej, ale musejí v rámci…

Článek v rámci předplatného Jednoduchost: Hlavní zbraň prodejce

15.8.2017 

Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má průměrný člověk schopnost udržet pozornost u většiny věcí pouze 8 vteřin. I když se jedná o velmi kontroverzní výrok, jeden…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu

14.8.2017 

Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích v B2B si nejprve prohlédne 3 až 5 kousků nějakého toho obsahu. A teprve poté se obrátí na prodejce…

Výpis 811825 z celkem 2597