Account based marketing: Co to je a jak na to?
Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často objevuje v odborných textech a v terminologii prodejních a marketingových specialistů. ABM efektivně propojuje reklamu s …
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často objevuje v odborných textech a v terminologii prodejních a marketingových specialistů. ABM efektivně propojuje reklamu s …
Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony, které mají v rodině hlavní slovo při výběru dovolené, léků i spotřebního zboží. Jaká jsou specifika…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více kanálů, jejichž prostřednictvím získáváme nové kontakty, a je nutné mít předem připravenou taktiku pro…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí na nových klientech. Dnes se proto podíváme na praktická doporučení, která se pojí s vyhledáváním a…
Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom stres a negativní přístup vedou k adekvátním reakcím ze strany potenciálních klientů, k horším výsledkům a k ještě většímu…
Nedigitální kanály bank se mění a zaměstnanci, kteří je obsluhují, tak získávají více času na poskytování kvalitního poradenství klientům. Téměř jedna pětina zákazníků, kteří využívají digitální…
Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především u těch pozic, jejichž hodnocení probíhá na základě provedené práce, jako je tomu například u obchodníků a externích prodejců,…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu či podepsat objednávku. Právě s touto poslední fází však mají někteří prodejci problémy a těsně před…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli…
Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade působí na domácím trhu od roku 1997. Za jakým účelem vznikla a kam se za tu dobu posunula? M. R.: Agentura CzechTrade je národní proexportní organizací,…
Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami prodeje. Prodejci neradi telefonují klientům, zvláště těm, se kterými doposud nebyli v kontaktu a kteří zatím nevyjádřili žádný…
Operace s čísly a práce s tabulkami jsou od nejstarší historie až po dnešek spojeny s finančními operacemi. Je proto samozřejmé, že všechny tabulkové procesory, program MS Excel nevyjímaje, jsou…
Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční. Naštěstí žijeme v technologicky pokročilé době, která nám usnadňuje statistiky a analýzy úspěchu. V…
V prvním a druhém dílu našeho seriálu o nových standardech v hodnocení zaměstnanců jsme vám představovali všechny funkce systému proHR – profesionální hodnocení zaměstnanců. ProHR obsahuje…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního obchodníka vyhýbají. Jestliže ovšem…