Pravidlo číslo 1: Nedávat klientům příliš na výběr
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento fenomén nazývá paradox volby možnost…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento fenomén nazývá paradox volby možnost…
Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát důležitou roli, dopracovat se s k vynikajícím prodejním schopnostem chce hlavně píli a tvrdou práci. Zde jsou tři strategie,…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás čtyři triky, které používají ti nejlepší telefonní prodejci.
Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často objevuje v odborných textech a v terminologii prodejních a marketingových specialistů. ABM efektivně propojuje reklamu s …
Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony, které mají v rodině hlavní slovo při výběru dovolené, léků i spotřebního zboží. Jaká jsou specifika…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více kanálů, jejichž prostřednictvím získáváme nové kontakty, a je nutné mít předem připravenou taktiku pro…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí na nových klientech. Dnes se proto podíváme na praktická doporučení, která se pojí s vyhledáváním a…
Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom stres a negativní přístup vedou k adekvátním reakcím ze strany potenciálních klientů, k horším výsledkům a k ještě většímu…
Nedigitální kanály bank se mění a zaměstnanci, kteří je obsluhují, tak získávají více času na poskytování kvalitního poradenství klientům. Téměř jedna pětina zákazníků, kteří využívají digitální…
Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především u těch pozic, jejichž hodnocení probíhá na základě provedené práce, jako je tomu například u obchodníků a externích prodejců,…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu či podepsat objednávku. Právě s touto poslední fází však mají někteří prodejci problémy a těsně před…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli…
Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade působí na domácím trhu od roku 1997. Za jakým účelem vznikla a kam se za tu dobu posunula? M. R.: Agentura CzechTrade je národní proexportní organizací,…
Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami prodeje. Prodejci neradi telefonují klientům, zvláště těm, se kterými doposud nebyli v kontaktu a kteří zatím nevyjádřili žádný…
Operace s čísly a práce s tabulkami jsou od nejstarší historie až po dnešek spojeny s finančními operacemi. Je proto samozřejmé, že všechny tabulkové procesory, program MS Excel nevyjímaje, jsou…