Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Microsoft Excel: Aritmetický průměr nebo vážený průměr?

7.2.2018 

Běžně se při hodnocení dat používá při výpočtech aritmetický průměr. To znamená, že se všechny hodnoty sečtou a poté vydělí celkovým počtem hodnot. V MS Excelu je pro výpočet připravena funkce s …

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem

30.1.2018 

Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité řešení a případně prodat produkt, který nabízíte. Ještě důležitější je ale nejdříve zjistit, proč k vám klient přišel, jaké…

Článek v rámci předplatného icon Rudolf Urbánek, nový generální ředitel Microsoftu v ČR a SR

29.1.2018 

Česká a slovenská pobočka společnosti Microsoft bude mít od 1. března 2018 nového generálního ředitele. Po téměř pěti letech vystřídá dosavadní šéfku, Biljanu Weber, Rudolf Urbánek (38). Biljana Weber…

Proč úspěšní prodejci přicházejí, zůstávají a odcházejí

29.1.2018 

Mít v obchodním týmu úspěšné a šikovné obchodníky je pro mnoho firem otázkou samotné existence. Není proto divu, že se společnosti snaží přilákat ty nejlepší odborníky, kteří jim přinesou velké zisky.…

Článek v rámci předplatného Prezentujte jako skutečný profesionál

26.1.2018 

Obchodní prezentace a profese prodejce jdou spolu ruku v ruce. Prezentační dovednosti jsou základem úspěšnosti obchodníka. Jestliže schopnost prezentace není vaší nejsilnější stránkou, je vám určen…

Článek v rámci předplatného Vědecky podložené cesty k větší psychické odolnosti v obchodní branži

25.1.2018 

Psychická odolnost, schopnost nepodléhat stresu, pozitivní přístup a odolnost vůči syndromu vyhoření. To vše jsou vlastnosti, které musí mít každý prodejce, který to chce ve svém oboru dotáhnout…

icon Podmíněné výpočty v Microsoft Excel

24.1.2018 

Představte si, že máte v sešitě MS Excelu velké množství údajů, které vám postupně posílali prodejci z různých prodejních míst. Nyní potřebujete zjistit, jak si  dané prodejní místo či daný prodejce…

Neradi prodáváte? Pak k prodeji přistupujete špatně

24.1.2018 

Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi dělají to, co dělají, případně pokud prodej tvoří pouze část jejich práce, je to právě ta část, která se jim nejvíc příčí.…

Článek v rámci předplatného 5 zvyků úspěšných obchodníků aneb Motivace a maximální výkon každý den

23.1.2018 

Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se dlouhodobou obchodní strategií a neustále se držet plánů a systémů. Udržet si v obchodním světě motivaci, stejně jako zaměření na…

Článek v rámci předplatného Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

22.1.2018 

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši značku sami neprojevili zájem, je stále primární způsob telefonního prodeje. Tato forma prodeje je však nejen značně…

Článek v rámci předplatného Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

16.1.2018 

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického rozpoložení a celkového přístupu každého obchodníka. Jestliže by se vám momentálně hodila trocha motivace k další práci, mohl…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

15.1.2018 

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se tedy samozřejmě i prodejních profesí, pracovníků v call centrech a dalších složkách zákaznického…

icon Alza otevírá prodejnu budoucnosti bez zaměstnanců

15.1.2018 

Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort. Tak popisuje největší český e-shop Alza.cz svou novou samoobslužnou prodejnu, která bude otevřena v pilotním provozu tento…

Článek v rámci předplatného Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

12.1.2018 

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než samotný produkt, jeho cena i jeho vlastnosti. Přitom platí, že nejde tolik o to, CO říkáte, nýbrž o to,…

Jak docílit vyváženosti osobního a pracovního života v obchodní profesi

11.1.2018 

Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z důvodů je fakt, že se jedná o profesi, u které je často velmi těžké skloubit osobní a pracovní život.

Výpis 766780 z celkem 2609