Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

12.1.2018 

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než samotný produkt, jeho cena i jeho vlastnosti. Přitom platí, že nejde tolik o to, CO říkáte, nýbrž o to,…

Jak docílit vyváženosti osobního a pracovního života v obchodní profesi

11.1.2018 

Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z důvodů je fakt, že se jedná o profesi, u které je často velmi těžké skloubit osobní a pracovní život.

Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

8.1.2018 

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2017. Do popředí se však dostalo i aktuální…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

3.1.2018 

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí. V B2B i v B2C klienti často poptávají více nabídek, které nejprve hodnotí. V horším případě před…

Článek v rámci předplatného icon Moderní samoobsluhy se obejdou bez zaměstnanců

3.1.2018 

Skoro by se chtělo dodat: „A prodavači nebudou mít co žrát.“ Představte si samoobsluhu, v níž nebudou žádné fronty a dokonce ani žádní pokladní. Kamery zaznamenají, co jste si dali košíku, příslušná…

icon Digitalizace ohrožuje zavedené firmy: Případ elektronických knih

3.1.2018 

Digitální platformy umožňují firmám snadné a rychlé spojení se spotřebiteli. Taxislužby například dnes ztrácejí trh, protože zde jsou společnosti Uber a Lyft. Uživatelé Airbnb zase nechávají tradiční…

5 způsobů, jak podpořit svou osobní značku v následujícím roce

2.1.2018 

Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být úspěšný. Osobní značka je všechno, co se lidem vybaví, když slyší vaše jméno. Zahrnuje vaši odbornost expertizu, emoční…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak více prodávat v rámci B2B

27.12.2017 

B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B obchod vyžaduje vysokou profesionalitu a mnohdy jemnější přístup. Přinášíme vám 3 tipy, jak dosáhnout prodejního úspěchu v …

icon Angličtina s jazykovou školou LITE: Prezentace v angličtině (2/2)

21.12.2017 

Máme tady pro vás pokračování tématu Prezentace v angličtině. Podívejte se na další slovíčka a fráze a naučte se, jak prezentovat grafy a trendy.

4 kroky k velkým zakázkám v předních firmách

19.12.2017 

V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál daného sektoru. Cílem prodejce by mělo být tyto firmy oslovit, získat u nich co možná největší zakázku, a následně si je i co…

Zvyky, díky kterým zbohatnete

15.12.2017 

V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí určitým zvykům a schopnostem, které jsou použitelné ve všech oblastech lidského života, a to jak profesních, tak zcela osobních.…

Článek v rámci předplatného Úspěch je v hlavě: 3 způsoby, jak překonat nechuť k prodeji

14.12.2017 

Úspěch v obchodním světě je do velké míry definován nastavením naší mysli.  Nejlepší prodejce s nejlepším prodejním přístupem dokáže prodávat i nejhorší produkt a stále mít šťastné zákazníky, zatímco…

Článek v rámci předplatného 3 přednosti introvertních prodejců

13.12.2017 

Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se jedná o užvaněného, extrovertního člověka, který vám vnutí téměř cokoliv. Jak se ale obchodní prostředí i profese prodejce mění,…

Článek v rámci předplatného 3 tajemství, která znají všichni úspěšní prodejci

11.12.2017 

Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale tři tajemství, na která sice po delší době přijdete, ale jejichž znalost vám hned ze začátku kariéry může pomoci proniknout do…

4 tipy, jak dodat prodejnímu procesu lidský rozměr

6.12.2017 

Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti, které dokáží, aby se zákazníci při nákupu a využívání jejich služeb cítili pohodlně a jako doma, vyhrávají. To vše spojuje…

Výpis 766780 z celkem 2596