7 triků, jak předejít syndromu vyhoření
Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky. V jednu chvíli můžete být úspěšnými prodejci, v další už nebudete mít chuť dělat vůbec nic. Jelikož je práce prodejce jedna…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky. V jednu chvíli můžete být úspěšnými prodejci, v další už nebudete mít chuť dělat vůbec nic. Jelikož je práce prodejce jedna…
Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále jedním z nejdůležitějších prodejních nástrojů. Umět správně oslovit klienta přes telefon patří k základním kamenům prodejních…
V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav technologií umožňuje aplikovat metody, o…
Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se totiž buď neustále posouvá, vzdělává a zlepšuje, anebo začne stagnovat a jeho výsledky zpravidla spadnou pod udržitelný limit.…
Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje. Dodnes je však velmi účinnou metodou prodeje a hraje důležitou roli v práci drtivé většiny B2C i B2B…
Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni. Někteří prodejci však stále nemají zcela jasno v tom, co by vlastně měli hledat v tom, co klient říká. Přitom už v rámci úvodního…
I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i chování potenciálních zákazníků. Zde jsou čtyři nové výzvy, které dříve nebyly tolik aktuální a před…
Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke konkurenci. Většinou je to kvůli tomu, že se mu něco na vašich službách nelíbí nebo dostal nabídku,…
V posledních letech zavedlo mnoho firem do svých kanceláří pracovní stoly a stanice upravené pro stání. Snaží se tak zajistit lepší fyzické i psychické zdraví pracovníkům, kterým celodenní sezení…
Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému konci, tedy k podpisu smlouvy. Jedním z nejúčinnějších prodejních nástrojů je přitom prostá upřímnost, a to hned z několika…
Networking je anglický výraz, který označuje rozšiřování sítě kontaktů skrze navazování styků s novými lidmi. Tímto způsobem se hledají jak noví obchodní partneři, tak klienti, a nejčastěji probíhá…
Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své peníze nebo jiné investice. Aby vám klienti důvěřovali, musejí vás brát jako odborníka a autoritu na danou oblast, a stejně…
V první části článku jsem rozpracoval 5 typů zaměstnaneckých benefitů, které mohou pomoci přilákat a udržet ve firmě talentované a schopné lidi. Nyní se pro inspiraci podívejme na některé další.
Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné body, ve kterých se potřeba klientů setkává s nabídkou dané firmy, a uzavřít co nejvíce smluv s co…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A co je důležitější, když se klient mýlí, neměli bychom pouze přikyvovat a dělat, že se nic neděje.…