Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Nechodí vám klienti na domluvené schůzky? Víme, co dělat

10.5.2018 

Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními zákazníky telefonicky, tento problém zná. Máte spoustu domluvených schůzek, připravujete se na ně a máte naplánovaný celý den.…

Článek v rámci předplatného Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji

9.5.2018 

Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe musejí zapadat tak, aby ve výsledku celý proces probíhal maximálně hladce a efektivně. Jestliže nějaký článek řetězce…

icon Typologie osobnosti MBTI® pomáhá s rozvojem jednotlivců i týmů

7.5.2018 

MBTI®, neboli Indikátor Myersové a Briggsové®, vychází z teorie osobnosti Carla Gustava Junga a je globálně uznávaným a využívaným modelem pro porozumění osobnosti a pochopení rozdílů mezi…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady začínajícím prodejcům

27.4.2018 

Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným vzděláváním. Přinášíme vám čtyři užitečné rady, které jsou určeny těm, kteří jsou v obchodní branži nováčky…

icon Online vzdělávání ve firmách: Výsledky ankety

27.4.2018 

V prvních měsících roku 2018 měli čtenáři e-časopisu Firemní vzdělávání a jeho partnera, portálu EduCity.cz, možnost vyplnit anketu na téma Online vzdělávání. Na celkem šest otázek týkajících se…

Článek v rámci předplatného 5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí

26.4.2018 

Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická forma projevu, kterou zvolíte, co může rozhodnout o úspěšném nebo neúspěšném konci jednání.

icon Rozvíjejte všechny talentované zaměstnance

25.4.2018 

Jak často vás napadne, že možná nerozvíjíte všechny talentované zaměstnance, že možná máte v týmech skryté talenty? Často se totiž stává, že má firma tak striktní měřítka, že nedokáže identifikovat…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady prodejcům v novém oboru

24.4.2018 

Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou nejsou na nabízené produkty zvyklí, nikdy o nich nepřemýšleli a je těžké je přesvědčit, aby zkusili něco zcela nového. Stejně…

icon Buďte skutečným lídrem v oblasti obchodu

24.4.2018 

Ačkoli zákazník nemusí mít vždy pravdu, je naprostou nutností brát zřetel na jeho nejlepší zájem. Pokud vezmeme tento základní předpoklad jako daný, co dalšího může manažer obchodu udělat, aby dosáhl…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

20.4.2018 

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální zákazníci věřit, že jste odborníky na danou oblast. Jestliže klienti nevěří, že se v dané…

7 triků, jak předejít syndromu vyhoření

17.4.2018 

Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky. V jednu chvíli můžete být úspěšnými prodejci, v další už nebudete mít chuť dělat vůbec nic. Jelikož je práce prodejce jedna…

Článek v rámci předplatného Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

16.4.2018 

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále jedním z nejdůležitějších prodejních nástrojů. Umět správně oslovit klienta přes telefon patří k základním kamenům prodejních…

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

13.4.2018 

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav technologií umožňuje aplikovat metody, o…

Chcete se stát lepším obchodníkem? Víme, co dělat a co nedělat

11.4.2018 

Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se totiž buď neustále posouvá, vzdělává a zlepšuje, anebo začne stagnovat a jeho výsledky zpravidla spadnou pod udržitelný limit.…

Článek v rámci předplatného Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

6.4.2018 

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje. Dodnes je však velmi účinnou metodou prodeje a hraje důležitou roli v práci drtivé většiny B2C i B2B…

Výpis 736750 z celkem 2619