Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

20.3.2018 

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné body, ve kterých se potřeba klientů setkává s nabídkou dané firmy, a uzavřít co nejvíce smluv s co…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

15.3.2018 

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A co je důležitější, když se klient mýlí, neměli bychom pouze přikyvovat a dělat, že se nic neděje.…

Nechybí vašemu prodeji ušlechtilý úmysl?

13.3.2018 

Někteří lidé prostě prodávají produkt. To je jejich způsob obživy a také jediný profesní cíl. Pak jsou tu ale úspěšnější prodejci, za jejichž obchodní činností je nějaký ušlechtilý úmysl, něco, čemu…

Článek v rámci předplatného Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

12.3.2018 

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy obchodování. A to i přesto, že téměř každý obchodník musí alespoň občas zvednout telefon a obvolávat potenciální zákazníky.…

Článek v rámci předplatného Pět kroků k lepším prodejním výsledkům

8.3.2018 

Pokud nejste spokojeni se svými prodejními výsledky a máte problémy s dosažením nastavených obchodních cílů, bude se vám hodit následujících pět kroků, které vedou k dlouhodobému zlepšení prodejních…

8 signálů, že je čas propustit obchodního zástupce

7.3.2018 

Prodejní profese je bohužel náchylná k syndromu vyhoření. Obchodní zástupci mohou o práci ztratit zájem, a aniž si to uvědomují, postupně začne jejich pracovní činnost vykazovat velké trhliny.…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na pohovor na obchodní pozici

6.3.2018 

Příprava na pohovor na pozici prodejce je trochu odlišná než u jiných typů pohovorů. Od obchodníka se očekává skvělá připravenost, prezentační dovednosti i schopnost profesionální improvizace.…

icon Kariérní stránky jsou mrtvé! Anebo ne?

6.3.2018 

Současná situace na trhu práce, kdy boj o dobré zaměstnance vypukl naplno, nás donutila hledat nové způsoby oslovování kvalitních kandidátů. Firmy začínají být aktivní na sociálních sítích, hledají…

Článek v rámci předplatného Šest odstínů relaxace pro obchodníky

5.3.2018 

Práce obchodníka je psychicky náročná a právě na duševním rozpoložení daného jedince do velké míry závisí jeho pracovní úspěchy. Připočítejte k tomu vysokou míru stresu a jedno z největších rizik…

Článek v rámci předplatného Čtyři vlastnosti těch nejlepších z nejlepších v prodeji

26.2.2018 

Špatní prodejci většinou v oboru příliš dlouho nevydrží. Většina prodejců je však průměrných, jen malá část je výborných. A pak jsou ti nejlepší z nejlepších. Takových obchodníků si firmy nesmírně…

Článek v rámci předplatného Tři tipy na hraní rolí s kolegy, které vás naučí lepší komunikaci s klienty

23.2.2018 

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak si v praxi vyzkoušet různé prodejní techniky a způsoby komunikace s klientem (když pomineme nejefektivnější způsob nacvičování, tedy „naostro“), je hrát sparingové…

Emoční inteligence a prodej

22.2.2018 

Co je emoční inteligence a jakou má spojitost s klasickou inteligencí, která se měří koeficientem IQ? Jaká je role emoční inteligence při prodeji a jednání s klienty? Na všechny tyto otázky odpovídá…

Článek v rámci předplatného 4 časté problémy při vedení obchodního týmu

21.2.2018 

Každý jsme jenom člověk a všichni děláme chyby. I ten, kdo má pro vedení jiných lidí vlohy, se může hlavně ze začátku na nové pozici vedoucího dopouštět chyb, které pak mají negativní dopady na…

Pět zábavných soutěží pro obchodní týmy

20.2.2018 

Prodejní profese může být někdy velmi náročná a jakákoliv forma motivace se určitě hodí. Jedním z překvapivě užitečných, i když jednoduchých způsobů, jak pracovníky motivovat k větším výkonům, jsou…

Článek v rámci předplatného 8 nejhodnotnějších značek roku 2018

15.2.2018 

Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa pro rok 2018. Při hodnocení se přihlíželo k objem prodejů, hodnotě firem zastupujících danou značku na burzách, potenciálu…

Výpis 736750 z celkem 2596