Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji

21.6.2018 

Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně prodejce. Jedná se o práci, ve které psychika, pohoda a pozitivní myšlení obchodníka hrají zásadní roli, neboť mu umožňují, aby pro…

Článek v rámci předplatného Jak získat prodejní pozici u vysněné společnosti

20.6.2018 

Každý má vysněné firmy, u kterých by chtěl pracovat. U prodejních pozic je výhodou, že obchodní oddělení a prodejce má téměř každá společnost, ať se zabývá čímkoliv. Díky momentální situaci na trhu…

Článek v rámci předplatného Čtyři aktuální trendy v prodeji

19.6.2018 

Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále vyvíjí. Aby vaše firma nezaostávala za konkurencí, je nutné být v obraze ohledně trendů, které momentálně hýbou prodejem a…

Článek v rámci předplatného 10 komunikačních návyků úspěšného prodejce

15.6.2018 

Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je pro výsledek obchodních schůzek méně důležité než to, jakým způsobem s klientem komunikujete, jak na…

2 věci, které musíte dělat, aby si vás (potenciální) klient zapamatoval

12.6.2018 

Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné je to i s celkovým počtem obchodních zástupců. Konkurence je velká a kdo nějakým způsobem vyčnívá, často má i lepší startovací…

Článek v rámci předplatného Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

5.6.2018 

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke schůzce s klientem, která se zdá být zcela perfektní, protože obchodník má pocit, že produkt je pro…

Článek v rámci předplatného Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)

4.6.2018 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a umělou inteligenci. Všechny tyto prostředky budou mnohem využívanější. Co nás čeká v digitálním…

Článek v rámci předplatného Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

1.6.2018 

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a svěřili vám své investice. A i proto je nutné, abyste působili, jako že máte vše pevně v rukou a že…

icon Digitální přestavba firmy (2/2): Digitální transformace

1.6.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu  firmy. Co budete potřebovat dál?

Článek v rámci předplatného Osm zlozvyků prodejců, kterých se musíte zbavit

31.5.2018 

U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich práci, některé působí negativně na klienty, většina však obojí. Zde je osm nejčastějších zlozvyků prodejců, na které si musíte…

icon Úspěšné startupy: 2 příběhy z Francie

31.5.2018 

Podívejme se na pár cenných postřehů, které popsali zakladatelé dvou startupů ve Francii.

Článek v rámci předplatného 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

29.5.2018 

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem

25.5.2018 

Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a získat si jejich sympatie. Vybudování vzájemné důvěry a zároveň profesionálního i neformálního vztahu s…

icon Proč startupy selhávají? Dělají špatně marketing (2/2)

24.5.2018 

V předchozím článku jsme viděli, proč by se pracovníci marketingu měli více podílet na vývoji produktu. Nyní se podívejme, jak situace vypadá u zbývajících 3 P z klasických 4 P marketingu.

Článek v rámci předplatného Extroverti versus introverti coby prodejci

24.5.2018 

Prodejní profese je o komunikaci s lidmi, o tom, jak dovedeme s ostatními souznít a přesvědčit je o určitých vizích, plánech a nápadech. Osobnost prodejce proto hraje důležitou roli v tom, jak se daný…

Výpis 706720 z celkem 2609