Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

icon Proč startupy selhávají? Dělají špatně marketing (2/2)

24.5.2018 

V předchozím článku jsme viděli, proč by se pracovníci marketingu měli více podílet na vývoji produktu. Nyní se podívejme, jak situace vypadá u zbývajících 3 P z klasických 4 P marketingu.

Článek v rámci předplatného Extroverti versus introverti coby prodejci

24.5.2018 

Prodejní profese je o komunikaci s lidmi, o tom, jak dovedeme s ostatními souznít a přesvědčit je o určitých vizích, plánech a nápadech. Osobnost prodejce proto hraje důležitou roli v tom, jak se daný…

4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

22.5.2018 

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V obchodní sféře často dobře fungují…

Článek v rámci předplatného 5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

18.5.2018 

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma nabízí. Podobné otázky, které musíte při…

Článek v rámci předplatného Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

17.5.2018 

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z uzavření spolupráce. Prodejní cykly mají několik fází a každá z nich je ohraničena záchytným bodem.…

Článek v rámci předplatného Základy prodeje pro prodejní nováčky

14.5.2018 

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou samozřejmostí. Jen těžko by vzpomínali na doby, kdy s prodejem začínali, a tyto základní poučky neznali. Pro…

Článek v rámci předplatného Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

11.5.2018 

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí maloobchodnímu prodeji. Tyto trendy úzce souvisí s očekáváním a chováním klientely, která je nyní v průměru…

Nechodí vám klienti na domluvené schůzky? Víme, co dělat

10.5.2018 

Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními zákazníky telefonicky, tento problém zná. Máte spoustu domluvených schůzek, připravujete se na ně a máte naplánovaný celý den.…

Článek v rámci předplatného Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji

9.5.2018 

Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe musejí zapadat tak, aby ve výsledku celý proces probíhal maximálně hladce a efektivně. Jestliže nějaký článek řetězce…

icon Typologie osobnosti MBTI® pomáhá s rozvojem jednotlivců i týmů

7.5.2018 

MBTI®, neboli Indikátor Myersové a Briggsové®, vychází z teorie osobnosti Carla Gustava Junga a je globálně uznávaným a využívaným modelem pro porozumění osobnosti a pochopení rozdílů mezi…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady začínajícím prodejcům

27.4.2018 

Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným vzděláváním. Přinášíme vám čtyři užitečné rady, které jsou určeny těm, kteří jsou v obchodní branži nováčky…

icon Online vzdělávání ve firmách: Výsledky ankety

27.4.2018 

V prvních měsících roku 2018 měli čtenáři e-časopisu Firemní vzdělávání a jeho partnera, portálu EduCity.cz, možnost vyplnit anketu na téma Online vzdělávání. Na celkem šest otázek týkajících se…

Článek v rámci předplatného 5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí

26.4.2018 

Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická forma projevu, kterou zvolíte, co může rozhodnout o úspěšném nebo neúspěšném konci jednání.

icon Rozvíjejte všechny talentované zaměstnance

25.4.2018 

Jak často vás napadne, že možná nerozvíjíte všechny talentované zaměstnance, že možná máte v týmech skryté talenty? Často se totiž stává, že má firma tak striktní měřítka, že nedokáže identifikovat…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady prodejcům v novém oboru

24.4.2018 

Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou nejsou na nabízené produkty zvyklí, nikdy o nich nepřemýšleli a je těžké je přesvědčit, aby zkusili něco zcela nového. Stejně…

Výpis 706720 z celkem 2596