Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

5.6.2018 

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke schůzce s klientem, která se zdá být zcela perfektní, protože obchodník má pocit, že produkt je pro…

Článek v rámci předplatného Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)

4.6.2018 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a umělou inteligenci. Všechny tyto prostředky budou mnohem využívanější. Co nás čeká v digitálním…

Článek v rámci předplatného Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

1.6.2018 

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a svěřili vám své investice. A i proto je nutné, abyste působili, jako že máte vše pevně v rukou a že…

icon Digitální přestavba firmy (2/2): Digitální transformace

1.6.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu  firmy. Co budete potřebovat dál?

Článek v rámci předplatného Osm zlozvyků prodejců, kterých se musíte zbavit

31.5.2018 

U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich práci, některé působí negativně na klienty, většina však obojí. Zde je osm nejčastějších zlozvyků prodejců, na které si musíte…

icon Úspěšné startupy: 2 příběhy z Francie

31.5.2018 

Podívejme se na pár cenných postřehů, které popsali zakladatelé dvou startupů ve Francii.

Článek v rámci předplatného 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

29.5.2018 

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem

25.5.2018 

Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a získat si jejich sympatie. Vybudování vzájemné důvěry a zároveň profesionálního i neformálního vztahu s…

Článek v rámci předplatného Extroverti versus introverti coby prodejci

24.5.2018 

Prodejní profese je o komunikaci s lidmi, o tom, jak dovedeme s ostatními souznít a přesvědčit je o určitých vizích, plánech a nápadech. Osobnost prodejce proto hraje důležitou roli v tom, jak se daný…

icon Proč startupy selhávají? Dělají špatně marketing (2/2)

24.5.2018 

V předchozím článku jsme viděli, proč by se pracovníci marketingu měli více podílet na vývoji produktu. Nyní se podívejme, jak situace vypadá u zbývajících 3 P z klasických 4 P marketingu.

4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

22.5.2018 

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V obchodní sféře často dobře fungují…

Článek v rámci předplatného 5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

18.5.2018 

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma nabízí. Podobné otázky, které musíte při…

Článek v rámci předplatného Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

17.5.2018 

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z uzavření spolupráce. Prodejní cykly mají několik fází a každá z nich je ohraničena záchytným bodem.…

Článek v rámci předplatného Základy prodeje pro prodejní nováčky

14.5.2018 

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou samozřejmostí. Jen těžko by vzpomínali na doby, kdy s prodejem začínali, a tyto základní poučky neznali. Pro…

Článek v rámci předplatného Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

11.5.2018 

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí maloobchodnímu prodeji. Tyto trendy úzce souvisí s očekáváním a chováním klientely, která je nyní v průměru…

Výpis 721735 z celkem 2619