Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

22.5.2018 

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V obchodní sféře často dobře fungují…

Článek v rámci předplatného 5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

18.5.2018 

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma nabízí. Podobné otázky, které musíte při…

Článek v rámci předplatného Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

17.5.2018 

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z uzavření spolupráce. Prodejní cykly mají několik fází a každá z nich je ohraničena záchytným bodem.…

Článek v rámci předplatného Základy prodeje pro prodejní nováčky

14.5.2018 

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou samozřejmostí. Jen těžko by vzpomínali na doby, kdy s prodejem začínali, a tyto základní poučky neznali. Pro…

Článek v rámci předplatného Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

11.5.2018 

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí maloobchodnímu prodeji. Tyto trendy úzce souvisí s očekáváním a chováním klientely, která je nyní v průměru…

Nechodí vám klienti na domluvené schůzky? Víme, co dělat

10.5.2018 

Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními zákazníky telefonicky, tento problém zná. Máte spoustu domluvených schůzek, připravujete se na ně a máte naplánovaný celý den.…

Článek v rámci předplatného Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji

9.5.2018 

Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe musejí zapadat tak, aby ve výsledku celý proces probíhal maximálně hladce a efektivně. Jestliže nějaký článek řetězce…

icon Typologie osobnosti MBTI® pomáhá s rozvojem jednotlivců i týmů

7.5.2018 

MBTI®, neboli Indikátor Myersové a Briggsové®, vychází z teorie osobnosti Carla Gustava Junga a je globálně uznávaným a využívaným modelem pro porozumění osobnosti a pochopení rozdílů mezi…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady začínajícím prodejcům

27.4.2018 

Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným vzděláváním. Přinášíme vám čtyři užitečné rady, které jsou určeny těm, kteří jsou v obchodní branži nováčky…

icon Online vzdělávání ve firmách: Výsledky ankety

27.4.2018 

V prvních měsících roku 2018 měli čtenáři e-časopisu Firemní vzdělávání a jeho partnera, portálu EduCity.cz, možnost vyplnit anketu na téma Online vzdělávání. Na celkem šest otázek týkajících se…

Článek v rámci předplatného 5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí

26.4.2018 

Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická forma projevu, kterou zvolíte, co může rozhodnout o úspěšném nebo neúspěšném konci jednání.

icon Rozvíjejte všechny talentované zaměstnance

25.4.2018 

Jak často vás napadne, že možná nerozvíjíte všechny talentované zaměstnance, že možná máte v týmech skryté talenty? Často se totiž stává, že má firma tak striktní měřítka, že nedokáže identifikovat…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady prodejcům v novém oboru

24.4.2018 

Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou nejsou na nabízené produkty zvyklí, nikdy o nich nepřemýšleli a je těžké je přesvědčit, aby zkusili něco zcela nového. Stejně…

icon Buďte skutečným lídrem v oblasti obchodu

24.4.2018 

Ačkoli zákazník nemusí mít vždy pravdu, je naprostou nutností brát zřetel na jeho nejlepší zájem. Pokud vezmeme tento základní předpoklad jako daný, co dalšího může manažer obchodu udělat, aby dosáhl…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

20.4.2018 

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální zákazníci věřit, že jste odborníky na danou oblast. Jestliže klienti nevěří, že se v dané…

Výpis 721735 z celkem 2609