Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

icon Buďte skutečným lídrem v oblasti obchodu

24.4.2018 

Ačkoli zákazník nemusí mít vždy pravdu, je naprostou nutností brát zřetel na jeho nejlepší zájem. Pokud vezmeme tento základní předpoklad jako daný, co dalšího může manažer obchodu udělat, aby dosáhl…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

20.4.2018 

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální zákazníci věřit, že jste odborníky na danou oblast. Jestliže klienti nevěří, že se v dané…

7 triků, jak předejít syndromu vyhoření

17.4.2018 

Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky. V jednu chvíli můžete být úspěšnými prodejci, v další už nebudete mít chuť dělat vůbec nic. Jelikož je práce prodejce jedna…

Článek v rámci předplatného Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

16.4.2018 

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále jedním z nejdůležitějších prodejních nástrojů. Umět správně oslovit klienta přes telefon patří k základním kamenům prodejních…

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

13.4.2018 

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav technologií umožňuje aplikovat metody, o…

Chcete se stát lepším obchodníkem? Víme, co dělat a co nedělat

11.4.2018 

Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se totiž buď neustále posouvá, vzdělává a zlepšuje, anebo začne stagnovat a jeho výsledky zpravidla spadnou pod udržitelný limit.…

Článek v rámci předplatného Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

6.4.2018 

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje. Dodnes je však velmi účinnou metodou prodeje a hraje důležitou roli v práci drtivé většiny B2C i B2B…

3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

5.4.2018 

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni. Někteří prodejci však stále nemají zcela jasno v tom, co by vlastně měli hledat v tom, co klient říká. Přitom už v rámci úvodního…

Článek v rámci předplatného Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci

4.4.2018 

I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i chování potenciálních zákazníků. Zde jsou čtyři nové výzvy, které dříve nebyly tolik aktuální a před…

Článek v rámci předplatného Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

3.4.2018 

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke konkurenci. Většinou je to kvůli tomu, že se mu něco na vašich službách nelíbí nebo dostal nabídku,…

Upřímnost coby účinný prodejní nástroj

29.3.2018 

Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému konci, tedy k podpisu smlouvy. Jedním z nejúčinnějších prodejních nástrojů je přitom prostá upřímnost, a to hned z několika…

icon Kancelářská práce vestoje: Hodně řečí, málo přínosů

29.3.2018 

V posledních letech zavedlo mnoho firem do svých kanceláří pracovní stoly a stanice upravené pro stání. Snaží se tak zajistit lepší fyzické i psychické zdraví pracovníkům, kterým celodenní sezení…

Článek v rámci předplatného icon Pět největších překážek úspěšného networkingu

23.3.2018 

Networking je anglický výraz, který označuje rozšiřování sítě kontaktů skrze navazování styků s novými lidmi. Tímto způsobem se hledají jak noví obchodní partneři, tak klienti, a nejčastěji probíhá…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, díky kterým vás budou ostatní respektovat

21.3.2018 

Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své peníze nebo jiné investice. Aby vám klienti důvěřovali, musejí vás brát jako odborníka a autoritu na danou oblast, a stejně…

icon Benefity, benefity a zase ty šílené benefity (2/2)

21.3.2018 

V první části článku jsem rozpracoval 5 typů zaměstnaneckých benefitů, které mohou pomoci přilákat a udržet ve firmě talentované a schopné lidi. Nyní se pro inspiraci podívejme na některé další.

Výpis 721735 z celkem 2596