4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V obchodní sféře často dobře fungují…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V obchodní sféře často dobře fungují…
V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma nabízí. Podobné otázky, které musíte při…
Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z uzavření spolupráce. Prodejní cykly mají několik fází a každá z nich je ohraničena záchytným bodem.…
Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou samozřejmostí. Jen těžko by vzpomínali na doby, kdy s prodejem začínali, a tyto základní poučky neznali. Pro…
Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí maloobchodnímu prodeji. Tyto trendy úzce souvisí s očekáváním a chováním klientely, která je nyní v průměru…
Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními zákazníky telefonicky, tento problém zná. Máte spoustu domluvených schůzek, připravujete se na ně a máte naplánovaný celý den.…
Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe musejí zapadat tak, aby ve výsledku celý proces probíhal maximálně hladce a efektivně. Jestliže nějaký článek řetězce…
MBTI®, neboli Indikátor Myersové a Briggsové®, vychází z teorie osobnosti Carla Gustava Junga a je globálně uznávaným a využívaným modelem pro porozumění osobnosti a pochopení rozdílů mezi…
Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným vzděláváním. Přinášíme vám čtyři užitečné rady, které jsou určeny těm, kteří jsou v obchodní branži nováčky…
V prvních měsících roku 2018 měli čtenáři e-časopisu Firemní vzdělávání a jeho partnera, portálu EduCity.cz, možnost vyplnit anketu na téma Online vzdělávání. Na celkem šest otázek týkajících se…
Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická forma projevu, kterou zvolíte, co může rozhodnout o úspěšném nebo neúspěšném konci jednání.
Jak často vás napadne, že možná nerozvíjíte všechny talentované zaměstnance, že možná máte v týmech skryté talenty? Často se totiž stává, že má firma tak striktní měřítka, že nedokáže identifikovat…
Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou nejsou na nabízené produkty zvyklí, nikdy o nich nepřemýšleli a je těžké je přesvědčit, aby zkusili něco zcela nového. Stejně…
Ačkoli zákazník nemusí mít vždy pravdu, je naprostou nutností brát zřetel na jeho nejlepší zájem. Pokud vezmeme tento základní předpoklad jako daný, co dalšího může manažer obchodu udělat, aby dosáhl…
Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální zákazníci věřit, že jste odborníky na danou oblast. Jestliže klienti nevěří, že se v dané…