Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Poznejte digitální gramotnost a schopnosti svých obchodníků

22.8.2018 

Mnoho obchodníků každý den navolává nové a nové kontakty. Nakonec to však znamená, že vlastně nemají žádnou skutečnou obchodní zkušenost. Navolávání lidí, které nikdy nepotkali a se kterými předtím…

icon Vyhazov v době „nejsou lidi“. Moudré nebo šílené?

21.8.2018 

No tak to už je úplný nesmysl! Propustit zkušeného pracovníka v dnešní době může snad jen sebevrah. Nebo je to jinak? Co když existuje situace, kdy je sebevraždou právě to, že si zaměstnance necháte.

icon „Prodej“ není sprosté slovo... ani v personalistice

16.8.2018 

Proč se personalisté nechtějí vnímat jako prodejci? Protože často nevnímají prodej a prodejce pozitivně, a to ani v případech, kdy jdou sami nakupovat. Pod slovem prodej/prodejce velmi často vidí „…

Článek v rámci předplatného Zvyšte svou produktivitu v několika jednoduchých krocích

15.8.2018 

Všichni občas máme problém s tím zůstat celý pracovní den v práci produktivní. A výjimkou nejsou samozřejmě ani obchodní zástupci. Přitom honorář téměř všech prodejců je závislý na objemu obchodů,…

3 nejčastější důvody, proč se vám nedaří prodávat

13.8.2018 

Mít dobré obchodní výsledky není ani tak o tom, co vlastně prodáváte, ale hlavně o tom, jak k celé věci přistupujete a jak dobře dovedete s klienty komunikovat. Ani ten nejlepší produkt nezachrání…

Článek v rámci předplatného Nepropadněte depresi po neúspěšném obchodě

10.8.2018 

Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí fiaskem. Neúspěch patří k obchodu od nepaměti a je potřeba brát ho jako nutnost. Vysoká neúspěšnost, která je typická téměř pro…

icon Databázové funkce v Microsoft Excel podrobně

8.8.2018 

Potřebovali jste již někdy zjistit průměrný počet kusů určitého zboží prodaného v daném městě, případně průměrnou prodejní cenu daného zboží? Asi si řeknete, že byste použili filtrování a pak vše…

icon Začínáme podnikat: Kdo chce vydělat, musí utrácet

8.8.2018 

Když právě začínáte podnikat, chcete své výdaje udržet co nejnižší. Všechno dělat sami však nemůžete, tím byste v podstatě jen ztráceli čas. Víte, jaké aktivity byste měli outsourcovat?

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe naslouchat během obchodních jednání

3.8.2018 

Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni sami řeknou, pravda je taková, že schopnost naslouchat a reagovat na podněty, které k vám vysílá…

Článek v rámci předplatného Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Článek v rámci předplatného Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

30.7.2018 

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která znázorňuje priority základních potřeb lidí. Tato pyramida se dá velmi dobře použít i na vysvětlení…

7 tipů, jak zapůsobit na klienta na první schůzce

27.7.2018 

Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta nejdůležitější. Vaším cílem může být pouze zjistit informace o daném zákazníkovi, abyste mohli vypracovat nabídku, nebo rovnou…

Článek v rámci předplatného Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem

26.7.2018 

Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o aktuální neduh i dnes. I když by marketingová a obchodní oddělení měla pracovat pospolu a doplňovat se, často tomu tak není.…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

20.7.2018 

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají. Vynikající zákaznický servis ale dokáže těmto problémům předcházet a zasahovat preventivně tak, aby vůbec…

Článek v rámci předplatného Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

19.7.2018 

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat a poslouchat ještě neznamená rozumět. Až příliš často jsme svědky toho, že lidé, a mezi nimi i mnoho…

Výpis 691705 z celkem 2619