Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

30.7.2018 

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která znázorňuje priority základních potřeb lidí. Tato pyramida se dá velmi dobře použít i na vysvětlení…

7 tipů, jak zapůsobit na klienta na první schůzce

27.7.2018 

Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta nejdůležitější. Vaším cílem může být pouze zjistit informace o daném zákazníkovi, abyste mohli vypracovat nabídku, nebo rovnou…

Článek v rámci předplatného Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem

26.7.2018 

Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o aktuální neduh i dnes. I když by marketingová a obchodní oddělení měla pracovat pospolu a doplňovat se, často tomu tak není.…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

20.7.2018 

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají. Vynikající zákaznický servis ale dokáže těmto problémům předcházet a zasahovat preventivně tak, aby vůbec…

Článek v rámci předplatného Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

19.7.2018 

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat a poslouchat ještě neznamená rozumět. Až příliš často jsme svědky toho, že lidé, a mezi nimi i mnoho…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky

18.7.2018 

Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních cílů a potřebujete nějakou motivaci, jak situaci vylepšit? Přinášíme vám sedm tipů, jak můžete rychle vylepšit své obchodní…

icon Dohazovačské služby (1/2): Proč byznys s láskou neprahne po inovacích

18.7.2018 

Společnosti hledající svým klientům vhodné životní partnery (typicky online seznamky) zpravidla vybírají měsíční poplatky. To jim může bránit v inovacích, neboť technologický pokrok je pro ně leckdy…

icon Jak poznat, kdy je čas opustit nápad na podnikání

16.7.2018 

V určitém okamžiku váš podnikatelský záměr buď zafunguje, nebo ne. Když fungovat nebude, musíte to prostě přijmout a pokračovat dál s něčím jiným. V opačném případě budete jen dál ztrácet čas a…

icon Klenotníci: Co dělat, abyste uspěli na trhu s luxusem

13.7.2018 

Přemýšleli jste někdy, jak těžké je proniknout na trh se šperky? V případě, že byste o tom uvažovali, se můžete spolehnout na následující tipy. Na co byste se tedy měli zaměřit, pokud se jednou…

Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

12.7.2018 

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová zjištění z oblasti psychologie umožňují formulovat šest triků, jak můžete coby obchodní zástupce…

Článek v rámci předplatného Mantinely, které musí nastavit manažer projede

10.7.2018 

Být dobrým vedoucím znamená umět jasně nastavit pravidla, kterými se mají podřízení řídit, a to včetně pevných mantinelů, u nichž budete požadovat nulovou toleranci. Zde jsou čtyři mantinely, které by…

Čtyři soft skills nezbytné pro úspěšné prodejce

9.7.2018 

„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační dovednosti. Abyste dosáhli úspěchu v obchodě, musíte vykazovat kombinaci jak tvrdých, tak měkkých dovedností. Zde jsou čtyři „soft…

Článek v rámci předplatného 6 zvyků, díky kterým ihned navýšíte objem prodejů

26.6.2018 

Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru, technických detailů produktů a dané problematiky, a ze soft skills, tedy z komunikačních dovedností, přístupu a schopnosti…

Článek v rámci předplatného icon 4 zaměstnání, která jsou skvělou přípravou na dráhu podnikatele

25.6.2018 

Úspěšný podnikatel, který chce založit a vybudovat vlastní firmu, potřebuje něco více než jen dobrý nápad a základní kapitál. To vše je totiž k ničemu bez potřebných vlastností, schopností a…

8 odpovědí na klientovu námitku, že produkt je moc drahý

25.6.2018 

Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta, kterou může prodejce slyšet. V ideálním případě by měl umět prezentovat produkt a spojit jej s potřebami klienta tak, že tuto…

Výpis 691705 z celkem 2609