Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 zaměstnání, která jsou skvělou přípravou na dráhu podnikatele

25.6.2018 

Úspěšný podnikatel, který chce založit a vybudovat vlastní firmu, potřebuje něco více než jen dobrý nápad a základní kapitál. To vše je totiž k ničemu bez potřebných vlastností, schopností a…

8 odpovědí na klientovu námitku, že produkt je moc drahý

25.6.2018 

Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta, kterou může prodejce slyšet. V ideálním případě by měl umět prezentovat produkt a spojit jej s potřebami klienta tak, že tuto…

Článek v rámci předplatného Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji

21.6.2018 

Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně prodejce. Jedná se o práci, ve které psychika, pohoda a pozitivní myšlení obchodníka hrají zásadní roli, neboť mu umožňují, aby pro…

Článek v rámci předplatného Jak získat prodejní pozici u vysněné společnosti

20.6.2018 

Každý má vysněné firmy, u kterých by chtěl pracovat. U prodejních pozic je výhodou, že obchodní oddělení a prodejce má téměř každá společnost, ať se zabývá čímkoliv. Díky momentální situaci na trhu…

Článek v rámci předplatného Čtyři aktuální trendy v prodeji

19.6.2018 

Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále vyvíjí. Aby vaše firma nezaostávala za konkurencí, je nutné být v obraze ohledně trendů, které momentálně hýbou prodejem a…

Článek v rámci předplatného 10 komunikačních návyků úspěšného prodejce

15.6.2018 

Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je pro výsledek obchodních schůzek méně důležité než to, jakým způsobem s klientem komunikujete, jak na…

2 věci, které musíte dělat, aby si vás (potenciální) klient zapamatoval

12.6.2018 

Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné je to i s celkovým počtem obchodních zástupců. Konkurence je velká a kdo nějakým způsobem vyčnívá, často má i lepší startovací…

Článek v rámci předplatného Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

5.6.2018 

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke schůzce s klientem, která se zdá být zcela perfektní, protože obchodník má pocit, že produkt je pro…

Článek v rámci předplatného Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)

4.6.2018 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a umělou inteligenci. Všechny tyto prostředky budou mnohem využívanější. Co nás čeká v digitálním…

icon Digitální přestavba firmy (2/2): Digitální transformace

1.6.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu  firmy. Co budete potřebovat dál?

Článek v rámci předplatného Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

1.6.2018 

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a svěřili vám své investice. A i proto je nutné, abyste působili, jako že máte vše pevně v rukou a že…

icon Úspěšné startupy: 2 příběhy z Francie

31.5.2018 

Podívejme se na pár cenných postřehů, které popsali zakladatelé dvou startupů ve Francii.

Článek v rámci předplatného Osm zlozvyků prodejců, kterých se musíte zbavit

31.5.2018 

U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich práci, některé působí negativně na klienty, většina však obojí. Zde je osm nejčastějších zlozvyků prodejců, na které si musíte…

Článek v rámci předplatného 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

29.5.2018 

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem

25.5.2018 

Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a získat si jejich sympatie. Vybudování vzájemné důvěry a zároveň profesionálního i neformálního vztahu s…

Výpis 691705 z celkem 2596