Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Těžké rozhodnutí: Mít marketing ve firmě nebo najmout agenturu?

11.10.2018 

Představte si následující situaci: Máte skvělý produkt. Víte, že váš byznys může uspět. Jediné, co musíte udělat, je překlenout propast mezi vaším produktem a cílovými zákazníky.

Článek v rámci předplatného „Máte nějaké otázky?“ Na co se ptát na pohovoru na obchodní pozici

9.10.2018 

Již mnohokrát jsme na našich stránkách zdůrazňovali, že nejvíce se o potenciálních klientech a jejich prioritách dozvíte, když je necháte mluvit a vybírat témata. To znamená, že je nutné pokládat jim…

icon Víme, čím potěšíte zaměstnance na Vánoce! Věnujte jim dárkovou kartu do Lidlu

8.10.2018 

Čas kvapí a vymýšlení ideálního dárku pro vaše zaměstnance k Vánocům se blíží. Využijte, stejně jako již desítky firem, dárkové karty do oblíbené prodejny Lidl. Jaké jsou její výhody? 

Článek v rámci předplatného Metoda „SPIN“ prodeje. Co to je a jak na to?

5.10.2018 

Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi specifických situacích, některé jsou naopak obecnější a jsou aplikovatelné prakticky v jakémkoliv obchodním oboru a za jakékoliv…

Článek v rámci předplatného Pět otázek, které by měly padnout na schůzce s potenciálním klientem

4.10.2018 

Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni skutečně dorazí a věnuje vám svou pozornost, vaše šance na uzavření obchodu jsou skutečně vysoké. Musíte ale umět této…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet pozitivní nadhled za každou cenu

3.10.2018 

Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a spokojenosti. Pro vaši kariéru obchodníka je zcela zásadní, abyste si udrželi zdravý pozitivní nadhled i tváří v tvář s dílčími…

Článek v rámci předplatného Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů

26.9.2018 

Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří prodejci si ale možná ani neuvědomují, jak důležitou roli hrají emoce v rozhodování a chování klientů.…

Článek v rámci předplatného Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu

24.9.2018 

Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického servisu často mají mnohem menší pravomoci, než například prodejci, a celkově se klade větší důraz na…

icon Strategické plánování nebo objevování? (2/2) Volte obě cesty

21.9.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že plánování bývalo skutečným základem každé strategie. V minulosti jsme se mohli spolehnout na analytické procesy, které nám umožňovali dát dohromady naši strategii.…

Článek v rámci předplatného Šest toxických myšlenek, které vám brání v úspěchu

18.9.2018 

Za úspěchem v prodejní sféře stojí tvrdá práce, odhodlání i správné nastavení mysli. Bohužel řada jinak talentovaných a pracovitých obchodníků nekončí v této profesi dobře čistě jenom kvůli vlastním…

Článek v rámci předplatného Jak na prodej drahého produktu?

14.9.2018 

Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější produkt ve své kategorii nebo naopak prémiové řešení, které je dražší, než většina produktů, které nabízí vaše konkurence. Z …

icon Prodávající manažer: Proč musíte zvládnout umění prodeje

14.9.2018 

Prodej je pro váš osobní i pracovní život zcela zásadní dovednost. Proč je právě umění prodat pro život tak klíčová?

Článek v rámci předplatného Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě

12.9.2018 

Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého kontraktu se čas od času povede každému, kdo má to štěstí, že narazí ve vhodnou dobu na vhodného potenciálního klienta. Co ale…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky

11.9.2018 

Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně příliš neliší od všech ostatních. Základem je oslovení klienta, domluvení schůzky nebo poslání nabídky, a většinou pak následný…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody?

10.9.2018 

Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být částečně na vině trh nebo změna, kterou prodejce nemůže ovlivnit. Mnohdy se ale jedná spíš o psychologický blok, který může mít…

Výpis 661675 z celkem 2609