Top 3 lekce z prodeje, které přinášejí úspěch v životě
Lidé, kteří začali kariéru jako obchodní zástupci, se většinou naučili něco, co jim hodně pomůže v jakékoli budoucí kariéře.
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Lidé, kteří začali kariéru jako obchodní zástupci, se většinou naučili něco, co jim hodně pomůže v jakékoli budoucí kariéře.
Simona Myslikovjanová je lektorkou společnosti 1. VOX, pro níž připravuje semináře z oblasti managementu, komunikace a nově také z oblasti ochrany osobních údajů dle nařízení GDPR. Je také jedním z…
Pět obav, které musí každý prodejce umět překonatProdej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného obchodníka vydávat se mimo svoji komfortní zónu, působit sebevědomě a navazovat souznění s potenciálními i aktuálními klienty.…
Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím článku. Hyperpersonalizovaná zákaznickou zkušenosti si ukážeme na příkladu obchodu s potravinami.
5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientoviPřed samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat jeho situaci, potřeby a očekávání, stejně jako zjistit jeho historii, zkušenost s konkurencí, solventnost a vhodnost produktu…
Po nedávné polské expanzi ohlašuje největší český vyhledávač slev a výhodných pobytových nabídek Skrz.cz další novinku. Tou je personální změna na nejvyšší pozici, novým výkonným ředitelem se od ledna…
Po studiu práva a strojního inženýrství jsem nastoupil na pozici obchodně-technického zástupce do mezinárodní firmy zabývající se návrhem řešení a prodejem strojních zařízení pro průmyslovou…
Česká společnost GECO je největším distributorem a prodejcem tabákových výrobků a loterijních produktů na domácím trhu, která se dnes úspěšně etabluje také na Slovensku a v Německu. Zajistit…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik škodlivé, že mohou být poměrně fatální nejen pro daný systém zákaznické péče, ale i pro celou…
Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout. Již teď se 40 % veškerého e-commerce obchodu odehrává v Číně a do roku 2020 by…
Úsměv: nejsilnější prodejní zbraňZískat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi z hlavních cílů vás coby prodejce. A jednou z nejúčinnějších zbraní, díky které těchto cílů…
Jak v roce 2019 získat více zákazníkůKaždá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány. Jedním takovým ideálním cílem je například zvýšit počet klientů v roce 2019 o určitý počet nebo procento. Jedná se samozřejmě o…
V diverzitě týmu je síla. Jestliže se vám podaří v rámci jednoho obchodního týmu zkombinovat mladší ročníky prodejců, kteří jsou zpravidla draví a vyznají se v moderních technologiích, s jejich…
Čtyři kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů ve vašem týmuJednou ze zásadních překážek úspěchu obchodního týmu je přílišná délka prodejních cyklů. Jestliže členové vašeho týmu neumějí dotahovat rozjednané obchody ke zdárnému konci včas, navyšuje se tím…
Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište příspěvky pro jiné weby a nebo oslovte odborníky z oboru.