Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Jak si udržet pozitivní nadhled za každou cenu

3.10.2018 

Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a spokojenosti. Pro vaši kariéru obchodníka je zcela zásadní, abyste si udrželi zdravý pozitivní nadhled i tváří v tvář s dílčími…

Článek v rámci předplatného Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů

26.9.2018 

Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří prodejci si ale možná ani neuvědomují, jak důležitou roli hrají emoce v rozhodování a chování klientů.…

Článek v rámci předplatného Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu

24.9.2018 

Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického servisu často mají mnohem menší pravomoci, než například prodejci, a celkově se klade větší důraz na…

icon Strategické plánování nebo objevování? (2/2) Volte obě cesty

21.9.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že plánování bývalo skutečným základem každé strategie. V minulosti jsme se mohli spolehnout na analytické procesy, které nám umožňovali dát dohromady naši strategii.…

Článek v rámci předplatného Šest toxických myšlenek, které vám brání v úspěchu

18.9.2018 

Za úspěchem v prodejní sféře stojí tvrdá práce, odhodlání i správné nastavení mysli. Bohužel řada jinak talentovaných a pracovitých obchodníků nekončí v této profesi dobře čistě jenom kvůli vlastním…

Článek v rámci předplatného Jak na prodej drahého produktu?

14.9.2018 

Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější produkt ve své kategorii nebo naopak prémiové řešení, které je dražší, než většina produktů, které nabízí vaše konkurence. Z …

icon Prodávající manažer: Proč musíte zvládnout umění prodeje

14.9.2018 

Prodej je pro váš osobní i pracovní život zcela zásadní dovednost. Proč je právě umění prodat pro život tak klíčová?

Článek v rámci předplatného Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě

12.9.2018 

Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého kontraktu se čas od času povede každému, kdo má to štěstí, že narazí ve vhodnou dobu na vhodného potenciálního klienta. Co ale…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky

11.9.2018 

Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně příliš neliší od všech ostatních. Základem je oslovení klienta, domluvení schůzky nebo poslání nabídky, a většinou pak následný…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody?

10.9.2018 

Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být částečně na vině trh nebo změna, kterou prodejce nemůže ovlivnit. Mnohdy se ale jedná spíš o psychologický blok, který může mít…

Článek v rámci předplatného icon V EU začal platit zákaz výroby halogenových žárovek

4.9.2018 

Od 1. září 2018 nesmí členské země EU vyrábět ani dovážet halogenové žárovky. Prodejci však mohou doprodat své zásoby. Evropská komise se snaží přimět Evropany, aby přešli na úspornější LED žárovky.…

Článek v rámci předplatného Jak přilákat zákazníky připravené u vás nakoupit

3.9.2018 

Když začínáte podnikat, hlavní výzvou pro vás je, jak přilákat nové relevantní zákazníky, kteří budou ochotni u vás něco koupit. Nezáleží na tom, zda jste lokální e-shop nebo nabízíte například…

Průzkum: Výdaje na reklamu v ČR rostou

29.8.2018 

Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu na jednoho obyvatele jsou zde téměř třikrát vyšší, než je průměr zemí střední a východní Evropy. Největším médiem je…

Vtíravé negativní myšlenky, kterých se obchodník musí zbavit

28.8.2018 

Každý obchodník musí aktivně pracovat na své motivaci. Psychické rozpoložení hraje klíčovou roli v pracovních výsledcích, a přesto se často stává, že obchodníci promarní příležitosti a nevyužívají…

Většina prodejců pokládá klientům na schůzkách špatné otázky

23.8.2018 

I protřelí obchodní matadoři často dělají během obchodních schůzek s potenciálními klienty začátečnickou chybu, a sice to, že pokládají nevhodné otázky nebo jich pokládají zoufale málo. Podle pravidla…

Výpis 676690 z celkem 2619