Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe naslouchat během obchodních jednání

3.8.2018 

Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni sami řeknou, pravda je taková, že schopnost naslouchat a reagovat na podněty, které k vám vysílá…

Článek v rámci předplatného Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Článek v rámci předplatného Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

30.7.2018 

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která znázorňuje priority základních potřeb lidí. Tato pyramida se dá velmi dobře použít i na vysvětlení…

7 tipů, jak zapůsobit na klienta na první schůzce

27.7.2018 

Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta nejdůležitější. Vaším cílem může být pouze zjistit informace o daném zákazníkovi, abyste mohli vypracovat nabídku, nebo rovnou…

Článek v rámci předplatného Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem

26.7.2018 

Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o aktuální neduh i dnes. I když by marketingová a obchodní oddělení měla pracovat pospolu a doplňovat se, často tomu tak není.…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

20.7.2018 

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají. Vynikající zákaznický servis ale dokáže těmto problémům předcházet a zasahovat preventivně tak, aby vůbec…

Článek v rámci předplatného Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

19.7.2018 

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat a poslouchat ještě neznamená rozumět. Až příliš často jsme svědky toho, že lidé, a mezi nimi i mnoho…

icon Dohazovačské služby (1/2): Proč byznys s láskou neprahne po inovacích

18.7.2018 

Společnosti hledající svým klientům vhodné životní partnery (typicky online seznamky) zpravidla vybírají měsíční poplatky. To jim může bránit v inovacích, neboť technologický pokrok je pro ně leckdy…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky

18.7.2018 

Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních cílů a potřebujete nějakou motivaci, jak situaci vylepšit? Přinášíme vám sedm tipů, jak můžete rychle vylepšit své obchodní…

icon Jak poznat, kdy je čas opustit nápad na podnikání

16.7.2018 

V určitém okamžiku váš podnikatelský záměr buď zafunguje, nebo ne. Když fungovat nebude, musíte to prostě přijmout a pokračovat dál s něčím jiným. V opačném případě budete jen dál ztrácet čas a…

icon Klenotníci: Co dělat, abyste uspěli na trhu s luxusem

13.7.2018 

Přemýšleli jste někdy, jak těžké je proniknout na trh se šperky? V případě, že byste o tom uvažovali, se můžete spolehnout na následující tipy. Na co byste se tedy měli zaměřit, pokud se jednou…

Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

12.7.2018 

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová zjištění z oblasti psychologie umožňují formulovat šest triků, jak můžete coby obchodní zástupce…

Článek v rámci předplatného Mantinely, které musí nastavit manažer projede

10.7.2018 

Být dobrým vedoucím znamená umět jasně nastavit pravidla, kterými se mají podřízení řídit, a to včetně pevných mantinelů, u nichž budete požadovat nulovou toleranci. Zde jsou čtyři mantinely, které by…

Čtyři soft skills nezbytné pro úspěšné prodejce

9.7.2018 

„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační dovednosti. Abyste dosáhli úspěchu v obchodě, musíte vykazovat kombinaci jak tvrdých, tak měkkých dovedností. Zde jsou čtyři „soft…

Článek v rámci předplatného 6 zvyků, díky kterým ihned navýšíte objem prodejů

26.6.2018 

Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru, technických detailů produktů a dané problematiky, a ze soft skills, tedy z komunikačních dovedností, přístupu a schopnosti…

Výpis 676690 z celkem 2596