Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného icon Problémy s prodejem ve vaší firmě? Možná najímáte špatné obchodníky

1.4.2019 

Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě oni, kdo přináší firmě peníze na platy ostatních zaměstnanců, a několika procentní vylepšení v prodeji…

Článek v rámci předplatného Nejlepší knihy pro obchodníky všech dob

26.3.2019 

Vzdělávání obchodníků nikdy nekončí. Poznatky z oblasti obchodu, osobního rozvoje, mezilidské komunikace nebo efektivity práce vám mohou pomoci posunout se výrazně dopředu. V tomto článku vám…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi

25.3.2019 

K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí rezignovat na své priority a přijmout systém myšlení klienta, aby s ním byl na jedné vlně a mohl s ním…

Článek v rámci předplatného Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

22.3.2019 

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným kandidátem na to stát se klientem…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě

21.3.2019 

Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale stále hraje významnou roli i v jiných typech obchodování, protože se jedná o zásadní doplněk jiným prodejním technikám, jako…

Článek v rámci předplatného Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

15.3.2019 

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní sféře, tak v kterémkoliv jiném profesním oboru. O produktivitě v prodeji stále panuje několik…

PPC v roce 2018

14.3.2019 

V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně budou udávat směr a trend v online reklamě nejen letos, ale i další roky. Velká…

Článek v rámci předplatného 8 tipů, jak zůstat pozitivní

7.3.2019 

Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do vysoké míry závislé na vašem rozpoložení a na tom, jestli si udržujete pozitivní přístup k práci i k …

Článek v rámci předplatného Jak přistupovat ke konkurenci?

26.2.2019 

V každém oboru mají firmy své konkurenty. I kdybyste nabízeli zcela jedinečný produkt, který je jiný než vše ostatní, stejně vás budou zákazníci porovnávat s dalšími nabídkami. Velkou a zásadní…

Článek v rámci předplatného Získejte důvěru potenciálního klienta snadno a rychle

20.2.2019 

Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v obchodním světě je při prodejní schůzce nabízený produkt méně důležitý, než osoba prodejce či vztah, jaký prodejce navodí s…

Článek v rámci předplatného 3 kroky k získání více nových klientů

19.2.2019 

Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků je úkol, který vyžaduje dlouhodobé úsilí a většinou i zásadní změny ve stávající strategii. Přinášíme…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta

18.2.2019 

Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete, prochází vždy čtyřmi základními fázemi. Alespoň řečeno z pohledu klienta. Vy coby obchodník musíte umět v každé fázi…

Článek v rámci předplatného 4 chyby, které obchodníci často dělají v e-mailech

15.2.2019 

E-mailů přichází klientům hodně a ten váš musí splňovat řadu věcí, aby mezi ostatní konkurencí vynikl a potenciální klient mu věnoval svoji pozornost. Dlouhý e-mail plný textu nebo prodejních klišé…

Článek v rámci předplatného Co dělají neúspěšní prodejci špatně?

11.2.2019 

Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady – komunikační dovednosti, odborné znalosti, emoční inteligenci a schopnost ostatní inspirovat. Existují ale i obchodníci, kteří…

Článek v rámci předplatného Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“?

8.2.2019 

Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí. Lepší je se držet prověřených prodejních metod, které vždy fungovaly a dodnes se používají. Tři hlavní způsoby, jak navýšit…

Výpis 616630 z celkem 2619