Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného Jak přistupovat ke konkurenci?

26.2.2019 

V každém oboru mají firmy své konkurenty. I kdybyste nabízeli zcela jedinečný produkt, který je jiný než vše ostatní, stejně vás budou zákazníci porovnávat s dalšími nabídkami. Velkou a zásadní…

Článek v rámci předplatného Získejte důvěru potenciálního klienta snadno a rychle

20.2.2019 

Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v obchodním světě je při prodejní schůzce nabízený produkt méně důležitý, než osoba prodejce či vztah, jaký prodejce navodí s…

Článek v rámci předplatného 3 kroky k získání více nových klientů

19.2.2019 

Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků je úkol, který vyžaduje dlouhodobé úsilí a většinou i zásadní změny ve stávající strategii. Přinášíme…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta

18.2.2019 

Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete, prochází vždy čtyřmi základními fázemi. Alespoň řečeno z pohledu klienta. Vy coby obchodník musíte umět v každé fázi…

Článek v rámci předplatného 4 chyby, které obchodníci často dělají v e-mailech

15.2.2019 

E-mailů přichází klientům hodně a ten váš musí splňovat řadu věcí, aby mezi ostatní konkurencí vynikl a potenciální klient mu věnoval svoji pozornost. Dlouhý e-mail plný textu nebo prodejních klišé…

Článek v rámci předplatného Co dělají neúspěšní prodejci špatně?

11.2.2019 

Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady – komunikační dovednosti, odborné znalosti, emoční inteligenci a schopnost ostatní inspirovat. Existují ale i obchodníci, kteří…

Článek v rámci předplatného Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“?

8.2.2019 

Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí. Lepší je se držet prověřených prodejních metod, které vždy fungovaly a dodnes se používají. Tři hlavní způsoby, jak navýšit…

Článek v rámci předplatného icon Aleš Karo je novým šéfem retailu Sberbank

7.2.2019 

Od 15. ledna 2019 nastoupil na novou pozici Head of Retail zkušený bankovní manažer Aleš Karo.

Článek v rámci předplatného Pokud si myslíte, že potenciálního klienta rušíte, předem prohráváte

5.2.2019 

Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním světě uspěli, je překonat svůj strach. To se týká jak úplných nováčků, tak i ostřílených matadorů. Strach z neznámého, z …

Článek v rámci předplatného Pět kroků k vybudování obchodního týmu snů

1.2.2019 

Mít skvělý, samostatně pracující a všechny překážky překonávající prodejní tým je snem každého obchodního manažera. Řada vedoucích ale dělá chyby, od způsobu výběru nových členů týmu, přes vývoj…

icon Nástrahy podnikatelského úspěchu

31.1.2019 

Každý podnikatel nebo zakladatel společnosti sní o vybudování úspěšného podniku, podnikatelský úspěch je však možná až příliš oslavován.

Článek v rámci předplatného B2B prodej: Šest signálů, že by firma mohla mít zájem o váš produkt

30.1.2019 

Ať už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu, existují určité signály, které vám pomohou identifikovat moment, kdy je firma připravena zajímat se o nové nabídky. Zde je šest…

Článek v rámci předplatného Sedm rad začínajícím obchodníkům

24.1.2019 

Jste v obchodní sféře noví? Nikdy jste přímo prodej nedělali a je to pro vás nová výzva? I když vše je lehčí se zkušenostmi, obchod není žádná velká věda a největšího úspěchu člověk dosáhne se…

icon Co bude znamenat rok 2019 pro digitální transformace?

15.1.2019 

Bude to stále méně o automatizaci neefektivních funkcí back office a zastaralých obchodních procesů. Důraz bude oproti tomu kladen na technologické inovace, které dokážou otřást celými odvětvími.

Článek v rámci předplatného Strach – překážka číslo 1 úspěšného obchodování

14.1.2019 

Strach je přirozená reakce na situace, které jsou neznámé nebo před kterými bychom se měli mít na pozoru. Bohužel figuruje do značné míry i v obchodních transakcích a jednáních, a to na obou stranách,…

Výpis 601615 z celkem 2596