Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Víte, co frustruje váš tým?

14.5.2019 

Nejen manažeři lidských zdrojů se obávají ztráty zaměstnanců – může to notně potrápit všechny vedoucí pracovníky a manažery jednotlivých oddělení. I ti se mohou dostat do stresu, když jejich týmy…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

13.5.2019 

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a nejpřirozenější pro klienta. Pokud zahltíte klienta informacemi nebo nebude váš postup zcela transparentní či pochopitelný,…

Článek v rámci předplatného Paretovo pravidlo a time management

7.5.2019 

V obchodě existuje řada principů a obecných pravidel, které mají univerzální platnost. Jedním z těchto pravidel je i Paretův princip, pojmenovaný podle italského ekonoma Vilfreda Pareta, a my si nyní…

icon Informovanější rozhodování: Nástroje, které používá McKinsey (2/2)

7.5.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že existuje nástroj, který umožňuje firmám pochopit vlastní organizační strukturu, která nemusí být vždy jasná.

Článek v rámci předplatného „Humánní prodej“ aneb Jak si získat klienty lidským přístupem

6.5.2019 

Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a to vše pouze za účelem zisku. Bohužel v některých případech je tento stereotyp pravdivý. Prodejní…

Článek v rámci předplatného Čtyři zvyky top prodejců, jak uzavírat více obchodů

2.5.2019 

Efektivita práce, time management, absence prokrastinace, účinné obchodní techniky a schopnost určit si priority. Takové jsou osobnostní vlastnosti top prodejců, kteří svůj čas dovedou maximálně…

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro správné nastavení systému odměn obchodníků

30.4.2019 

Obchodní svět do značné míry stojí na odměnách. Provize z prodeje nebo odměny za překročené obchodní plány fungují jako zásadní motivační faktory při práci prodejců. Správné nastavení systému odměn…

Článek v rámci předplatného Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech

29.4.2019 

Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní výsledky. Obecně se dá říci, že vylepšení vašeho prodejního výkonu závisí na tom, jak dobře si vedete v následujících třech…

Článek v rámci předplatného Šest kroků k úspěšnému navýšení prodejních objemů vašeho týmu

24.4.2019 

Pokud je vaším cílem vylepšení efektivity práce vašeho týmu a navýšení objemu obchodů, které uzavírá, musíte vytvořit jasnou a srozumitelnou strategii založenou na těch správných datech. Bez správně…

Článek v rámci předplatného icon Kovosvit MAS jmenoval Reného Holmana Manažerem obchodu pro ČR a SR

17.4.2019 

René Holman, dosud obchodně-technický zástupce společnosti Kovosvit MAS po Ústecký, Liberecký a Středočeský kraj, se nově stal Manažerem obchodu pro Českou republiku a Slovensko. Cílem změny je…

Článek v rámci předplatného Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi

16.4.2019 

Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce komunikovat s potenciálním klientem, a také na tom, jestli je schopen získat relevantní informace a dostat se…

Článek v rámci předplatného Co zjistit od nového klienta, který vás sám kontaktoval

11.4.2019 

Kontakty na potenciální klienty se dají snadno rozdělit do priorit podle toho, jak velký potenciál mají. Jedna z největších úspěšností se pojí s tzv. „inbound leads“, tedy kontakty, které se vám sami…

icon Angličtina s jazykovou školou LITE: Reportování výsledků

11.4.2019 

Máte anglicky mluvícího šéfa nebo některé kolegy a potřebujete je informovat o průběhu a výsledcích své práce v angličtině? Podívejte se na slovíčka a fráze k tématu Reportování výsledků (Reporting…

icon Jak by se maloobchod měl přizpůsobit nakupování online

9.4.2019 

Jsou tradiční fyzické prodejny odsouzeny k zániku s tím, jak roste nakupování online? Výhody pro zákazníky jsou jasné: internetové obchody jsou k dispozici neustále a umějí doručit nákup až do domu.

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak zformulovat hlavní myšlenku produktu a zaujmout klienta

3.4.2019 

V angličtině se vžil výraz „elevator pitch“, který by se dal volně přeložit jako „promluva ve výtahu“. Tato fráze odkazuje na myšlenku, že prodejní prezentace obchodníka by měla být tak krátká, úderná…

Výpis 601615 z celkem 2619