Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

icon Radek Jašíček, Key Account Manager Güdel a.s.: „Studium US-MBA předčilo má očekávání."

3.12.2018 

Po studiu práva a strojního inženýrství jsem nastoupil na pozici obchodně-technického zástupce do mezinárodní firmy zabývající se návrhem řešení a prodejem strojních zařízení pro průmyslovou…

Článek v rámci předplatného icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

29.11.2018 

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout. Již teď se 40 % veškerého e-commerce obchodu odehrává v Číně a do roku 2020 by…

Článek v rámci předplatného Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň

29.11.2018 

Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi z hlavních cílů vás coby prodejce. A jednou z nejúčinnějších zbraní, díky které těchto cílů…

Článek v rámci předplatného Jak v roce 2019 získat více zákazníků

23.11.2018 

Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány. Jedním takovým ideálním cílem je například zvýšit počet klientů v roce 2019 o určitý počet nebo procento. Jedná se samozřejmě o…

Článek v rámci předplatného icon Jak dostat prodejce ze staré školy na stejnou úroveň s mladšími kolegy

23.11.2018 

V diverzitě týmu je síla. Jestliže se vám podaří v rámci jednoho obchodního týmu zkombinovat mladší ročníky prodejců, kteří jsou zpravidla draví a vyznají se v moderních technologiích, s jejich…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů ve vašem týmu

22.11.2018 

Jednou ze zásadních překážek úspěchu obchodního týmu je přílišná délka prodejních cyklů. Jestliže členové vašeho týmu neumějí dotahovat rozjednané obchody ke zdárnému konci včas, navyšuje se tím…

icon Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují

21.11.2018 

Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište příspěvky pro jiné weby a nebo oslovte odborníky z oboru.

Článek v rámci předplatného Jak a do čeho v průběhu pracovního dne investovat váš čas?

12.11.2018 

Time management je v obchodním světě velké téma. Pokud si totiž neumíte zorganizovat čas, určit si priority a zaměřovat se na důležité úkony, nemůžete nikdy pracovat efektivně. Často se ale stává, že…

Článek v rámci předplatného Čtyři zvyky obchodníků, které odvrátí jejich vyhoření

6.11.2018 

Syndrom vyhoření je strašákem pracovníků v mnoha oborech. Obchodní sféra je tímto nešvarem postižena o to více, že prodej je psychicky náročnou prací, kde velkou roli hraje mentální rozpoložení a…

icon Nový trend v benefitech pro Vaše zaměstnance. Dobijte jim stravenkovou kartu. A bez poplatků!

5.11.2018 

Spolu s papírovými stravenkami Naše stravenka můžete nyní svým zaměstnancům dobít stravenkovou kartu, která přináší výhody jak vám, tak vašim pracovníkům. Tímto efektivním benefitním nástrojem omezíte…

Článek v rámci předplatného icon Rafal Wawrzyniak novým CEO společnosti Mercedes-Benz PRAHA

31.10.2018 

Do čela společnosti Mercedes-Benz PRAHA byl v říjnu jmenován Rafal Wawrzyniak (39). Na stejné pozici CEO retailového prodejce působil v Polsku poslední čtyři roky a dosáhl zde mimořádných úspěchů.

Článek v rámci předplatného Čtyři manažerské tipy pro větší výkonnost obchodního týmu

23.10.2018 

Motivovat zaměstnance k těm nejlepším výkonům nelze pouze penězi. Vedoucí týmu musí umět podnítit členy týmu k té nejlepší práci i jinými prostředky. Dnes se podíváme na čtyři trochu netradiční…

3 způsoby osobního rozvoje ze staré školy, které ale výborně fungují

22.10.2018 

V mnoha odvětvích lidské činnosti se přichází s novými a moderními postupy, které v efektivitě často předčí ty staré. Nejinak tomu je i v obchodní branži. Existují přesto určité staré postupy, které…

icon Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

18.10.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám neposkytnou kompletní obrázek o tom, co si myslí vaši zákazníci. Nyní uvidíme, jak to dělá oddělení, které obvykle má hlas…

icon Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat

16.10.2018 

Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší prodeje. Když zákazníkům nasloucháte, dočkáte se méně eskalací jejich stížností a zákazníci s vámi…

Výpis 631645 z celkem 2596