Aleš Karo je novým šéfem retailu Sberbank
Od 15. ledna 2019 nastoupil na novou pozici Head of Retail zkušený bankovní manažer Aleš Karo.
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Od 15. ledna 2019 nastoupil na novou pozici Head of Retail zkušený bankovní manažer Aleš Karo.
Pokud si myslíte, že potenciálního klienta rušíte, předem prohráváteJednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním světě uspěli, je překonat svůj strach. To se týká jak úplných nováčků, tak i ostřílených matadorů. Strach z neznámého, z …
Pět kroků k vybudování obchodního týmu snůMít skvělý, samostatně pracující a všechny překážky překonávající prodejní tým je snem každého obchodního manažera. Řada vedoucích ale dělá chyby, od způsobu výběru nových členů týmu, přes vývoj…
Každý podnikatel nebo zakladatel společnosti sní o vybudování úspěšného podniku, podnikatelský úspěch je však možná až příliš oslavován.
B2B prodej: Šest signálů, že by firma mohla mít zájem o váš produktAť už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu, existují určité signály, které vám pomohou identifikovat moment, kdy je firma připravena zajímat se o nové nabídky. Zde je šest…
Sedm rad začínajícím obchodníkůmJste v obchodní sféře noví? Nikdy jste přímo prodej nedělali a je to pro vás nová výzva? I když vše je lehčí se zkušenostmi, obchod není žádná velká věda a největšího úspěchu člověk dosáhne se…
Bude to stále méně o automatizaci neefektivních funkcí back office a zastaralých obchodních procesů. Důraz bude oproti tomu kladen na technologické inovace, které dokážou otřást celými odvětvími.
Strach – překážka číslo 1 úspěšného obchodováníStrach je přirozená reakce na situace, které jsou neznámé nebo před kterými bychom se měli mít na pozoru. Bohužel figuruje do značné míry i v obchodních transakcích a jednáních, a to na obou stranách,…
3 nejjednodušší typy potenciálních klientůKontakty na potenciální klienty se dají rozdělit do různých kategorií podle celé řady faktorů. Co se týče úspěšnosti, vévodí tři typy klientů, které vám představíme v dnešním článku společně s tipy,…
Obchodní schůzka: Proč nesmíte jet na autopilotaMnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně provede celou řadu telefonátů, a mnohdy je proto pro ně těžké dodržet jednu hlavní zásadu, která je k úspěchu nutná - udržovat ke…
Zaučování nových pracovníků často rozhoduje o tom, jestli první půlrok tento pracovník bude přínosem nebo spíše zátěží. Navíc čím dříve získá zaměstnanec zdravé návyky, tím lepší výsledky bude v …
5 tipů pro začátečníky, jak zaujmout klientaJste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme vám pět základních kroků k zaujetí potenciálního klienta během obchodní schůzky, které jsou uplatnitelné v jakémkoliv oboru.
Není žádným tajemstvím, že být skvělým obchodníkem je zčásti otázkou vzdělání, odbornosti a zkušeností, ale z největší části se jedná o nastavení mysli. Psychické rozpoložení hraje extrémně důležitou…
Výhody heterogenního obchodního týmuObchodní manažeři často hledají nové posily do týmu i podle toho, jak do stávající skupiny noví kandidáti „zapadnou“. Na jednu stranu je nutné, aby si členové týmu rozuměli a dovedli spolu efektivně…
Ecommerce: Jak na to, aby to fungovaloJedním z největších úskalí ecommerce je neexistující záruka, že se váš produkt podaří prodat.