Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Vyhoření obchodníka: Jak čelit syndromu vyhoření v prodeji

12.7.2019 

V prodeji platí, že výsledky daného pracovníka jsou přímo závislé na jeho psychickém rozpoložení. Obchodníci občas musí umět vypnout a relaxovat, a to i v případě, že se jim momentálně daří. K obchodu…

Článek v rámci předplatného Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

11.7.2019 

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…

Článek v rámci předplatného Pět kroků k efektivnímu systému práce

10.7.2019 

Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete efektivně? Výzkumy uvádí, že průměrný prodejce stráví přes polovinu času neprodejní činností – tedy sekundárními aktivitami, které…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Článek v rámci předplatného 5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

8.7.2019 

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy stačí přesvědčit v danou chvíli pouze něj, bohužel v prodeji moc často nenastává. Situace, kdy se na…

icon Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

8.7.2019 

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny, elektroniku, oblečení, nábytek, ale i služby, vždy se rozmýšlí i na základě recenzí předchozích nakupujících. Mnohdy zákazníci důvěřují…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

2.7.2019 

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si sednout a rozmyslet si, jestli neexistuje…

Článek v rámci předplatného Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou

28.6.2019 

Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné naučit se rozpoznat, co je důležité a co ne a co si tedy zaslouží nebo nezaslouží vaši pozornost a energii. Schopnost…

Článek v rámci předplatného Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu

27.6.2019 

Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost vašich činností. A stejně tak platí, že menší, ale dlouhodobě provozované zlozvyky mohou ve výsledku pokazit váš výkon velmi…

Článek v rámci předplatného Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

26.6.2019 

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A navíc je často vnímají negativně. Scénáře mají ale své místo i na osobních obchodních jednáních, a pokud jsou správně…

icon 5 tipů, jak vést interní školení v oblasti prodeje

25.6.2019 

Řada firem spoléhá při vzdělávání svých zaměstnanců na externí agentury a drahá, odborná školení. Ty se často konají nárazově, a i když mohou přinést určitý úspěch, nikdy nenahradí drobná, pravidelná…

icon Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (2/2)

21.6.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze provádět jak online, tak v prodejně. Nyní se podívejme na několik dalších příkladů, jak lze přemostit online a offline svět.

icon Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (1/2)

18.6.2019 

Personalizovaná zákaznická zkušenost, to je budoucnost. Maloobchodníci musejí umět propojit fyzické a online kanály.

Článek v rámci předplatného Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up

17.6.2019 

Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji složitost má ale tato prodejní forma své kouzlo, protože vám umožňuje nastavovat si nová pravidla a zkoušet…

Výpis 571585 z celkem 2619