Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

icon Jaké lidi potřebuje nový startup

24.7.2019 

Které lidi je důležité nabrat do nového startupu? Mnozí zakladatelé se dostali tam, kde jsou, díky svým prodejním dovednostem. Další zase protože dobře znají svůj produkt. Jenže rychle přijde čas, kdy…

Článek v rámci předplatného Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

24.7.2019 

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…

Článek v rámci předplatného Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí

22.7.2019 

Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o obchodní praxi, které si nechávají zkušení obchodníci spíše pro sebe, a na které prodejce přijde zpravidla až po delší praxi v …

icon Každý by měl chápat základní principy podnikových financí

22.7.2019 

Když se mluví o vytváření hodnot, měli bychom se zaměřit na to, co má na tento koncept přímý dopad. Manažeři by si proto měli být více vědomi primárního principu, jak se hodnota tvoří. Nenechte se…

icon Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

18.7.2019 

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet. Jinými slovy obsah, který váš návštěvník dostane, pokud vám za něj poskytne svůj e-mail (obvykle jde o poslání e-knihy nebo…

Článek v rámci předplatného Tipy pro nové prodejce: Jak dosáhnout „prodejní nálady“ a udržet si ji?

16.7.2019 

Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích vás, tedy samotného prodejce. Jestliže jste ve stresu, nedaří se vám, bojíte se odmítnutí nebo z nějakého jiného důvodu nejste…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

12.7.2019 

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci zase mají snadnější přístup na trh. Firmy působící na trhu B2B se tak mohou snažit znovu získat podíl…

icon Vyhoření obchodníka: Jak čelit syndromu vyhoření v prodeji

12.7.2019 

V prodeji platí, že výsledky daného pracovníka jsou přímo závislé na jeho psychickém rozpoložení. Obchodníci občas musí umět vypnout a relaxovat, a to i v případě, že se jim momentálně daří. K obchodu…

Článek v rámci předplatného Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

11.7.2019 

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…

Článek v rámci předplatného Pět kroků k efektivnímu systému práce

10.7.2019 

Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete efektivně? Výzkumy uvádí, že průměrný prodejce stráví přes polovinu času neprodejní činností – tedy sekundárními aktivitami, které…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Článek v rámci předplatného 5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

8.7.2019 

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy stačí přesvědčit v danou chvíli pouze něj, bohužel v prodeji moc často nenastává. Situace, kdy se na…

icon Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

8.7.2019 

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny, elektroniku, oblečení, nábytek, ale i služby, vždy se rozmýšlí i na základě recenzí předchozích nakupujících. Mnohdy zákazníci důvěřují…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

2.7.2019 

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si sednout a rozmyslet si, jestli neexistuje…

Výpis 541555 z celkem 2596