Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného Úspěšný prodej krok po kroku

15.10.2019 

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka určitého konkrétního klienta…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři otázky, které musíte na pohovoru položit kandidátovi na vedoucího obchodního týmu

14.10.2019 

Vybrat vhodného vedoucího obchodního týmu je úkol hodný skutečně zkušeného a schopného náborového pracovníka. Nový vedoucí obchodního týmu si totiž musí nejen sednout se členy daného týmu, ale musí…

icon Jsem rád, když je „ajťák“ trochu „projekťák“. Lépe vnímá potřeby zákazníka i ostatních v týmu

14.10.2019  Rozhovor s Janem Pavlem, vedoucím oddělení IT služeb a vývoje software v Computer Help

Společnost Computer Help působí na českém IT trhu od revoluce. Vznikla jako vzdělávací firma, jejímiž kurzy za řadu let prošly desetitisíce účastníků. Postupně se rozšířila také o technické služby a…

icon Trénink je důležitou součástí firemní kultury. Od prvního dne.

11.10.2019  Rozhovor s Pavlem Milcem, HR ředitelem ve společnosti O2

Pavel Milec vede od začátku letošního roku personální divizi v O2. U tohoto operátora však pracuje více než deset let. Za tu dobu získal zkušenosti napříč celou společností. Nejdůležitější rolí HR je…

icon Proč byl povýšen? Protože mu to strategicky myslelo (2/2)

11.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jak se stát strategickým myslitelem. Nyní uvidíme, jak to následně ukázat svým nadřízeným.

Článek v rámci předplatného Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě

8.10.2019 

Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní úspěšnosti celé firmy. I pokud daná firma disponuje kvalitními a ambiciózními prodejci, není jí to…

Článek v rámci předplatného Diverzita jako klíč k úspěchu obchodního týmu

3.10.2019 

Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné, že máte přesnou představu o tom, jak by jednotliví členové týmu měli pracovat a jak by měl vypadat jejich přístup, jednání i…

Článek v rámci předplatného Strategie „Six Sigma“ a její využití v optimalizaci prodejních procesů

30.9.2019 

„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20. století a která je zaměřená na minimalizaci variability a defektů při výrobě, v prodejních procesech…

Článek v rámci předplatného Pět otázek, které si musíte položit před B2B obchodní schůzkou

27.9.2019 

I přestože má B2B obchodování mnoho společného s B2C prodejem, existují určité odlišnosti, které je při prodeji firemním klientům mít na paměti. Tak zaprvé je většinou o potenciálních firemních…

Článek v rámci předplatného Sedm vlastností úspěšných obchodníků

26.9.2019 

Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného přístupu. V tomto článku vám popíšeme sedm vlastností úspěšných obchodníků, které se projevují v jejich…

icon New Horizons radí, jak získat celosvětově uznávanou IT certifikaci CISSP

26.9.2019 

Certifikace Certified Information Systems Security Professional (CISSP) je jednou z nejvyhledávanějších a nejpřísnějších certifikací v IT průmyslu. Jedná se o mezinárodně uznávanou certifikaci…

Článek v rámci předplatného Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili

23.9.2019 

Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní technologie, proměňují se i očekávání klientů a jejich chování. K těmto změnám je potřeba přihlížet při vašich prodejních snahách a…

Článek v rámci předplatného Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu?

18.9.2019 

Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou poskytnout data, o kterých se prodejcům, manažerům a obchodním stratégům v minulosti ani nezdálo. Při správném sběru a využití dat z …

Článek v rámci předplatného 5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat

13.9.2019 

V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v řadě jiných je zákaznický servis poskytován speciálním, dedikovaným oddělením. V tomto článku se podíváme na to, v kterých…

Článek v rámci předplatného Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

12.9.2019 

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších důvodů, které stojí za odmítnutím nabízeného řešení ze strany potenciálního klienta. Problémem z …

Výpis 511525 z celkem 2596