Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Jak vypracovat druhořadé obchodníky ve skvělé prodejce

26.11.2019 

Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními obchodníky a jak si je udržet. Méně materiálu se ale věnuje poměrně častému problému, a to je práce s obchodníky, kterým se…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku

21.11.2019 

Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a málokterý prodejce se nějak hlouběji zamýšlí nad tím, že by měl dlouhodobě pracovat na budování i své osobní značky. Zde jsou…

Článek v rámci předplatného Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků

19.11.2019 

Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste zkušený obchodník, který si ale chce osvěžit své prodejní techniky a hledá…

icon Sedíte si na datech? Aneb HR analýzy jako podklad pro efektivnější rozhodování

11.11.2019 

HR analýzy jsou oblastí, o kterou se zajímá stále více personalistů a manažerů. Důvod je jednoduchý. HR analýzy přinášejí potřebné know-how pro rozhodování do každé společnosti. Ve svém důsledku pak…

icon Naučte se, jak se začít bavit s kýmkoli, koho potkáte

29.10.2019 

Cítili jste někdy závist, když jste viděli, jak někteří prodejci umějí komunikovat s cizími lidmi bez jakékoli námahy? Jak dovedou nenuceně zahájit rozhovor s lidmi, kteří cestují stejným letadlem…

Článek v rámci předplatného Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

25.10.2019 

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují triky a zkratky, které znáte, ale spíš dlouhodobá práce, konzistentnost a váš přístup. A právě proto…

Článek v rámci předplatného Využití síly příběhu v e-mailové kampani

24.10.2019 

Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se uplatňují v jakémkoliv jiném prodejním nebo prezentačním formátu. Jedním z prvků, který je společný všem obchodním praktikám a…

Článek v rámci předplatného 7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

23.10.2019 

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle se z něj dostane. Nezkušení nebo nedostatečně odolní obchodníci se můžou dostat do určité paniky a…

Článek v rámci předplatného Úspěšný prodej krok po kroku

15.10.2019 

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka určitého konkrétního klienta…

icon Jsem rád, když je „ajťák“ trochu „projekťák“. Lépe vnímá potřeby zákazníka i ostatních v týmu

14.10.2019  Rozhovor s Janem Pavlem, vedoucím oddělení IT služeb a vývoje software v Computer Help

Společnost Computer Help působí na českém IT trhu od revoluce. Vznikla jako vzdělávací firma, jejímiž kurzy za řadu let prošly desetitisíce účastníků. Postupně se rozšířila také o technické služby a…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři otázky, které musíte na pohovoru položit kandidátovi na vedoucího obchodního týmu

14.10.2019 

Vybrat vhodného vedoucího obchodního týmu je úkol hodný skutečně zkušeného a schopného náborového pracovníka. Nový vedoucí obchodního týmu si totiž musí nejen sednout se členy daného týmu, ale musí…

icon Trénink je důležitou součástí firemní kultury. Od prvního dne.

11.10.2019  Rozhovor s Pavlem Milcem, HR ředitelem ve společnosti O2

Pavel Milec vede od začátku letošního roku personální divizi v O2. U tohoto operátora však pracuje více než deset let. Za tu dobu získal zkušenosti napříč celou společností. Nejdůležitější rolí HR je…

icon Proč byl povýšen? Protože mu to strategicky myslelo (2/2)

11.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jak se stát strategickým myslitelem. Nyní uvidíme, jak to následně ukázat svým nadřízeným.

Článek v rámci předplatného Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě

8.10.2019 

Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní úspěšnosti celé firmy. I pokud daná firma disponuje kvalitními a ambiciózními prodejci, není jí to…

Článek v rámci předplatného Diverzita jako klíč k úspěchu obchodního týmu

3.10.2019 

Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné, že máte přesnou představu o tom, jak by jednotliví členové týmu měli pracovat a jak by měl vypadat jejich přístup, jednání i…

Výpis 526540 z celkem 2619