Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného icon Principy odměňování na základě KPI u obchodních pozic

5.9.2019 

„KPI“, neboli „Key Performance Indicators“, jsou výkonností parametry, na základě kterých může probíhat odměňování zaměstnanců. Definice těchto parametrů může vypadat různě a v dnešním článku se…

Článek v rámci předplatného icon Pět signálů, které vám v CV prozradí dobrého obchodníka

2.9.2019 

Máte za úkol najít nového obchodního zástupce? Snažíte se obsadit pozici, kde je nutné mít vynikající obchodní smýšlení a prodejní přístup? Ukážeme vám pět znaků v CV kandidáta, které vám pomohou…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování: 4 otázky směrem ke klientovi, díky kterým uzavřete obchod snů

30.8.2019 

B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a používat. V tomto článku vám poradíme, jaké čtyři sugestivní otázky položit klientovi, abyste s ním uzavřeli obchod o co největším…

Článek v rámci předplatného Šest tipů pro B2B obchodníky

26.8.2019 

Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě trénovat, aby se udrželi na vrcholu, tak i top obchodníci si musí neustále oprašovat svoje znalosti, analyzovat svoji…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky ke zjednodušení vašeho prodejního cyklu

23.8.2019 

Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho úspěšné zakončení. Jednoduchost, efektivita, rychlost a jednoznačnost komunikace jsou základem úspěchu. V tomto článku si proto…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby výpočtu odměn obchodních zástupců

22.8.2019 

V prodejním světě je běžnou praxí, že kromě fixního platu jsou obchodníci odměňováni i pomocí odměn. Ty se odvíjejí od jejich obchodních výsledků a motivují je k podávání toho nejlepšího výkonu.…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

20.8.2019 

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s klienty, ale pouze málo z těchto setkání…

Článek v rámci předplatného 4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

19.8.2019 

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít smlouvu ještě ten den na daném setkání. Pokud totiž necháte klienta odejít ze schůzky s tím, že si ještě případné přijetí vaší…

icon Změňte své myšlení a staňte se úspěšnějšími

16.8.2019 

Myšlení a smýšlení je základem každého úspěchu. Musíte mít pevně ukotvené své ustálené vzorce smýšlení, abyste se na ně mohli spolehnout a opřít se o ně, když budete potřebovat. Proto byste měli…

icon Neočekávané benefity produktu: Jak je nejlépe prodat

15.8.2019 

Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané benefity. Slavný příklad je Viagra, která byla původně vyvinuta pro léčbu kardiovaskulárních problémů. Během testování pak bylo…

Článek v rámci předplatného Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků

14.8.2019 

Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším zdrojem nových kontaktů na ideální potenciální zákazníky. Známí vašich zákazníků jsou jim totiž často sociální i demograficky…

icon Klíč k motivaci – zhmotnit nehmatatelné

13.8.2019 

Úspěšnost a prosperita každé organizace závisí na dvou aspektech vedení – procesním a lidském. Procesní část je o vytváření strategie a implementaci procesů, systémů a struktury tak, aby bylo…

icon Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (1/2)

2.8.2019 

Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z odborníků na vše, co je dnes potřeba pro úspěšný marketing a PR v digitálním prostoru. Agentury proto nejsou mrtvé, jsou…

icon Co dělat, abyste předstihli své konkurenty

31.7.2019 

Konkurence může náš život pořádně ztížit. Je sice výhodná pro spotřebitele, pro podnikatele však může znamenat hodně stresu. Chcete-li přežít v nemilosrdném soupeření s konkurencí, musíte být…

Článek v rámci předplatného Základní pravidla telefonního prodeje

29.7.2019 

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom malé zkušenosti? Do určité míry je telefonování součástí jakéhokoliv prodeje a obchodování, a i když nejste třeba přímo…

Výpis 526540 z celkem 2596