Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

19.8.2019 

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít smlouvu ještě ten den na daném setkání. Pokud totiž necháte klienta odejít ze schůzky s tím, že si ještě případné přijetí vaší…

icon Změňte své myšlení a staňte se úspěšnějšími

16.8.2019 

Myšlení a smýšlení je základem každého úspěchu. Musíte mít pevně ukotvené své ustálené vzorce smýšlení, abyste se na ně mohli spolehnout a opřít se o ně, když budete potřebovat. Proto byste měli…

icon Neočekávané benefity produktu: Jak je nejlépe prodat

15.8.2019 

Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané benefity. Slavný příklad je Viagra, která byla původně vyvinuta pro léčbu kardiovaskulárních problémů. Během testování pak bylo…

Článek v rámci předplatného Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků

14.8.2019 

Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším zdrojem nových kontaktů na ideální potenciální zákazníky. Známí vašich zákazníků jsou jim totiž často sociální i demograficky…

icon Klíč k motivaci – zhmotnit nehmatatelné

13.8.2019 

Úspěšnost a prosperita každé organizace závisí na dvou aspektech vedení – procesním a lidském. Procesní část je o vytváření strategie a implementaci procesů, systémů a struktury tak, aby bylo…

icon Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (1/2)

2.8.2019 

Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z odborníků na vše, co je dnes potřeba pro úspěšný marketing a PR v digitálním prostoru. Agentury proto nejsou mrtvé, jsou…

icon Co dělat, abyste předstihli své konkurenty

31.7.2019 

Konkurence může náš život pořádně ztížit. Je sice výhodná pro spotřebitele, pro podnikatele však může znamenat hodně stresu. Chcete-li přežít v nemilosrdném soupeření s konkurencí, musíte být…

Článek v rámci předplatného Základní pravidla telefonního prodeje

29.7.2019 

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom malé zkušenosti? Do určité míry je telefonování součástí jakéhokoliv prodeje a obchodování, a i když nejste třeba přímo…

Článek v rámci předplatného Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

24.7.2019 

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…

icon Jaké lidi potřebuje nový startup

24.7.2019 

Které lidi je důležité nabrat do nového startupu? Mnozí zakladatelé se dostali tam, kde jsou, díky svým prodejním dovednostem. Další zase protože dobře znají svůj produkt. Jenže rychle přijde čas, kdy…

Článek v rámci předplatného Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí

22.7.2019 

Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o obchodní praxi, které si nechávají zkušení obchodníci spíše pro sebe, a na které prodejce přijde zpravidla až po delší praxi v …

icon Každý by měl chápat základní principy podnikových financí

22.7.2019 

Když se mluví o vytváření hodnot, měli bychom se zaměřit na to, co má na tento koncept přímý dopad. Manažeři by si proto měli být více vědomi primárního principu, jak se hodnota tvoří. Nenechte se…

icon Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

18.7.2019 

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet. Jinými slovy obsah, který váš návštěvník dostane, pokud vám za něj poskytne svůj e-mail (obvykle jde o poslání e-knihy nebo…

Článek v rámci předplatného Tipy pro nové prodejce: Jak dosáhnout „prodejní nálady“ a udržet si ji?

16.7.2019 

Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích vás, tedy samotného prodejce. Jestliže jste ve stresu, nedaří se vám, bojíte se odmítnutí nebo z nějakého jiného důvodu nejste…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

12.7.2019 

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci zase mají snadnější přístup na trh. Firmy působící na trhu B2B se tak mohou snažit znovu získat podíl…

Výpis 556570 z celkem 2619