Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další

17.12.2019 

Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři prořídli a zdá se, že už není moc co dělat? Takto vypadá konec roku u spousty obchodních společností. Ale i tento čas se dá…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů

12.12.2019 

V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi těžké. Jedním ze způsobů, jak získat určitou konkurenční výhodu v prezentaci vašeho produktu, je…

Článek v rámci předplatného icon Jste dobří v mluvení na veřejnosti? Zpeněžte své zkušenosti

11.12.2019 

Můžete pomoci ostatním vytvořením kurzu a jeho prodejem na svém webu. Nebo alespoň využijte své zkušenosti k poskytnutí cenných rad na svém blogu.

Článek v rámci předplatného icon 4 nenápadné vlastnosti kvalitního kandidáta na obchodní pozici

11.12.2019 

Najít kvalitního prodejce je čím dál tím těžší. Je totiž jenom málo skutečných profesionálů, kteří si tento obor dobrovolně vybrali a kteří se mu chtějí dlouhodobě věnovat. Naopak je řada těch, kteří…

Článek v rámci předplatného Čtyři předsevzetí, která by si obchodník měl dát na nový rok

9.12.2019 

Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a dávají si předsevzetí na rok nastávající. V dnešním článku se podíváme, jaká čtyři předsevzetí by si měli dát do nového roku…

Článek v rámci předplatného Čtyři směry, kterými může start-up dále růst

4.12.2019 

Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej nabízí, a bez dlouhodobě udržitelných strategických rozhodnutí vždy dříve nebo později u start-upu dojde ke stagnaci.…

icon Recruitment Academy Awards představily novou kategorii i divácké hlasování

3.12.2019 

Vzdělávací společnost Recruitment Academy letos už popáté ocenila firmy z nejlepším HR marketingem v šesti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní…

Článek v rámci předplatného Jak vypracovat druhořadé obchodníky ve skvělé prodejce

26.11.2019 

Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními obchodníky a jak si je udržet. Méně materiálu se ale věnuje poměrně častému problému, a to je práce s obchodníky, kterým se…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku

21.11.2019 

Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a málokterý prodejce se nějak hlouběji zamýšlí nad tím, že by měl dlouhodobě pracovat na budování i své osobní značky. Zde jsou…

Článek v rámci předplatného Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků

19.11.2019 

Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste zkušený obchodník, který si ale chce osvěžit své prodejní techniky a hledá…

icon Sedíte si na datech? Aneb HR analýzy jako podklad pro efektivnější rozhodování

11.11.2019 

HR analýzy jsou oblastí, o kterou se zajímá stále více personalistů a manažerů. Důvod je jednoduchý. HR analýzy přinášejí potřebné know-how pro rozhodování do každé společnosti. Ve svém důsledku pak…

icon Naučte se, jak se začít bavit s kýmkoli, koho potkáte

29.10.2019 

Cítili jste někdy závist, když jste viděli, jak někteří prodejci umějí komunikovat s cizími lidmi bez jakékoli námahy? Jak dovedou nenuceně zahájit rozhovor s lidmi, kteří cestují stejným letadlem…

Článek v rámci předplatného Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

25.10.2019 

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují triky a zkratky, které znáte, ale spíš dlouhodobá práce, konzistentnost a váš přístup. A právě proto…

Článek v rámci předplatného Využití síly příběhu v e-mailové kampani

24.10.2019 

Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se uplatňují v jakémkoliv jiném prodejním nebo prezentačním formátu. Jedním z prvků, který je společný všem obchodním praktikám a…

Článek v rámci předplatného 7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

23.10.2019 

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle se z něj dostane. Nezkušení nebo nedostatečně odolní obchodníci se můžou dostat do určité paniky a…

Výpis 496510 z celkem 2596