Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti

2.7.2020 

Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie není výmluva. Ani v případě, kdy čelíte masivním výpadkům příjmů a snížené poptávce...

Článek v rámci předplatného Obchodníci budou moci uveřejnit své produkty zdarma v Nákupech Google

2.6.2020 

Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy budou moci umístit své produkty v Nákupech Google bezplatně. Google chystá také další novinky, které obchodníkům usnadní prodej…

icon Dokonce i krizová situace nabízí příležitost získat dlouhodobé klienty

1.6.2020  Rozhovor s Petrem Rozkošným, lektorem obchodních dovedností ve společnosti ICT Pro

Petr Rozkošný se coby lektor věnuje primárně oblasti prodejních dovedností, argumentace a vyjednávání. Jeho specializací je zároveň digitální marketing. Dříve se živil osobním prodejem a úspěšně…

icon Jak začít úspěšně podnikat z domova

27.5.2020 

Důvody každého podnikatele pro zahájení vlastního podnikání se liší. Flexibilita je obvykle klíčovým faktorem. Díky ní a díky často nízké režii nákladů je zahájení domácího podnikání velmi lákavou…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

12.5.2020 

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané překážky a výzvy. Obchodní týmy se rychle přizpůsobují vzdáleným pracovním prostředím a učí s novými…

icon Turbulentní časy si žádají změnu strategie

6.5.2020 

Když se časy zblázní a relativní jistota střídá nejistotu jak na horské dráze, je nutné nastavit opatření, která učiní firmu dlouhodobě odolnější. Co se vyplácí lídrům právě teď? Přinášíme pár…

Článek v rámci předplatného 20 marketingových doporučení pro e-commerce během koronavirové krize

30.4.2020 

Koronavirus nadále ovlivňuje maloobchod, a tak nezbývá než přehodnotit své aktivity a plány. Inspirujte se 20 tipy pro váš online marketing a zvažte, které mohou být užitečné právě pro vaše vlastní…

Článek v rámci předplatného Pět tipů pro restaurace, jak vytěžit z online marketingu v době pandemie

23.4.2020 

Přinutila vás pandemie COVID-19 k dočasnému uzavření vašeho provozu? Zjistěte, co můžete udělat pro udržení vašich zákazníků a komunity, než se zase naplno otevře a vaše obraty se zvýší.

icon Nakoupeno.online: bezplatný e-shop, který si vytvoří i kadeřnice nebo cukrářka

22.4.2020 

Mít prodejnu, restauraci nebo jinou vlastní živnost a nesmět ji provozovat, je průšvih. Nově vzniklá platforma nakoupeno.online však umožňuje komukliv vytvořit si na pár kliknutí jednoduchý e-shop a…

icon Shromážděte si více využitelné zpětné vazby od zákazníků

21.4.2020 

Čím více toho víte o potřebách a přáních vaší cílové skupiny, tím více můžete udělat pro to, abyste dosáhli vyšších prodejů.

icon Felix J. Wannemacher se stal generálním ředitelem společnosti Jaguar Land Rover pro Rakousko a Českou republiku

15.4.2020 

Felix J. Wannemacher se stal generálním ředitelem společnosti Jaguar Land Rover pro Rakousko a Českou republiku. Bude mít na starosti chod značek Jaguar a Land Rover na obou trzích. Jako generální…

icon Novým vedoucím property a expanze společnosti ROSSMANN se stal Martin Škabrada

2.4.2020 

Síť drogerií ROSSMANN provozující v České republice v současnosti 140 prodejen s více než 900 zaměstnanci má od 1. dubna 2020 nového šéfa oddělení property a expanze. Stal se jím Martin Škabrada.

Článek v rámci předplatného Šest obchodních metod, kterým byste se měli vyhnout

2.4.2020 

Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají, standardy a zvyklosti prodejního světa na tyto změny reagují a je potřeba z pozice obchodníka držet s novými trendy krok. V tomto…

icon O agenturní zaměstnance legálních agentur bude postaráno i v době pandemie COVID-19

25.3.2020 

Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS), která sdružuje legální agentury práce s celkovým podílem 40 % trhu a v roce 2019 zaměstnávala 94 000 agenturních zaměstnanců, upozornila na rizika…

Článek v rámci předplatného Jak prodávat v době krize a strachu

17.3.2020 

S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů a evropských ekonomik vyvstává otázka, co může obchodník, který se živí prodejem, v současné chvíli dělat, aby mohl dál…

Výpis 466480 z celkem 2595