Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků

22.9.2020 

Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát svým obchodníkům pro zlepšení jejich výkonu. Jak vypadá takový běžný koučink pro prodejní tým? Co je nejdůležitější? Čím se…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná

17.9.2020 

Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se týče dalších odhadů. Nesplnění očekávaných cílů pak akorát vytváří tlak v organizaci, snižuje morálku zaměstnanců, narušuje…

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Audio  9.9.2020 

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř 25 let. Za roky praxe se setkal s různými typy zákazníků, úspěchy i neúspěchy. Své bohaté zkušenosti rád sdílí s účastníky…

icon Ve vedení Vodafonu je nová žena. Na pozici viceprezidentky pro péči a prodej od září nastoupila Veronika Brázdilová

8.9.2020 

Veronika do Vodafonu přichází ze společnosti Xerox, kde působila šest let jako generální ředitelka pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Ve Vodafonu nahradila Annu Hoerovou a bude zodpovědná za…

Angličtina s jazykovou školou LITE: Obchod a marketing

8.9.2020 

Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy? Narážíte často na různá anglická slova a výrazy z těchto oblastí a chcete si být jisti jejich přesným významem? Ve spolupráci s…

Článek v rámci předplatného 5 chyb, které děláte při rozhovoru s kandidáty na obchodní pozice

18.8.2020 

Pokud jste někdy nabírali kandidáty na obchodní pozice, možná jste se sami už setkali s finálním odmítnutím člověka, o kterého jste stáli. Nebo jste naopak přijali nadějného obchodníka, který však…

icon Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

17.8.2020 

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o každou zakázku. Pokud takový pocit…

Článek v rámci předplatného Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb

13.8.2020 

Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý váš krok. I takové „drobnosti“, jako je například chybné oslovení může zásadně ovlivnit jejich pohled na vás a vaši značku.

Článek v rámci předplatného Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

11.8.2020 

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy opět stabilizují. Co se změní pro skupinu firemních klientů? Budou mít nová očekávání nebo potřeby?

icon Propouštění zaměstnanců automaticky nezefektivní vaše mzdové náklady

11.8.2020 

V průběhu pandemie jsme psali o tom, že dnešní krize může být vnímána také jako příležitost pro zamyšlení se nad směřováním firmy a možností napravit nedostatky z minulých let. Tyto nedostatky jsou…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

6.8.2020 

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční práce. Možná máte dokonce celou flotilu uzemněnou doma, včetně plně interních týmů a obchodníků, kteří jsou závislí na interakci…

icon Martin Čivrný je novým manažerem udržitelnosti ve společnosti MAKRO ČR

5.8.2020 

Společnost MAKRO ČR v červnu vytvořila zcela novou pozici, která se zaměří na udržitelné směřování celé sítě velkoobchodů v České republice s důrazem na snižování produkovaného odpadu. Tu bude…

icon 4x inspirace, jak přistupovat k hodnocení výkonnosti v bezprecedentní době

4.8.2020 

V mnoha firmách je polovina roku obdobím, kdy realizují hodnotící rozhovory. Od letošního ledna však zaměstnanci čelí řadě stresorů, které jsou mimo jejich kontrolu – od nečekaných výzev týkajících se…

Článek v rámci předplatného B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý?

23.7.2020 

Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů v segmentu B2B a jak jej podchytit. Pokud byste si rádi rozšířili povědomí o této oblasti, pak si přečtěte následující…

icon Gabriel Ragy se stal výkonným ředitelem společnosti Procter & Gamble ve střední Evropě

15.7.2020 

Gabriel Ragy převzal roli výkonného ředitele a předsedy představenstva společnosti Procter & Gamble ve střední Evropě. Bude zodpovědný za podnikání a provoz společnosti v 10 zemích: Polsku, České…

Výpis 451465 z celkem 2595