Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Čtyři tipy, jak zefektivnit ranní porady

21.7.2021 

Rychlé porady ráno před začátkem samotné práce mohou být skvělým způsobem, jak váš tým připravit na nastávající pracovní den. Ne vždy je ale potenciál těchto porad naplněn. Zde je několik tipů, jak…

icon Inovace založené na radikální změně pro zdravý rozum

21.7.2021 

Turín, centrála divize stavebních strojů pro zemní práce firmy Fiat. Můj šéf za mnou přichází s úkolem: „Lorenzo, prosím, zajeď do USA a zjisti, zda by se dalo něco udělat. 60 inženýrů za 10 let…

Článek v rámci předplatného Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

20.7.2021 

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich obchodních úspěších tak zásadní roli. Klíčové je to, jak si rozumíte se svými zákazníky a jak na ně…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, co dělat, když čelíte propadu ve svých prodejních číslech

15.7.2021 

Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny takového propadu jsou často zcela neznámé. Výkyvy jsou v prodeji poměrně běžnou záležitostí, při výkyvu směrem dolu je však…

Článek v rámci předplatného Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

7.7.2021 

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací nebo monologem prodejce – musí to být interaktivní dialog, během kterého zjistíte, co klient potřebuje, jaký problém řeší a…

Článek v rámci předplatného 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

22.6.2021 

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Pokud byste některé z těchto důležitých bodů vynechali, může se vám to na konci velmi vymstít. A abyste…

Článek v rámci předplatného 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

15.6.2021 

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj prodejní metody není dobrý nápad. Asi každý ví, že na začátku interakce se zákazníkem je nutné začít…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak rozpoznat vhodného kandidáta na obchodní pozici

4.6.2021 

Obchodní pozice vyžadují specifický druh lidí. Když se řekne „prodejce“, většině lidí se asi vybaví extrovertní typ člověka, který se dovede se všemi žoviálně bavit. Druhů obchodníků je ale celá…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se (téměř) zadarmo vzdělávat v obchodních dovednostech

3.6.2021 

Doba se vyvíjí a vyžaduje, aby se lidé školili, vzdělávali a sledovali nejnovější trendy. A to platí i v obchodní sféře. Tím, jak se neustále vyvíjí očekávání klientů i prodejní a marketingové…

Článek v rámci předplatného 7 zvyků, které z vás udělají lepšího obchodníka

1.6.2021 

Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických znalostech. Být dobrým obchodníkem je totiž hlavně otázkou toho správného přístupu, tvrdé práce a určité osobní integrity. V …

icon Robert Johnson posílil digitální tým společnosti Albert

27.5.2021 

Robert Johnson doplnil na pozici Growth & Retention Manager digitální tým společnosti Albert. Bude pracovat na zlepšování zákaznické zkušenosti ve všech formátech a prodejních kanálech, v nichž…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

27.5.2021 

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále nezastupitelným komunikačním kanálem, který musí umět dobrý prodejce efektivně ovládat. První kontakt s potenciálním…

Článek v rámci předplatného Šest cest k získání více kontaktů na nové klienty

18.5.2021 

Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování. Vaše prodejní techniky mohou být sebelepší, ale pokud nemáte komu produkt nabízet, případně jsou kontakty, které máte k …

icon Home office je náročný i pro introverty, jen jeho dopady pociťují později

17.5.2021  Rozhovor s Tomášem Vodenkou, lektorem manažerských a komunikačních kurzů v ICT Pro

Tomáš Vodenka vede v ICT Pro především kurzy pro manažery a obchodníky. Zaměřuje se na problematiku vedení lidí, komunikační, prezentační a prodejní dovednosti, ale také talent management. Ve…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak navýšit objemy svých prodejů

13.5.2021 

Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete sehnat více nových klientů a uzavírat více obchodů, nebo můžete například navýšit průměrný objem vašich prodejů a tím docílit…

Výpis 421435 z celkem 2619