Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Ekonomický a sociální efekt: Odvažte se naslouchat lidem ze „spodních pater pyramidy“, těm, kteří obvykle bývají opomíjeni

5.8.2021 

Říká se, že Tariq, saúdskoarabský dovozce společnosti Bobcat, by mohl koupit celou mezinárodní společnost Bobcat s 3000 zaměstnanci a jednoduše za ni zaplatit svou kreditní kartou. Je také známý tím,…

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit nerozhodného zákazníka?

3.8.2021 

V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat svoji nerozhodnost. U spousty lidí je to jednoduše strachem ze změny nebo ze závazku. Jestliže se vám stane, že…

icon Českou pobočku Pipedrive povede nově Michal Smetana. Chce rozšířit tým na 60 lidí a navázat na úspěch LeadBoosteru

2.8.2021 

Českou pobočku startupu Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu, povede nově Michal Smetana. Dosud zde působil jako Group Product Manager a stál tak za úspěchem nástroje LeadBooster, který…

Článek v rámci předplatného 4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa

29.7.2021 

Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní techniky a díky tomu zbytečně nedosahují svého plného prodejního potenciálu. Nebuďte takovýmto prodejcem a zlepšete vlastní…

Článek v rámci předplatného Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

27.7.2021 

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku, musíte vědět co klient chce a jaké jsou jeho požadavky, ale musíte se i ujistit, že mezi vaším…

icon Doosan Infracore jmenuje nového generálního ředitele pro Evropu

21.7.2021 

Společnost Doosan Infracore Europe (DIEU) oznámila, že Chris (Kwanhee) Jeong nastoupil na pozici generálního ředitele společnosti do pražské centrály firmy, která odsud řídí své evropské obchodní…

icon Čtyři tipy, jak zefektivnit ranní porady

21.7.2021 

Rychlé porady ráno před začátkem samotné práce mohou být skvělým způsobem, jak váš tým připravit na nastávající pracovní den. Ne vždy je ale potenciál těchto porad naplněn. Zde je několik tipů, jak…

icon Inovace založené na radikální změně pro zdravý rozum

21.7.2021 

Turín, centrála divize stavebních strojů pro zemní práce firmy Fiat. Můj šéf za mnou přichází s úkolem: „Lorenzo, prosím, zajeď do USA a zjisti, zda by se dalo něco udělat. 60 inženýrů za 10 let…

Článek v rámci předplatného Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

20.7.2021 

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich obchodních úspěších tak zásadní roli. Klíčové je to, jak si rozumíte se svými zákazníky a jak na ně…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, co dělat, když čelíte propadu ve svých prodejních číslech

15.7.2021 

Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny takového propadu jsou často zcela neznámé. Výkyvy jsou v prodeji poměrně běžnou záležitostí, při výkyvu směrem dolu je však…

Článek v rámci předplatného Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

7.7.2021 

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací nebo monologem prodejce – musí to být interaktivní dialog, během kterého zjistíte, co klient potřebuje, jaký problém řeší a…

Článek v rámci předplatného 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

22.6.2021 

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Pokud byste některé z těchto důležitých bodů vynechali, může se vám to na konci velmi vymstít. A abyste…

Článek v rámci předplatného 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

15.6.2021 

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj prodejní metody není dobrý nápad. Asi každý ví, že na začátku interakce se zákazníkem je nutné začít…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak rozpoznat vhodného kandidáta na obchodní pozici

4.6.2021 

Obchodní pozice vyžadují specifický druh lidí. Když se řekne „prodejce“, většině lidí se asi vybaví extrovertní typ člověka, který se dovede se všemi žoviálně bavit. Druhů obchodníků je ale celá…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se (téměř) zadarmo vzdělávat v obchodních dovednostech

3.6.2021 

Doba se vyvíjí a vyžaduje, aby se lidé školili, vzdělávali a sledovali nejnovější trendy. A to platí i v obchodní sféře. Tím, jak se neustále vyvíjí očekávání klientů i prodejní a marketingové…

Výpis 391405 z celkem 2595