Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak si při prodeji udržet vždy pozitivní přístup

20.1.2022 

Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si pozitivní přístup i tváří v tvář neúspěchům, které k obchodní činnosti nevyhnutelně patří. Jestliže jste ve stresu, nedaří se…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zabránit tomu, aby klient odmítl nabídku kvůli vysoké ceně

18.1.2022 

Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny obchodu? A víte, jak se těchto chyb vyvarovat? Zde je několik rad, které vám pomohou zabránit tomu, aby se cena stala problémem,…

icon Novým generálním ředitelem banky ING v České republice se stal Erik Fortgens

14.1.2022 

V letošním roce slaví banka ING 30 let působení na českém trhu. Nově ji od 1. ledna vede Erik Fortgens (49). Původně šéf korporátních služeb banky přebírá pozici generálního ředitele po Roelu…

icon Jakub Žižka je novým tiskovým mluvčím pro Tesco v České republice

14.1.2022 

Na pozici manažera externí komunikace pro Tesco v České republice nastoupil od letošního ledna Jakub Žižka, který se zároveň stal tiskovým mluvčím společnosti.

Článek v rámci předplatného Jak dotáhnout obchod do konce a zabránit tomu, aby se klient odmlčel

13.1.2022 

Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy žádnou odpověď nedostane a řada obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a klient se odmlčí. Tento scénář je…

Článek v rámci předplatného Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu

11.1.2022 

Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy různé pocity a reakce. Existují slova, která evokují akci, odhodlanost a profesionalitu. A pak jsou…

icon Novým ředitelem nákupu ve společnosti ROSSMANN se stal Michal Široký

5.1.2022 

Síť drogerií ROSSMANN provozující v České republice v současnosti 155 prodejen s více než 1 000 zaměstnanci má od 3. ledna 2022 nového ředitele nákupu. Stal se jím Michal Široký.

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? 4 oblasti, na které se musíte zaměřit

30.12.2021 

Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka patří k obchodnímu řemeslu. Pokud je ale propad dlouhodobý a nezdá se, že by se vám dařilo jej překonat, je na čase udělat si…

Článek v rámci předplatného Praktické tipy, jak obchody uzavírat rychleji

28.12.2021 

Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na začátku je získání kontaktu na klienta a na konci je buď prodej, nebo odmítnutí ze strany zákazníka. A dnes si popíšeme, jak…

Článek v rámci předplatného 6 signálů, podle kterých poznáte, že se vám klient nadále nevyplatí

23.12.2021 

Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů v rámci dlouhodobé spolupráce s dotyčným zákazníkem. Někdy se ale vyskytnou klienti, kteří se jednoduše nevyplatí, a to…

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

21.12.2021 

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do nich můžete zakomponovat moderní prodejní prvky, které výrazně zvýší úspěšnost telefonátů, a postupně tak vypracovat ideální…

Článek v rámci předplatného Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

16.12.2021 

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v tom nejhorším případě může dokonce způsobit i jeho odchod. Které věci nesmíte dělat, aby vás klienti neopouštěli? Dejte si…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji

14.12.2021 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat zklamání a strach z celé řady odmítnutí, která jsou součástí obchodování, dává vám to možnost vyniknout nad ostatními a stát se…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku

9.12.2021 

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta. Při této analýze se obchodník snaží zjistit, co klient potřebuje, jaké má možnosti, představy a…

Článek v rámci předplatného Začínáte s prodejem? Máme pro vás sedm základních rad

30.11.2021 

Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem prověřené techniky a metody, které za vás vymysleli a ozkoušeli vaši obchodní předci. Zde je sedm základních rad, které jsou určeny…

Výpis 361375 z celkem 2619