Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas

22.3.2022 

Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních potenciálních klientů snažit. A čím dříve rozpozná, že daný zákazník je už předem ztracený případ, tím dříve může svoji…

icon ASIANA byla vždy pilířem, o který jsem se mohla opřít

14.3.2022  Rozhovor s Pavlou Pulchart, Business Development Manager v ASIANA, spol. s r.o.

Přizpůsobivost, flexibilita, důvěra nejen mezi klienty, ale hlavně mezi zaměstnanci, to vše pomáhá společnosti ASIANA být úspěšná a stále rozšiřovat své portfolio. Už nefiguruje pouze na poli…

Článek v rámci předplatného Propadly se vám prodeje? 5 tipů, co s tím

10.3.2022 

Neúspěch patřil k obchodu odjakživa. Každý prodejce se čas od času dostane do červených čísel. To samo o sobě nemusí nic říkat o kvalitách daného obchodníka. Důležité ovšem je, jak se obchodník v …

icon Vedení obchodního oddělení: Jak namotivovat členy týmu

28.2.2022 

Vedení obchodní týmu, který se zabývá prodejem, komunikací s klienty a zákaznickým servisem, má svá určitá specifika. Zcela klíčová je motivace členů týmu, kteří musí podávat maximální možné výkony.…

Článek v rámci předplatného icon „Six Sigma“: Metoda, která vám umožní optimalizovat procesy ve vašem týmu

25.2.2022 

„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou lze využít v celé řadě procesů při optimalizaci interních komunikačních systémů, procesů výroby i projektového řízení. Tuto metodu vyvinula společnost…

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů

24.2.2022 

V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává s celou řadou námitek, dílčích odmítnutí a pochybností. Na tom, jak si prodejce s těmito námitkami poradí, závisí úspěch…

icon Certifikace ITIL procházejí zásadními změnami

22.2.2022  Rozhovor s Ing. Mgr. Davidem Billouzem, konzultantem, auditorem a lektorem ve společnosti NH Prague Knowledge Centers

Certifikace managementu služeb jako ITIL, PRINCE2 a další procházejí počátkem letošního roku velkými změnami. Jedná se nejen o razantní zdražení kvůli akvizici poskytovatele certifikací firmy Axelos…

Článek v rámci předplatného Proč se vám nepodařilo uzavřít obchod? Na vině je některý z těchto 6 důvodů

22.2.2022 

Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě uběhlé interakce s potenciálním klientem a zjistit, co se nepovedlo. Pozor byste si měli dát zejména na následujících šest…

Článek v rámci předplatného 4 vlastnosti moderního zákazníka, které musí prodejci reflektovat

17.2.2022 

Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před deseti nebo dvaceti lety. Jak se vyvíjí prodejní techniky, marketingové strategie i moderní technologie, proměňují se i očekávání…

icon Investiční společnost DT-holding jmenovala do funkce generálního ředitele Jiřího Puršla

11.2.2022 

Investiční společnost DT-holding a.s., která má ve svém portfoliu společnosti realizující stavební a výrobní projekty (skupina H&Q), firmy poskytující investiční a realitní služby (skupina E&…

Článek v rámci předplatného icon Jak podle životopisu poznat kvalitního kandidáta na obchodní pozici

10.2.2022 

Vybíráte nového obchodního zástupce? Snažíte se obsadit pozici, kde je nutné mít vynikající obchodní smýšlení a prodejní přístup? I když dotyčného uchazeče poznáte blíže až na osobním pohovoru, určitě…

Článek v rámci předplatného Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

8.2.2022 

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B oblasti, a začínající prodejce se při prodeji po telefonu může naučit spoustu technik využitelných i při jiných formách…

Článek v rámci předplatného icon Tomáš Vozáb přichází do skupiny CarTec na pozici Group Marketing Director

7.2.2022 

CarTec Group, který zastupuje v ČR všechny značky z portfolia BMW Group: BMW, BMW Motorrad, MINI a Rolls-Royce Motor Cars, má nového šéfa marketingu. Na pozici Group Marketing Director přišel na…

Článek v rámci předplatného Jak vyvolat u klienta pocit urgence a uzavírat obchody rychleji

3.2.2022 

Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem, nechá si poslat informace do e-mailu. Po delší době mu prodejce zavolá, potenciální klient předal informace dál a čeká na…

icon Novým ředitelem prodeje ve společnosti ROSSMANN se stal Tomáš Tršo

1.2.2022 

Drogistická síť ROSSMANN má od 1. února 2022 nového ředitele prodeje. Stal se jím Tomáš Tršo, který do společnosti ROSSMANN přináší své dlouholeté a bohaté zkušenosti z obchodu.

Výpis 331345 z celkem 2609