Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

26.4.2022 

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I když byste se měli co nejvíce snažit podobným situacím předcházet, úplně eliminovat se nedají, už jen…

Článek v rámci předplatného Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit?

19.4.2022 

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že zkušenosti a praxe znamenají kvalitnějšího a produktivnějšího pracovníka. Platí to však i v prodeji? Není možné, že čím více…

icon Digitalizace firmy znamená kompletní změnu přístupu k byznysu

14.4.2022 

Mnoho firem si pod pojmem digitalizace představuje například přechod k bezpapírové kanceláři či hojnějšímu využívání počítačů a různého softwaru pro běžnou denní agendu. Avšak na toto téma existuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte vhodného kandidáta na obchodní pozici

12.4.2022 

Snažíte se zaplnit pozici obchodního zástupce nebo account managera ve vaší společnosti? Chcete vybrat toho nejvhodnějšího kandidáta a přemýšlíte nad tím, podle jakých ukazatelů takového kandidáta…

Článek v rámci předplatného Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

12.4.2022 

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte na začátek hovoru připravenou větu,…

Článek v rámci předplatného Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

7.4.2022 

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…

Článek v rámci předplatného Chyby, které vám znemožňují naplnit svůj prodejní potenciál

5.4.2022 

Úspěšný prodej je tak trochu magie. I když máte všechny potřebné předpoklady a dodržujete všechny doporučené postupy, nemusí se vám v obchodním světě dařit. V tomto článku se vám pokusíme přiblížit…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat loajální klientelu

31.3.2022 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně v udržení stávající klientely, je pak…

icon Kamil Navrátil, Facility Services Manager, Albert ČR: Digitalizace by nás měla zbavit zbytečného papírování

28.3.2022  Kamil Navrátil, Facility Services Manager, Albert ČR

Digitalizace probíhá u mnoha firem již řadu let, ale až s příchodem covidu-19 se tento proces výrazně urychlil a také zefektivnil. O dopadech pandemie, digitální transformaci, travel managementu a…

Článek v rámci předplatného Čtyři techniky, díky kterým zvýšíte průměrnou hodnotu vašich prodejů

24.3.2022 

Trápí vás nízká průměrná hodnota vašich prodejů? Rádi byste prodávali dražší varianty nabízeného produktu a snáz tak dosahovali vašich obchodních cílů? Zkuste následující techniky, které vám pomohou…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas

22.3.2022 

Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních potenciálních klientů snažit. A čím dříve rozpozná, že daný zákazník je už předem ztracený případ, tím dříve může svoji…

icon ASIANA byla vždy pilířem, o který jsem se mohla opřít

14.3.2022  Rozhovor s Pavlou Pulchart, Business Development Manager v ASIANA, spol. s r.o.

Přizpůsobivost, flexibilita, důvěra nejen mezi klienty, ale hlavně mezi zaměstnanci, to vše pomáhá společnosti ASIANA být úspěšná a stále rozšiřovat své portfolio. Už nefiguruje pouze na poli…

Článek v rámci předplatného Propadly se vám prodeje? 5 tipů, co s tím

10.3.2022 

Neúspěch patřil k obchodu odjakživa. Každý prodejce se čas od času dostane do červených čísel. To samo o sobě nemusí nic říkat o kvalitách daného obchodníka. Důležité ovšem je, jak se obchodník v …

icon Vedení obchodního oddělení: Jak namotivovat členy týmu

28.2.2022 

Vedení obchodní týmu, který se zabývá prodejem, komunikací s klienty a zákaznickým servisem, má svá určitá specifika. Zcela klíčová je motivace členů týmu, kteří musí podávat maximální možné výkony.…

Článek v rámci předplatného icon „Six Sigma“: Metoda, která vám umožní optimalizovat procesy ve vašem týmu

25.2.2022 

„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou lze využít v celé řadě procesů při optimalizaci interních komunikačních systémů, procesů výroby i projektového řízení. Tuto metodu vyvinula společnost…

Výpis 331345 z celkem 2619