Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Tahounem zaměstnanosti je nyní retail a logistika – pravda, nebo mýtus?

12.5.2022 

Zaměstnávání lidí, kteří přišli v době lockdownů o obživu, zvyšování mezd velkými řetězci, aktivní nábor společností zaměřených na dopravu zboží koncovým zákazníkům, informace o nebývale rostoucích…

Článek v rámci předplatného Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena

10.5.2022 

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje denodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi několika dilematy. Jakou cenu mám…

icon Firmy roztáhly křídla. Létají za byznysem opět za oceán a poukazy na letenky dávají jako benefit

9.5.2022 

Na každé jednání on-line prostředí nestačí, ukázaly pandemické roky. Firmy tak definitivně přestaly odkládat mezinárodní služební cesty. Podle dat cestovní společnosti ASIANA, která zastřešuje…

Článek v rámci předplatného Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“

3.5.2022 

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v s potenciálním klientem na schůzce / během telefonátu krok po kroku postupně společně odsouhlasíte jednotlivé dílčí aspekty…

icon V Albertu působím 27 let díky pevnému zázemí firmy a výbornému týmu

3.5.2022  Rozhovor s Azharulem Fabianem, Strategic Sourcing Managerem, Albert ČR

Oblast strategického sourcingu je široký pojem. O tom, co vše práce v této oblasti obnáší, hovořil Michal Kankrlík, obchodní ředitel společnosti IVITERA, a.s., s  Azharulem Fabianem, Strategic…

icon Prodej z očí do očí - Ivo Toman, úterý 24. května od 18:00 Hotel Globus, Praha

2.5.2022 

Podle mnoha lidí je osobní prodej mrtvý dinosaurus. Ivo Toman si to však nemyslí. Nezná ženu, která by si koupila parfém, aniž by si k němu přičichla. Internet je skvělý, ale není vše. E-learning…

Článek v rámci předplatného Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

26.4.2022 

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I když byste se měli co nejvíce snažit podobným situacím předcházet, úplně eliminovat se nedají, už jen…

Článek v rámci předplatného Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit?

19.4.2022 

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že zkušenosti a praxe znamenají kvalitnějšího a produktivnějšího pracovníka. Platí to však i v prodeji? Není možné, že čím více…

icon Digitalizace firmy znamená kompletní změnu přístupu k byznysu

14.4.2022 

Mnoho firem si pod pojmem digitalizace představuje například přechod k bezpapírové kanceláři či hojnějšímu využívání počítačů a různého softwaru pro běžnou denní agendu. Avšak na toto téma existuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte vhodného kandidáta na obchodní pozici

12.4.2022 

Snažíte se zaplnit pozici obchodního zástupce nebo account managera ve vaší společnosti? Chcete vybrat toho nejvhodnějšího kandidáta a přemýšlíte nad tím, podle jakých ukazatelů takového kandidáta…

Článek v rámci předplatného Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

12.4.2022 

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte na začátek hovoru připravenou větu,…

Článek v rámci předplatného Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

7.4.2022 

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…

Článek v rámci předplatného Chyby, které vám znemožňují naplnit svůj prodejní potenciál

5.4.2022 

Úspěšný prodej je tak trochu magie. I když máte všechny potřebné předpoklady a dodržujete všechny doporučené postupy, nemusí se vám v obchodním světě dařit. V tomto článku se vám pokusíme přiblížit…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat loajální klientelu

31.3.2022 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně v udržení stávající klientely, je pak…

icon Kamil Navrátil, Facility Services Manager, Albert ČR: Digitalizace by nás měla zbavit zbytečného papírování

28.3.2022  Kamil Navrátil, Facility Services Manager, Albert ČR

Digitalizace probíhá u mnoha firem již řadu let, ale až s příchodem covidu-19 se tento proces výrazně urychlil a také zefektivnil. O dopadech pandemie, digitální transformaci, travel managementu a…

Výpis 301315 z celkem 2595