Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Ivo Toman: Hranice mezi důvěrou a manipulací je velmi tenká

Audio  27.10.2022 

Ing. Ivo Tomanem je lektor, spisovatel, motivační řečník, specialista na oblast prodeje a zakladatel společnosti TAXUS International. Jeho život nezačal zrovna idilicky, a přesto se vypracoval a stal…

icon Ivo Toman: Říká se, pojďme lidi namotivovat a to je nehorázná blbost

27.10.2022  Rozhovor s Ing. Ivo Tomanem, lektorem, spisovatelem, motivačním řečníkem, specialistou na prodeje a zakladatelem TAXUS International

Ing. Ivo Toman je známý nejen jako expert na oblast motivace a spisovatel, ale také jako specialista na přímý prodej. O svém životním příběhu, klíčových dovednostech prodejců a také vlastní motivaci…

Článek v rámci předplatného Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

27.10.2022 

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování, jelikož vše je nakonec pouze a jenom o lidech. Částečně je to možná pravda, ale i tak platí, že Business-to-Business obchodování…

icon Roman Šiška je novým obchodním ředitelem českého výrobce svítidel Halla

25.10.2022 

Vedení obchodního týmu ve společnosti Halla, která již 30 let patří k předním tuzemským výrobcům osvětlení, se ujal Roman Šiška. Hlavním cílem jeho práce bude navázat na rok 2021, který byl s tržbami…

icon Digitální pohodlí zaměstnanců se podceňuje. Investici do něj přitom ocení i zákazníci

25.10.2022 

Firmy ve svých digitálních kanálech masivně investují do zákaznické zkušenosti. Počítají a testují v ní každé kliknutí. Své vlastní zaměstnance naproti tomu často opomíjejí. Jejich digitální zkušenost…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

25.10.2022 

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více dodavatelům pro nabídku daného produktu nebo služby. Nezřídka tak musíte z pozice prodejce svoji vlastní nabídku obhajovat proti té,…

icon Jak může ITIL pomoci transformovat efektivitu service desku v mezinárodním prostředí?

24.10.2022 

Prodejci automobilů ve skupině Renault/Nissan – se sídlem ve Švýcarsku a Rakousku – generovali 1 000 IT požadavků (tiketů) měsíčně, z nichž 75 % tvořily požadavky na služby a 25 % incidenty. Stávající…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

20.10.2022 

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany potenciálních klientů. Většinou se totiž mezi vaší konkurencí najde někdo, kdo zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. A klientovi tak…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak více prodávat

18.10.2022 

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními výsledky nebo vidíte prostor pro jejich zlepšení? Máme pro vás čtyři poměrně jednoduché, ale vysoce účinné tipy, jak více…

icon Vedení týmu v nejisté době: Jak efektivně provést tým krizovým obdobím

18.10.2022 

Pro každý tým může krizové období vypadat jinak. Pro obchodní tým to může být propad prodejů, pro tým v oblasti event managementu to může být třeba pandemie Covidu-19, která mu znemožní organizovat…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

13.10.2022 

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu do zdárného konce zcela klíčové. Zní to možná zvláštně, ale i skvělý produkt by si většina zákazníků nekoupila, kdyby jim…

icon Jiří Mareček se nově stal i ředitelem pro udržitelnost společnosti Albert

12.10.2022 

Za udržitelnost ve společnosti Albert odpovídá od 1. října Jiří Mareček. Zastřeší tak klíčové oblasti, kterým se Albert jako odpovědný obchodník věnuje, tedy neplýtvání potravinami, snižování objemu…

Článek v rámci předplatného Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

11.10.2022 

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat o krátkodobý nebo dlouhodobý propad záleží na zkušenostech, dovednostech a sebevědomí daného…

icon Desatero dobrého recruitera aneb dva měsíce v kůži kandidáta: Bez informací to nejde - díl 4

10.10.2022 

Další díl ze série článků Desatero dobrého recruitera se týká informovanosti. Co je tím vlastně myšleno? Očekávali jsme, že od zaměstnavatelů, kterým jsme se ozvali, obdržíme nějakou zpětnou vazbu, že…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

6.10.2022 

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně věcní, vždy byste se měli coby obchodní zástupce působit co možná nejvíc profesionálně. Měli byste…

Výpis 271285 z celkem 2619