Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Díky rozdílnosti každého zaměstnance vznikají úžasné nápady

5.9.2022  Rozhovor s Tomášem Drbalem, ředitelem společnosti BTL Medical Technologies s.r.o.

Firemní kultura je pojem, který se zaměstnancům těžko popisuje a vysvětluje, ale bez její existence nemůže žádná firma dlouhodobě fungovat. Je to souhra mnoha faktorů od otevřené komunikace, důvěry v…

Článek v rámci předplatného Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

30.8.2022 

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela ideální a který na začátku dokonce očividně jeví zájem, ale nakonec z prodeje sejde, zákazník se stane nerozhodným a nakonec…

icon Pipedrive se rozrostl na 1 000 zaměstnanců, 40 % z toho tvoří ženy

29.8.2022 

Estonský startup Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, má již tisíc zaměstnanců 50 národností. Přitom polovinu managementu a zároveň 40 % napříč společností tvoří ženy.…

icon Jak si získat a udržet lidi ve finančním sektoru

24.8.2022 

Jaký je rozdíl mezi pracovníky na volné noze a zaměstnanci, kteří se pohybují ve finančním sektoru? Co jsou jejich pracovní priority a jaké jsou výhody každého z typů pracovního poměru? Jaká jsou…

Článek v rámci předplatného 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

18.8.2022 

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, určité zjednodušení může pomoci. Naučte…

Článek v rámci předplatného Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

11.8.2022 

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém u obchodníků. Převážně se týká těch, kteří v obchodě začínají, ale nevyhýbá se ani zkušeným matadorům, kteří mohou tento…

Článek v rámci předplatného Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?

2.8.2022 

Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch špatných? Na které své vlastnosti se máte zaměřit, abyste vylepšili vaše obchodní výsledky?

Článek v rámci předplatného Několik praktických rad, jak zvýšit úspěšnost vašich obchodních schůzek

21.7.2022 

Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek schůzek s nimi, ale nejste spokojení s tím, jak úspěšní na těchto schůzkách jste? Chtěli byste mít vyšší procentuální úspěšnost,…

Článek v rámci předplatného Ticho a mlčení: Opomíjený, ale efektivní prodejní nástroj

19.7.2022 

Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného. Možná z toho důvodu se řada obchodníků pauz a ticha téměř až bojí a jakékoliv mlčení ihned zaplňují nekonečným monologem. Mlčení…

icon Outsourcing IT vzdělávání

18.7.2022 

Vzdělávání je ve firmách benefitem pro zaměstnance, ale zároveň z toho prosperuje i zaměstnavatel. Mít zákaznický servis, který neumí odpovídat na telefonáty nespokojených zákazníků, nebo ajťáky,…

icon 6 tipů na excelentní zákaznickou péči

16.7.2022 

Poskytování vynikajících služeb je základem každého úspěšného podnikání, obzvláště přímo v segmentu služeb zákazníkům, prodeje, poradenství, reklamy a marketingu. Kvalitní zákaznický servis pomáhá…

Článek v rámci předplatného Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

7.7.2022 

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělým způsobem, jak získávat nové klienty. Jedná se o lidi z blízkého okolí těch, kteří již vašimi zákazníky jsou, mají…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

30.6.2022 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatický a pokud u něj nemáte jeho…

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

28.6.2022 

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano, je na čase změnit vaši techniku…

icon Personální změna ve vedení společnosti BILLA Česká republika

24.6.2022 

Pan Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti BILLA Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem Dupalem (provozní ředitel) vytvoří nový…

Výpis 271285 z celkem 2595