Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro prodejní nováčky

6.12.2022 

Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním článku si řekneme sedm tipů pro ty, kteří na pozici prodejce začínají.

Článek v rámci předplatného Jak si získat důvěru klientů ve 4 krocích a stát se úspěšným prodejcem

29.11.2022 

Dlouhodobý úspěch v prodeji závisí na tom, jakou si dovede daný prodejce vybudovat a zda si dovede získat důvěru zákazníků. Zde jsou čtyři kroky, díky kterým si získáte důvěru klientů, vybudujete si…

Článek v rámci předplatného Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy

24.11.2022 

Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí prodejní profese od nepaměti. Nezáleží přitom na tom, co propad způsobilo. Záleží hlavně na tom, jak se s danou situací…

Článek v rámci předplatného Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji

15.11.2022 

Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich většinou nic nevzejde? Nedaří se vám uzavírat nové smlouvy a vaše celkové prodejní výsledky jsou zkrátka neuspokojivé? Důvodů může…

Článek v rámci předplatného Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně

10.11.2022 

Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si nevěří a že jim chybí potřebné sebevědomí. Díky tomu mohou působit na zákazníky poněkud neprofesionálně. Přitom stačím málo a i…

Článek v rámci předplatného Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat

3.11.2022 

Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla. Důvodů může být celá řada, ať už těch, které obchodník může ovlivnit, nebo těch, které ovlivnit nemůže. Zde je několik tipů, co…

Článek v rámci předplatného Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

27.10.2022 

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování, jelikož vše je nakonec pouze a jenom o lidech. Částečně je to možná pravda, ale i tak platí, že Business-to-Business obchodování…

icon Ivo Toman: Hranice mezi důvěrou a manipulací je velmi tenká

Audio  27.10.2022 

Ing. Ivo Tomanem je lektor, spisovatel, motivační řečník, specialista na oblast prodeje a zakladatel společnosti TAXUS International. Jeho život nezačal zrovna idilicky, a přesto se vypracoval a stal…

icon Ivo Toman: Říká se, pojďme lidi namotivovat a to je nehorázná blbost

27.10.2022  Rozhovor s Ing. Ivo Tomanem, lektorem, spisovatelem, motivačním řečníkem, specialistou na prodeje a zakladatelem TAXUS International

Ing. Ivo Toman je známý nejen jako expert na oblast motivace a spisovatel, ale také jako specialista na přímý prodej. O svém životním příběhu, klíčových dovednostech prodejců a také vlastní motivaci…

icon Roman Šiška je novým obchodním ředitelem českého výrobce svítidel Halla

25.10.2022 

Vedení obchodního týmu ve společnosti Halla, která již 30 let patří k předním tuzemským výrobcům osvětlení, se ujal Roman Šiška. Hlavním cílem jeho práce bude navázat na rok 2021, který byl s tržbami…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

25.10.2022 

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více dodavatelům pro nabídku daného produktu nebo služby. Nezřídka tak musíte z pozice prodejce svoji vlastní nabídku obhajovat proti té,…

icon Digitální pohodlí zaměstnanců se podceňuje. Investici do něj přitom ocení i zákazníci

25.10.2022 

Firmy ve svých digitálních kanálech masivně investují do zákaznické zkušenosti. Počítají a testují v ní každé kliknutí. Své vlastní zaměstnance naproti tomu často opomíjejí. Jejich digitální zkušenost…

icon Jak může ITIL pomoci transformovat efektivitu service desku v mezinárodním prostředí?

24.10.2022 

Prodejci automobilů ve skupině Renault/Nissan – se sídlem ve Švýcarsku a Rakousku – generovali 1 000 IT požadavků (tiketů) měsíčně, z nichž 75 % tvořily požadavky na služby a 25 % incidenty. Stávající…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

20.10.2022 

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany potenciálních klientů. Většinou se totiž mezi vaší konkurencí najde někdo, kdo zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. A klientovi tak…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak více prodávat

18.10.2022 

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními výsledky nebo vidíte prostor pro jejich zlepšení? Máme pro vás čtyři poměrně jednoduché, ale vysoce účinné tipy, jak více…

Výpis 241255 z celkem 2595