Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Přichází do vašeho obchodního týmu nováček? Jak ho v pěti krocích rychle zaučit.

16.2.2023 

Jste vedoucím obchodního týmu a přijímáte nového podřízeného? Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se rozhlédnout, zacvičit, zažít si produkt, a teprve poté může přinášet…

icon Externí komunikaci v Sazce povede Pavla Hobíková

14.2.2023 

Jako šéfka externí komunikace ve společnosti Sazka nastupuje od února Pavla Hobíková. Přináší několikaleté zkušenosti s vedením PR a externí komunikace z e‑commerce skupiny Mall Group, operátora T-…

Článek v rámci předplatného Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese

14.2.2023 

Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady firem a nižší kupní síla firem i jednotlivců. Všechny tyto faktory naznačují, že v roce 2023 bude Česká republika v nepatrné…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

9.2.2023 

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého jednání. Prodejci by proto měli využívat jeden velmi účinný nástroj, a to je vyprávění příběhů. Případové…

icon Finanční gramotnost podnikových manažerů je podmínkou přežití v globální konkurenci. A ví to váš finanční ředitel?

9.2.2023 

Nezasvěcenému pozorovateli, sledujícímu pouze zprávy v médiích, by se mohlo zdát, že se podnikatelské prostředí začalo měnit až v nedávné minulosti, tedy během covidových a post-covidových let. Slova…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

7.2.2023 

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále zásadní roli. V určité fázi prodeje se obchodníci většinou dříve či později dostanou k tomu, že si s potenciálním klientem…

Článek v rámci předplatného Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas

2.2.2023 

V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time managementu. Jinými slovy, čím efektivněji se svým pracovním časem nakládáte, tím úspěšnější obchodníci jste. Přesto se mnoho…

icon Dodavatelský řetězec se uzdravil z covidu, vrací se staré problémy. Jejich dopady umocňují napjaté rozpočty, vysoké úrokové sazby i drahé energie

30.1.2023 

Po dvouletém období pandemie, kdy se trh potýkal s výpadky dodávek a nejistotou ohledně zásob, se situace zvolna vrací do normálu. Dodavatelský řetězec tak už neřeší zásadní výpadky zboží a na…

Článek v rámci předplatného Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem

26.1.2023 

U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž často mají pocit, že pořád musí povídat a že pokud na schůzce s klientem dojde k tichu, je to špatně. Přitom při správném…

icon Martin Čivrný je nově vedoucím komunikace ve společnosti makro ČR

25.1.2023 

V síti velkoobchodů makro ČR se vedoucím interní a externí komunikace stal Martin Čivrný. Dříve ve společnosti zastával pozici manažera udržitelnosti. Jeho plánem je pokračovat v aktivní externí…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta

24.1.2023 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního obchodníka vyhýbají. Jestliže ovšem…

icon Jak prodávat z očí do očí – „kuchařka“ pro prodejce od Iva Tomana

Audio  23.1.2023 

Ing. Ivo Toman je lektor, motivační řečník, zakladatelem TAXUS International, specialista na prodeje a také spisovatel, jehož nedávno vydaná kniha Jak prodávat z očí do očí zaujala nejen prodejce, ale…

icon Jak prodávat z očí do očí – nová kniha Iva Tomana

23.1.2023  Rozhovor s Ing. Ivo Tomanem, lektorem, spisovatelem, motivačním řečníkem, specialistou na prodeje a zakladatelem TAXUS International

Knihu Jak prodávat z očí do očí označuje její autor Ing. Ivo Toman jako kuchařku tipů, triků a fíglů souvisejících například s lidskými smysly, jak žádat o peníze, jaké formulace a gesta fungují.…

icon Jak svému týmu úspěšně nastavit dlouhodobé cíle

18.1.2023 

Nikdo nemůže být úspěšný, pokud si neumí dobře a efektivně nastavit cíle a vytyčit cestu, jak se k těmto cílům dostat. To samé platí samozřejmě i o týmech. A týmový manažer je ten, který svým…

Článek v rámci předplatného Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

17.1.2023 

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že produkt koupit skutečně nutně potřebuje. A…

Výpis 211225 z celkem 2595