Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

2.6.2023 

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním…

Článek v rámci předplatného Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem?

1.6.2023 

Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné top prodejce od těch pouze průměrných? V tomto článku vám ukážeme, jak musíte změnit svůj přístup k práci a k životu, abyste…

icon Josef Trejbal, ASIANA: Drahé letenky budou postupně zlevňovat

31.5.2023  Rozhovor s Josefem Trejbalem, obchodním ředitelem Letuška.cz

Současné ceny letenek nejsou pro cestovatele z řad soukromých osob i firemní klientely moc příznivé. Podle nadcházejících prognóz by však mohly pomalu zlevňovat. Jaká je situace na trhu s letenkami,…

icon Pavla Pulchart, ASIANA: HRshop je výsledek přirozené symbiózy našich zkušeností a klientských potřeb

29.5.2023  Rozhovor s Pavlou Pulchart, Business Development Manager ve společnosti ASIANA Group

Aby HR specialisté při plánování firemních školení a dalších aktivit neztráceli čas neustálým vyhledáváním nových dodavatelů, potřebují intuitivní nástroj, který by jim ulehčil zdlouhavou práci. Právě…

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

25.5.2023 

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka není…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

18.5.2023 

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Jak ale zajistit, že klient bere svoji situaci vážně a že si uvědomuje, že musí urgentně najít…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji

16.5.2023 

Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si v mnohém podobné. U obou musíte budovat trvalé vztahy, udržovat si profesionální přístup a působit před klientem…

Článek v rámci předplatného „Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?

11.5.2023 

„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „člověk, který dělá rozhodnutí“. V obchodní hantýrce odkazuje na člověka, nejčastěji zástupce klienta, který má dostatečné…

icon Desatero, jak si udržet práci a nedostat výpověď

11.5.2023 

Přestože ztráta zaměstnání nedefinuje, kdo jsme, je naprosto jasné, že se tomuto zážitku všichni s pokorou a rádi vyhneme. Mnohdy jsou důvody výpovědi úplně mimo naši kontrolu. Zaměstnavatel zruší…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí

4.5.2023 

Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným školením a spoléhají jenom na svůj vlastní vrozený šarm. Existuje spousta lidí, kteří nemají rádi prodej, ale musí v rámci své…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů

2.5.2023 

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po samotný podpis smlouvy, dodání zboží č služby a následnou zákaznickou péči. Je v zájmu všech (a…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

27.4.2023 

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika vteřinách se alespoň částečně rozhoduje, jaký bude výsledek jednání. Úplný počátek jednání je zdaleka…

icon Country manažerem Čedoku na Slovensku se stal Juraj Sliacky, komunikaci s novináři v obou zemích převzala Kateřina Pavlíková

26.4.2023 

Cestovní kancelář Čedok, jež se od letošního roku opět vrátila na slovenský trh, jmenovala do managementu pana Juraje Sliackeho, který bude z pozice country manažera koordinovat aktivity společnosti…

Článek v rámci předplatného Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

25.4.2023 

Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u prodeje. Zde je devět neobvyklých a originálních tipů, jak lépe prodávat, na které jen tak nikde jinde nenarazíte.

icon Šéfkou marketingové komunikace Toyota ČR se stala Zuzana Papežová

21.4.2023 

Šéfkou národního týmu marketingové komunikace Toyota Česká republika se stala Zuzana Papežová. V nové pozici Head of Marketing Communication je odpovědná za vytváření a realizaci komunikačně-…

Výpis 196210 z celkem 2609