Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Jan Kohout, nový viceprezident pro péči a prodej Vodafone

2.6.2023 

Vodafone ukončil integraci aktivit bývalé společnosti UPC a ruší tak oddělení integrace, které vedl viceprezident Jan Kohout. Ten nově povede síť značkových prodejen a zároveň přebírá oddělení péče po…

icon Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

2.6.2023 

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním…

Článek v rámci předplatného Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem?

1.6.2023 

Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné top prodejce od těch pouze průměrných? V tomto článku vám ukážeme, jak musíte změnit svůj přístup k práci a k životu, abyste…

icon Josef Trejbal, ASIANA: Drahé letenky budou postupně zlevňovat

31.5.2023  Rozhovor s Josefem Trejbalem, obchodním ředitelem Letuška.cz

Současné ceny letenek nejsou pro cestovatele z řad soukromých osob i firemní klientely moc příznivé. Podle nadcházejících prognóz by však mohly pomalu zlevňovat. Jaká je situace na trhu s letenkami,…

icon Pavla Pulchart, ASIANA: HRshop je výsledek přirozené symbiózy našich zkušeností a klientských potřeb

29.5.2023  Rozhovor s Pavlou Pulchart, Business Development Manager ve společnosti ASIANA Group

Aby HR specialisté při plánování firemních školení a dalších aktivit neztráceli čas neustálým vyhledáváním nových dodavatelů, potřebují intuitivní nástroj, který by jim ulehčil zdlouhavou práci. Právě…

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

25.5.2023 

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka není…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

18.5.2023 

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Jak ale zajistit, že klient bere svoji situaci vážně a že si uvědomuje, že musí urgentně najít…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji

16.5.2023 

Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si v mnohém podobné. U obou musíte budovat trvalé vztahy, udržovat si profesionální přístup a působit před klientem…

icon Desatero, jak si udržet práci a nedostat výpověď

11.5.2023 

Přestože ztráta zaměstnání nedefinuje, kdo jsme, je naprosto jasné, že se tomuto zážitku všichni s pokorou a rádi vyhneme. Mnohdy jsou důvody výpovědi úplně mimo naši kontrolu. Zaměstnavatel zruší…

Článek v rámci předplatného „Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?

11.5.2023 

„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „člověk, který dělá rozhodnutí“. V obchodní hantýrce odkazuje na člověka, nejčastěji zástupce klienta, který má dostatečné…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí

4.5.2023 

Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným školením a spoléhají jenom na svůj vlastní vrozený šarm. Existuje spousta lidí, kteří nemají rádi prodej, ale musí v rámci své…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů

2.5.2023 

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po samotný podpis smlouvy, dodání zboží č služby a následnou zákaznickou péči. Je v zájmu všech (a…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

27.4.2023 

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika vteřinách se alespoň částečně rozhoduje, jaký bude výsledek jednání. Úplný počátek jednání je zdaleka…

icon Country manažerem Čedoku na Slovensku se stal Juraj Sliacky, komunikaci s novináři v obou zemích převzala Kateřina Pavlíková

26.4.2023 

Cestovní kancelář Čedok, jež se od letošního roku opět vrátila na slovenský trh, jmenovala do managementu pana Juraje Sliackeho, který bude z pozice country manažera koordinovat aktivity společnosti…

Článek v rámci předplatného Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

25.4.2023 

Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u prodeje. Zde je devět neobvyklých a originálních tipů, jak lépe prodávat, na které jen tak nikde jinde nenarazíte.

Výpis 181195 z celkem 2595