Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?

23.3.2023 

Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své nepříjemné vlastnosti neuvědomují. Stejné je to u obchodníků. Řada z nich vyvolává v zákaznících negativní reakce. Přitom však může…

Článek v rámci předplatného Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit?

16.3.2023 

Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete…

Článek v rámci předplatného Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost

14.3.2023 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů platí, že většina obchodů, které rozjednáme, skončí neúspěchem. Tedy že klient smlouvu nepodepíše. Časté větší i dílčí…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete

9.3.2023 

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem, kolik obchodů ztroskotá na tom, že prodejce se svévolně rozhodne být se zákazníkem hned o začátku…

Článek v rámci předplatného Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům

7.3.2023 

Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře, ale nakonec z obchodu stejně sejde? Že klient se tváří celou dobu pozitivně, ale nakonec se ukáže, že zájem nemá? Možná se…

Článek v rámci předplatného Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat?

2.3.2023 

V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často narazit na výraz „elevator pitch“. Do češtiny se tento výraz dá přeložit jako „výtahová prezentace“ nebo „výtahová promluva“.…

icon Novým generálním ředitelem Lidlu Česká republika se stane Adam Miszczyszyn

24.2.2023 

Společnost Lidl v České republice čeká změna ve vrcholném vedení. Novým generálním ředitelem se od dubna stane Adam Miszczyszyn, Pavel Stratil společnost Lidl po 21 letech opouští k 31.3.2023 na…

icon Kryptoměny a daně se příliš v lásce nemají

22.2.2023 

Zajímá vás, jak je to s odvodem daně z Bitcoinu a dalších virtuálních tokenů? Přečtěte si, jaký je aktuální vztah mezi virtuálními aktivy a daněmi. Dozvíte se například jaký má způsob danění vliv na…

Článek v rámci předplatného Deset tipů, jak uzavírat více obchodů

21.2.2023 

Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní tipy a inspirovat se jimi? Zde je deset rad, jak více prodávat a uzavírat více obchodů.

icon Přichází do vašeho obchodního týmu nováček? Jak ho v pěti krocích rychle zaučit.

16.2.2023 

Jste vedoucím obchodního týmu a přijímáte nového podřízeného? Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se rozhlédnout, zacvičit, zažít si produkt, a teprve poté může přinášet…

icon Externí komunikaci v Sazce povede Pavla Hobíková

14.2.2023 

Jako šéfka externí komunikace ve společnosti Sazka nastupuje od února Pavla Hobíková. Přináší několikaleté zkušenosti s vedením PR a externí komunikace z e‑commerce skupiny Mall Group, operátora T-…

Článek v rámci předplatného Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese

14.2.2023 

Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady firem a nižší kupní síla firem i jednotlivců. Všechny tyto faktory naznačují, že v roce 2023 bude Česká republika v nepatrné…

icon Finanční gramotnost podnikových manažerů je podmínkou přežití v globální konkurenci. A ví to váš finanční ředitel?

9.2.2023 

Nezasvěcenému pozorovateli, sledujícímu pouze zprávy v médiích, by se mohlo zdát, že se podnikatelské prostředí začalo měnit až v nedávné minulosti, tedy během covidových a post-covidových let. Slova…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

9.2.2023 

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého jednání. Prodejci by proto měli využívat jeden velmi účinný nástroj, a to je vyprávění příběhů. Případové…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

7.2.2023 

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále zásadní roli. V určité fázi prodeje se obchodníci většinou dříve či později dostanou k tomu, že si s potenciálním klientem…

Výpis 226240 z celkem 2619