Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Vedení týmu v nejisté době: Jak efektivně provést tým krizovým obdobím

18.10.2022 

Pro každý tým může krizové období vypadat jinak. Pro obchodní tým to může být propad prodejů, pro tým v oblasti event managementu to může být třeba pandemie Covidu-19, která mu znemožní organizovat…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

13.10.2022 

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu do zdárného konce zcela klíčové. Zní to možná zvláštně, ale i skvělý produkt by si většina zákazníků nekoupila, kdyby jim…

icon Jiří Mareček se nově stal i ředitelem pro udržitelnost společnosti Albert

12.10.2022 

Za udržitelnost ve společnosti Albert odpovídá od 1. října Jiří Mareček. Zastřeší tak klíčové oblasti, kterým se Albert jako odpovědný obchodník věnuje, tedy neplýtvání potravinami, snižování objemu…

Článek v rámci předplatného Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

11.10.2022 

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat o krátkodobý nebo dlouhodobý propad záleží na zkušenostech, dovednostech a sebevědomí daného…

icon Desatero dobrého recruitera aneb dva měsíce v kůži kandidáta: Bez informací to nejde - díl 4

10.10.2022 

Další díl ze série článků Desatero dobrého recruitera se týká informovanosti. Co je tím vlastně myšleno? Očekávali jsme, že od zaměstnavatelů, kterým jsme se ozvali, obdržíme nějakou zpětnou vazbu, že…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

6.10.2022 

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně věcní, vždy byste se měli coby obchodní zástupce působit co možná nejvíc profesionálně. Měli byste…

Článek v rámci předplatného V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

4.10.2022 

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady různorodých výrobků a značek. Proč by je měla zaujmout zrovna vaše nabídka? Extrémně důležitou roli hraje to, jak svoji nabídku…

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

29.9.2022 

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů mezi zákazníkem a zástupcem firmy. Vhodná komunikace pomáhá prodejci nejen dotáhnout obchodní jednání do úspěšného konce, ale i…

icon Přes 90 % vývojářů používá API. Stojí na nich byznys i většina digitálního provozu

27.9.2022 

Přes 90 % vývojářů využívá při své práci API rozhraní (application programming interface). Vyplývá to z průzkumu Developer Economics Survey společnosti Slashdata, na který odpovědělo přes 17 tisíc…

Článek v rámci předplatného Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

22.9.2022 

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí pravidlo, že kvalita předčí kvantitu. Pokud máte stovky kontaktů, ale jejich kvalita pokulhává, ve výsledku je efektivita…

Článek v rámci předplatného Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

20.9.2022 

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C prodejem a řada principů a pravidel platí pro obě dvě tyto oblasti, přeci jenom má B2B určitá specifika, na které je dobré při…

icon Novou obchodní ředitelkou Microsoft Česká republika a Slovensko pro segment velkých zákazníků se stává Lenka Nováková

19.9.2022 

Dosavadní ředitelka pro malé, střední a korporátní firmy společnosti Microsoft pro český i slovenský trh Lenka Nováková se po třech letech působení přesouvá na pozici Enterprise Commercial Lead. Novou…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

15.9.2022 

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným obdobím nebo se snažíte navýšit svůj průměrný objem prodeje? Přinášíme vám pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit svoje prodejní…

icon „Do rozvoje středního managementu se investovat musí,“ říká David Fojtík z humancraft

13.9.2022  Rozhovor s Davidem Fojtíkem, zakladatelem, partnerem, konzultantem a lektorem společnosti humancraft

Společnost Davida Fojtíka prošla před covidem transformací ze společnosti Develor na humancraft. Jak firmu ovlivnil covid, kam ji posunul, a proč se mají firmy zaměřit na firemní kulturu a vzdělávání,…

Článek v rámci předplatného Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“

6.9.2022 

Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V mnoha případech ale ani k samotnému odmítnutí nedojde, místo toho obchod skončí jakýmsi „vyšuměním“. Chyba v tomto případě…

Výpis 256270 z celkem 2595