Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného 7 zvyků, které z vás udělají lepšího obchodníka

1.6.2021 

Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických znalostech. Být dobrým obchodníkem je totiž hlavně otázkou toho správného přístupu, tvrdé práce a určité osobní integrity. V …

icon Robert Johnson posílil digitální tým společnosti Albert

27.5.2021 

Robert Johnson doplnil na pozici Growth & Retention Manager digitální tým společnosti Albert. Bude pracovat na zlepšování zákaznické zkušenosti ve všech formátech a prodejních kanálech, v nichž…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

27.5.2021 

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále nezastupitelným komunikačním kanálem, který musí umět dobrý prodejce efektivně ovládat. První kontakt s potenciálním…

Článek v rámci předplatného Šest cest k získání více kontaktů na nové klienty

18.5.2021 

Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování. Vaše prodejní techniky mohou být sebelepší, ale pokud nemáte komu produkt nabízet, případně jsou kontakty, které máte k …

icon Home office je náročný i pro introverty, jen jeho dopady pociťují později

17.5.2021  Rozhovor s Tomášem Vodenkou, lektorem manažerských a komunikačních kurzů v ICT Pro

Tomáš Vodenka vede v ICT Pro především kurzy pro manažery a obchodníky. Zaměřuje se na problematiku vedení lidí, komunikační, prezentační a prodejní dovednosti, ale také talent management. Ve…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak navýšit objemy svých prodejů

13.5.2021 

Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete sehnat více nových klientů a uzavírat více obchodů, nebo můžete například navýšit průměrný objem vašich prodejů a tím docílit…

icon Alza.cz: Nábor více než 2000 nových zaměstnanců jde i online

10.5.2021 

Mezi zvučná témata roku 2020 a 2021 se v HR zařadil online nábor zaměstnanců. Jak se s recruitingem poprali ve společnosti Alza.cz? Čemu všemu se muselo HR oddělení přizpůsobit? Vlastní cestu…

Článek v rámci předplatného 4 tipy k rychlému překlenutí propadu v prodeji

4.5.2021 

K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od času musí překonat propad ve svých prodejních číslech, ať už si to způsobil sám, nebo situaci zavinily okolnosti, které…

icon Na lovu kreativních webů

30.4.2021 

O tom, které průmyslové firmy mají nejinspirativnější weby roku 2021, rozhodne v létě pětičlenná porota v čele s Ditou Formánkovou z Czechitas. Až do konce června se tak mohou přihlásit do třetího…

Článek v rámci předplatného Pět klasických, časem prověřených obchodních taktik

29.4.2021 

Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád stejný. A existují obecně platná pravidla obchodu, která jsou stejně platná dnes v B2B obchodování, jako byla platná před…

icon Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

31.3.2021 

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak efektivně prodávat na dálku

30.3.2021 

Současná pandemická situace neumožňuje setkávání tvář v tvář s klienty v takové míře, na jakou byli obchodní zástupci donedávna zvyklí. Většina obchodů se nyní uzavírá na dálku a pro některé obchodní…

icon Testy na covid-19, na které již nemusíte doplácet

30.3.2021 

S nařízením povinného testování velké i malé firmy řeší, jaké testy pro zaměstnance vybrat. Kritériem je kromě ceny a rychlého doručení také důvěryhodnost dodavatele. HCP medipro připravilo pro firmy…

Článek v rámci předplatného Jak se při volání klientům odlišit od konkurence

25.3.2021 

Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický kontakt s potenciálním klientem. V dnešní době, která omezuje sociální kontakt a ve které se komunikace více přesouvá do…

Článek v rámci předplatného Základní principy prodejního procesu, díky kterým budete mít loajální klientelu

23.3.2021 

Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete přispět k vyšší loajalitě své klientely? Už samotná počáteční prodejní fáze a způsob, jakým vaše firma vyhledává, oslovuje,…

Výpis 406420 z celkem 2595