Pokud si myslíte, že potenciálního klienta rušíte, předem prohráváte

Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním světě uspěli, je překonat svůj strach. To se týká jak úplných nováčků, tak i ostřílených matadorů. Strach z neznámého, z odmítnutí anebo z nedostatečné znalosti dané problematiky je něco, s čím se musí prodejce naučit pracovat. Jedním z klasických strachů je potom podvědomá představa, že klienta rušíte, když jej poprvé kontaktujete. Jak tento strach, který výrazně snižuje vaše šance na úspěch, ovládat?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.